Toon posts:

Counterstrike beta 1.4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een demo vn counterstrike beta 1.4 gezien en ik moet eerlijk zeggen de makers van deze onzin hebben zich nu eens echt van hun slechtste kant laten zien het is nu net als DoD[day of defeat] je kan maar een paar keer springen en dan ben je moe dat is gewoon dikke onzin vind ik.

achja greez Evil

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik wacht wel tot de final uit is en geef dan wel mn mn mening...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-01 12:38
Bedenk wel dat ze bij CS voor het realisme gaan, ga jij maar eens IRL een paar minuten rond springen met een redelijk zwaar wapen, kijken hoe lang jij dat vol houdt.

Verder is je topic titel zo onduidelijk als het maar kan.

There is no magic.

Verwijderd

Ze willen hun spel gewoon zo realistisch mogelijk , kbedoel in Quake en UT is het logisch dat je kan bunnyhoppen als gek , maar jij mag is van Breda tot Amsterdam springen met een PARA in je handen ...

Verwijderd

Topicstarter
euh ik denk dat cs nu een van de meest gespeelde spellen ter wereld is maar als ze die beta 1.4 gaan gebruiken zullen het er veel minder worden ik heb aan een paar clans uit de buurt gevraagt en ze vinden die beta maar *** .

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
99% blijft toch wel spelen... en er komen natuurlijk weer nieuwe n00bs bij :)

Verwijderd

Is het ook net zoals in DoD dat je crosshair verschuift bij het lopen (zal wel :))? Ennehm, ook sneller reinforcements, of is het gewoon een ronde wachten :?

Ach ja, het is goed voor het realisme, maar ik vind CS op het moment leuker dan DoD.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

uit FAQ
Het is opgevallen dat er een flink aantal users is die hun posts met de meest uitgebreide begroetingen afsluiten. Variërend van "Grtz $user" tot een complete ondertekening met functie, bedrijf, realname, e-mail, ICQ en homepage.
Daarover is in de FAQ het volgende geschreven:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Bron: Forum Survival Guide

--------------------------------------------------------------------------------

Omdat een topic erg onprettig leest wanneer iedereen onder zijn of haar post wekt dit nog wel eens irritatie op, en is besloten om hier de komende tijd strenger op te letten, en verzoeken we iederen die zijn medegebruikers tóch graag onder iedere post begroet, daarvoor de signature te gebruiken. Die kun je instellen in je profile.
Natuurlijk hopen we dat de boodschap door middel van dit berichtje al overkomt maar gebruikers die zich hier niets van aantrekken kunnen een mailtje tegemoet zien.
En mijn mening over 1.4 is: ik zie het wel als je final relaese er is, net zoals rick_h

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 11:22

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Op zondag 24 maart 2002 19:57 schreef The Will het volgende:
Bedenk wel dat ze bij CS voor het realisme gaan, ga jij maar eens IRL een paar minuten rond springen met een redelijk zwaar wapen, kijken hoe lang jij dat vol houdt.

Verder is je topic titel zo onduidelijk als het maar kan.
De wapens zijn relatief licht. Maar de armor enzo is redelijk zwaar.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Nu is heel de snelheid in cs, maar goed ik zal wel zien bij 1.4

Verwijderd

Ik zelf denk dat de 1.4 release Gaat zuigen :(

• kamerplant
  • Niet online
Tja, als ze dat echt gaan doen, wordt dat DENK IK het begin van het eind van CounterStrike..
Zoiets is best als je dat in een game doet, maar dat moet je niet later erbij zetten, daar wordt het spel gewoon veel te anders van.

🌞🍃

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:10
Ik hoop dat er weer veel cheats uitkomen voor 1.4
Dan kunnen alle noobs weer lekker knallen.

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 20:48 schreef SandeR het volgende:
Ik hoop dat er weer veel cheats uitkomen voor 1.4
Dan kunnen alle noobs weer lekker knallen.
Hoezo zelf een NOOB 8-)

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
had ik hier ook net niet gepost :?

tampert, kriminalpolizei

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
dude, heb je die nu pas gespeeld?
die beta is al weet ik veel hoelang te spelen
ikzelf heb em ook gespeeld, maar vind 1.3 toch beter
de spectator mode is wel vet beter geworden, en van de nieuwe recoils merk je zo goed als nix

ik zal CS altijd blijven spelen >:)

• jlokerse
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Afgezien van het feit dat het zwaar is, wanneer heb je voor het laats gezien dat ze b.v. in het leger springen met een wapen oefenen ?

