sinds een tijdje gaat met Insane de differential lock automatisch aan.. (bijv. op een gladde ondergrond, na een tijdje zet ie het ook weer automagisch uit). Dit deed ik altijd handmatig en wil ik graag zo houden.. Heeft iemand een idee hoe ik dit weer uit kan zetten? In de options menu's kan ik niks vinden hierover...
he dat probleem had ik eerst ook altijd 
thx, nu weet ik eindelijk de oplossing
ik vond het de moeite niet waard om er zelf een topic voor te openen,
aangezien het niet echt een groot probleem was
maar nu kan ik weer lekker Insane spelen
thx, nu weet ik eindelijk de oplossing
ik vond het de moeite niet waard om er zelf een topic voor te openen,
aangezien het niet echt een groot probleem was
maar nu kan ik weer lekker Insane spelen
hehe lol.. dus meer hebben dat probleem.. ik heb het ook nooit ingesteld ofzo.. ik had wel es gear even op automatic gezet.. misschien dat het daar mee te maken had
kweenie, had em altijd op manual staanOp zondag 24 maart 2002 22:05 schreef rick_h het volgende:
hehe lol.. dus meer hebben dat probleem.. ik heb het ook nooit ingesteld ofzo.. ik had wel es gear even op automatic gezet.. misschien dat het daar mee te maken had
voor zover ik weet
Volgens mij is dat na de laatste patch gekomen.
Vroeger moest je dat altijd handmatig doen, maar het leek ze waarschijnlijk wel handig om het in sommige situaties automatisch te doen.
Meestal vind ik het wel handig. Het heeft me nooit genoeg gestoord om het uit te zoeken ;-)
Vroeger moest je dat altijd handmatig doen, maar het leek ze waarschijnlijk wel handig om het in sommige situaties automatisch te doen.
Meestal vind ik het wel handig. Het heeft me nooit genoeg gestoord om het uit te zoeken ;-)
heb nooit een patch geinstalleerd...Op maandag 25 maart 2002 10:01 schreef riffey#4 het volgende:
Volgens mij is dat na de laatste patch gekomen.
Verwijderd
Ik vind het echt een tof spel. Maar na een tijdje (3 maanden). wordt het toch saai. Kun je dit spel ook op internet spelen. Net als Tribes2 en UT en AOE2. Waar je rooms hebt en zo. Dat wil ik graag weten.?
ik ook niet...Op maandag 25 maart 2002 13:45 schreef rick_h het volgende:
[..]
heb nooit een patch geinstalleerd...
Pagina: 1