Zal vast niet in het handboek staan :

Als u de vijand ziet begin dan te springen om hem in de war te brengen en dan om te leggen....

• Crash
Op zondag 24 maart 2002 22:00 schreef jlokerse het volgende:
Afgezien van het feit dat het zwaar is, wanneer heb je voor het laats gezien dat ze b.v. in het leger springen met een wapen oefenen ?

Zal vast niet in het handboek staan :

Als u de vijand ziet begin dan te springen om hem in de war te brengen en dan om te leggen....
LOL :+

tsja, tis maar hoe ver je wilt gaan met het realisme
ik vind er weinig tot nix verkeerds aan

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Dat springen dat zal toch wel wennen? Het heeft nu toch ook geen zin... laten we lekker gaan springen dan ga je sneller... dus niet :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• -Rudy-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03-2022
Kun je dat moe-worden-van-springen niet uitzetten net als dat je Friendly Fire aan en uit kan zetten?

|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|

• Crash
Op zondag 24 maart 2002 23:01 schreef -Rudy- het volgende:
Kun je dat moe-worden-van-springen niet uitzetten net als dat je Friendly Fire aan en uit kan zetten?
nope, standaard ingebakken :)

• -Rudy-
  • Laatst online: 01-03-2022
hmm mogen ze dat wel eens veranderen :D

|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Op zondag 24 maart 2002 23:01 schreef -Rudy- het volgende:
Zou idd een zeer goed optie zijn (idee voor makers? :7 )

Ik, geheel anders

• Arson
  • Laatst online: 19-01 14:21
Op zondag 24 maart 2002 19:56 schreef stealth-evil het volgende:
......hebben zich nu eens echt van hun slechtste kant laten zien het is nu net als DoD[day of defeat]......
En wat is er mis met DoD?
Dat roeleert echt zwaar.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:17
ja sinds dod 2.0 uit is ben ik echt van de CS af hoor, lamme cheaters, alleen maar heen en weer gescheld...nah
Maar niet aan iedereen vertellen hoor, anders komen die kiddies DOD ook nog verneuken.

• Arson
ja, dat zie ik al gebeuren, dat alle cheaters naar DoD komen. Ik speel het zelf al een tijdje.
Mowing down axis since 1.2

• Timrek
  • Laatst online: 17-07-2025

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Dammed, elke keer dat er een update komt dan veranderen ze wel weer iets dat zuigt, het wordt elke keer slechter

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 20:29 schreef MM- het volgende:
Nu is heel de snelheid in cs, maar goed ik zal wel zien bij 1.4
True true... CS moet gewoon arcade blijven, dit nep realisme wat nu nog erger wordt zuigt :r

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op zondag 24 maart 2002 19:57 schreef The Will het volgende:
Bedenk wel dat ze bij CS voor het realisme gaan,
Sinds wanneer is CS realistisch? :+

- schiet in je benen en jij blijft rennen?
- schiet in je hand en je kan nog steeds een PARA vasthouden en als ie leeg is als een mongool je USP trekken?
- ren met een colt+demper heel hard op een muur af en nog gaat die colt er dwars doorheen.
- etc...

Nee hoor, CS is gewoon een coole arcade game met een iets ander accent dan bijvoorbeeld Quake.
Maar goed, ik zie wel als ie er is.

de betaler vervuilt

• The Will
Ik zeg niet dat het zo _is_, ik zeg dat dat de bedoeling was (en zelfs dat weet ik nu niet meer zeker ;))

There is no magic.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:40

Vos

AFCA

laat cs maar zo wezen als het is, en pas het nie teveel aan, zoals tot op heden is gedaan....

laat het "realisme" maar aana ndere spelmakers over zoals tom clancy, etc....

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op maandag 25 maart 2002 02:03 schreef The Will het volgende:
Ik zeg niet dat het zo _is_, ik zeg dat dat de bedoeling was (en zelfs dat weet ik nu niet meer zeker ;))
ohh, ok. :P
Maar ik kan me niet voorstellen dat een functie in 1.4 blijft zitten waar de beta-testers allemaal van zouden roepen dat ie klote is. Ga er vanuit dat het gewoon speelbaar blijft. Verlies aan spelers zou te groot probleem zijn, zeker nu ze ook een commerciele release plannen.

de betaler vervuilt

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Op maandag 25 maart 2002 02:07 schreef Vos het volgende:
laat cs maar zo wezen als het is, en pas het nie teveel aan, zoals tot op heden is gedaan....

laat het "realisme" maar aana ndere spelmakers over zoals tom clancy, etc....
Helemaal mee eens :P

Verwijderd

Ik houd meer van REAL games dan van rag alles maar stuk wel leuk af en toe maar ik vind de lol er zo snel van af gaan :(.

Ik zit te wachten op 1.4 nu maar een potje dod 2.0

Verwijderd

details mogen hoger bij CS, maar voor de rest HELEMAAL NIX varanderen, zoals het nu is, is het het vetste spel ooit, en dat blijft ook nog wel ff
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/joostmaes/untitled-.jpg

• Crash
iedereen ziet nu wel te muiken en te blaten dat CS verneukt wordt,
maar ik durf te wedden dat bijna iedereen die het speelt het zal blijven spelen :Y)

• The Will
Bij gebrek aan beter ja, ik heb het zelf nog niet gespeeld, maar als iedereen er zo negatief over doet hebben andere soortgelijke spellen misschien eindelijk een kans om door te breken.

There is no magic.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op maandag 25 maart 2002 07:24 schreef Crash-Override het volgende:
maar ik durf te wedden dat bijna iedereen die het speelt het zal blijven spelen :Y)
Ja maar wat moet je anders doen, ik bedoel ik speel CS ook aleen maar om mijn tijd ermee te verdrijven omdat ik voor de rest niet veel anders te doen heb en omdat het nog wel leuk is ook :). Maar dan kan het spel nog wel veel slechter worden iedereen blijft het toch doen omdat ze eraan verslaafd zijn..........

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-01 09:35
Wat een bullshit weer hier, dit is gewoon het standaard gezeik wat ik al hoor vanaf 6.6 (8> omg die nieuwe beta word slecht, niemand gaat hem spelen :r

Jongens, face it, dit spelletje blijft iedereen toch wel spelen, en dat gezeur over dat springen vind ik een btje bullshit, je kunt nu nog steeds springen, maar niet vaak achter elkaar. Jullie zullen het allemaal zien, het loopt wel los, CS ownatsj!

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

In ieder geval ben ik een voorganger van realisme. Dan je al springend door een level heen kan is nep. Bunnyhoppers zijn zo ie zo al nep.

DoD 2 vind ik toch wel het realistische van de mod's. Kan je ook sprinten en doodbloeden.

Verwijderd

ik herrinner mijzelf nog de omschakeling naar 1.3...oh oh oh wat zou CS slechter zijn...en waarom bleef iedereen het dan spelen?

ik heb het gevoel dat CS 1.4 helemaal niet zo gaat floppen zoals dat iedereen denkt. Iedereen heeft zn eigen voorkeuren en iedereen wil graag iets iets anders zien. Cliffe enzo willen daar graag rekening mee houden maar kunnen echt niet alle wensen van alle miljoenen spelers in de wereld even verwerken...dat zou jij als spelmaker ook niet kunnen doen...toch?

ik heb even de beta van CS 1.4 gespeeld en ik (zelfs ik moet ook even zeiken) vind dat je op een best easy manier headies maakt...en dat zal dan wel weer in CS 1.5 aangepast worden.

I rest my case...
:Y)

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

easy headies aanpassen? dan moeten ze eerst goede hitboxes maken, en dat zouden ze al vanaf de beta 7 doen, daar is nooit wat van geworden of het is keer op keer mislukt, take your pick whatever makes you happy. Het is dus wel heel duidelijk dat als ze ooit nog die hitboxes in orde maken dat we allemaal allang zijn overgestapt op World Order ofzo. Ik bedoel maar, ga maar eens met je deagle van 6 verschillende hoeken op iemand die stilstaat mikken, mik op z'n hoofd, en 1 van de 6 keer is het echt een headie. Daarentegen als je zoveel kogels als er in je magazijn zit rondsproeit is het bijna altijd een headie. Dus, waar zit nu die hoofd hitbox verstopt? Heeft die soms 4 dimensies? Dat zou een hoop verklaren iig.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 07:14 schreef EdonyX het volgende:
details mogen hoger bij CS, maar voor de rest HELEMAAL NIX varanderen, zoals het nu is, is het het vetste spel ooit, en dat blijft ook nog wel ff
[afbeelding]
ho hum, meeste spelers spelen toch echt wel op 800x600 of 640x480 en bijna iedereen heeft ook hfps models.
hoe lager de res hoe beter.

• RaDKiLL
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

En niemand heeft het over de nieuwe map(s)?!
Als deze net zo slecht zijn als Storm en Torn gaan er iig weer twee uit de mapcycle...En welke komt er te vervallen?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• JaWa
  • Laatst online: 18-01 00:28

JaWa

zie hier een icon

Op maandag 25 maart 2002 08:57 schreef DeX het volgende:
In ieder geval ben ik een voorganger van realisme.
/offtopic
lol voorganger van realisme? je bdoelt zeker voorstander :)

/ontopic
het is zoals eerder gezegd iedere keer raak met nieuwe beta's het suckt dit, het suckt dat en als blaat dit gaat veranderen dan speel ik het niet meer. etc.

Ik denk zelf dat dat het allemaal wel losloopt en wel met denk ik het belangrijkste argument dat de makers dit maken om hun spelers/klanten op hun wenken willen bedienen en niet om ze weg te jagen.
Dus de veranderingen schrikken op papier mischien wel af (vooral omdat je anders gewent bent) maar in-game zal het wel allemaal uitgebalanceerd zijn.

en dat infinity jumpen afschaffen vindt ik eigenlijk wel een goede zaak..(in name of realism) niet dat ik nu niet om elke hoekje heen spring :)

Dus het moraal van het verhaal: vooraf speculeren blijft... speculeren & keep on fragin'
owja.. headies krijgen zuigt :+

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 11:27 schreef JaWa het volgende:

[..]

en dat infinity jumpen afschaffen vindt ik eigenlijk wel een goede zaak..(in name of realism) niet dat ik nu niet om elke hoekje heen spring :)
ik wel :P

maar serieus, wat je zegt JaWa, echt iedereen loopt altijd te z3!ken...met CS 1.3 liep ik ook te bl44tdn dat het kut zou worden...en ik speel het nog steeds met plezioer

misschien is het mooiste woord voor de echte CS spelers wel:
[b]aanpassingsvermogen[/b]

Verwijderd

Amen.

Verwijderd

Als je een echte Cs addict ben blijf je gwoon spelen dat gezeur van die mensen over de beta. Het is niets voor niets een beta, dus meestal nog voor vebetering vatbaar

• FreakR
  • Laatst online: 29-01 19:55
Ik moet het allemaal nog zien. Toen beta 6 (of 5?) uitkwam was het ook allemaal gezijk!

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

ken iedereen dat geblaat nog met 1.3 over de awm croshair??
....i rest my case

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
zal wel weer een hoop gecheat worden :(

• Arson
als ze niet allemaal naar DoD vluchten

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10-2025
Iedereen zegt dat de cheats weg zijn, maar geloof er niets van... altijd iemand die er weer iets op vindt, maar goed. Ik hoop dat de hitboxen een stuk beter zijn, want echt elke sprayn00b maakt headies. Dat was bij 1.1 wel beter.
Daarnaast klaagde iedereen de eerste 2 weken over 1.3, nu valt het wel mee. Zo zal het bij 1.4 ook wel weer zijn :D

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Op maandag 25 maart 2002 16:43 schreef XippIX het volgende:
zal wel weer een hoop gecheat worden :(
ben bang dat er altijd gecheat zal worden ;(

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-01 12:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
die cheats zullen niet weg zijn, maar in principe wordt elke cheat binnen zoveel tijd gefixt, naar de server geuploaded en dan wordt de server gereset, oftewel, altijd uptodate anticheat.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op zondag 24 maart 2002 19:56 schreef stealth-evil het volgende:
je kan maar een paar keer springen en dan ben je moe dat is gewoon dikke onzin vind ik.
Kan jij bunnyhoppen? Kan een echte Navy Seal bunnyhoppen? Kan een normaal mens met een dikke gun in zijn hand al springend, alsof hij zijn reet gebrand heeft aan het gasfornuis, het hele level doorhuppen? NEE. :r

Dus niet zo zeiken.

Iedereen die weigert het realisme in CS te accepteren gaat maar UT of een ander dom fragspel doen. :r

De makers hadden een beeld in hun hoofd, en dat beeld was niet CS zoals het nu gespeeld wordt. BLind rushen, 0.0 teamplay en springen en linksrechtslinksrechts strafen en dat soort domme shit. Stap voor stap proberen ze het spel dichter bij dat beeld te brengen.

Nee, CS zal nooit helemaal realistisch worden, dat weet ik. Het zijn en blijven immers pixels. Maar iedere poging van de makers om CS meer afstand te laten nemen van domme spring-rond-en-schiet-op-alles-wat-beweegt spelletjes, wordt afgekraakt.

Dat moet eens ophouden. Stelletje poepscheppers

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Op maandag 25 maart 2002 16:59 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Kan jij bunnyhoppen? Kan een echte Navy Seal bunnyhoppen? Kan een normaal mens met een dikke gun in zijn hand al springend, alsof hij zijn reet gebrand heeft aan het gasfornuis, het hele level doorhuppen? NEE. :r

Dus niet zo zeiken.

Iedereen die weigert het realisme in CS te accepteren gaat maar UT of een ander dom fragspel doen. :r

Nee, CS zal nooit helemaal realistisch worden, dat weet ik. Het zijn en blijven immers pixels. Maar iedere poging van de makers om CS meer afstand te laten nemen van domme spring-rond-en-schiet-op-alles-wat-beweegt spelletjes, wordt afgekraakt.

Dat moet eens ophouden. Stelletje poepscheppers
hee cap. Pervert..
realisme (of benadering daarvan)... ik , jij, wij cs spelers weten dat wel te waarderen
maarre wat je zei over UT kan niet (ja ik speel ook liever CS) maarre wat je zei is een flame.
dus chill.

ps.. kee je post komt wel overeen met je sig

• steveman
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Ik merk dat DOD vaak genoemd wordt hier. Sinds die veranderingen ben ik er wel fan van geworden, ff sprinten van dekking naar dekking. En ja, die cheaters heb ik geen last van...(sturmbot1.2) m'n bots gebruiken trouwens wel allemaal een aim-bot :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

[..]

De makers hadden een beeld in hun hoofd, en dat beeld was niet CS zoals het nu gespeeld wordt. BLind rushen, 0.0 teamplay en springen en linksrechtslinksrechts strafen en dat soort domme shit. Stap voor stap proberen ze het spel dichter bij dat beeld te brengen.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Hoe realistischer hoe beter toch, gewone fragspellen zijn er al genoeg laat mensen die dat leuk vinden lekker ut ofzo spelen. Cs staat gwoon voor meer realisme en hoe meer realisme hoe beter.Het mooiste zou gewoon zijn dat er geen cheats meer moegelijk zijn , maarja dit zal wel nooit gebeuren :'(. Dus gwoon ophouden met zeuren over meer realisme

• Crash

[..]

Dus niet zo zeiken.

daar geef ik je grotendeels gelijk in
maar dat van UT is niet helemaal waar, ieder spel z'n eigen kenmerken en sterke punten ;)
maar zoals ik al zei:

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
in 1.4 halen ze de snelheid er weer uit, om daarmee ook het tactische gedeelte weer wat op te krikken.

als je straks met een AK in je klauwen springt schiet je niet op 100 meter 2 heady's.
nu is dat wel zo... ;(

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

HEHEHE BETA!!!!!!!!!!!!!
BETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het is een beta hallooooo!

• Captain Pervert
Sorry van UT, maar ik vind dat gewoon geen leuk spel :)
Maar agressieve posts hebben meer impact, is al vaker gebleken :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Ik vind trouwens dat CS eens over mag stappen naar een andere Engine.. Ok, tis ff wat werk maar dan loont het ook. De put van de Quacke2 Engine is niet oneindig diep. Voor betere Graphics moet er toch op z'n minst een Quacke3 engine voor in de plaats komen. Kijk bevoorbeeld maar eens naar het Veschil tussen DOD en Wolfstein..

Dat laatste ziet er gewoon beter uit en ik zal het dan ook liever gaan spelen. CS is nu nog gewoon leuk maar op een gegeven moment wil het oog toch ook wel wat.

• Crash
Op maandag 25 maart 2002 20:07 schreef Maxonic het volgende:
Ik vind trouwens dat CS eens over mag stappen naar een andere Engine.. Ok, tis ff wat werk maar dan loont het ook. De put van de Quacke2 Engine is niet oneindig diep. Voor betere Graphics moet er toch op z'n minst een Quacke3 engine voor in de plaats komen. Kijk bevoorbeeld maar eens naar het Veschil tussen DOD en Wolfstein..

Dat laatste ziet er gewoon beter uit en ik zal het dan ook liever gaan spelen. CS is nu nog gewoon leuk maar op een gegeven moment wil het oog toch ook wel wat.
de bedoeling is dus dat ook mensen met een minder ge-evanceerde computer het kunnen spelen |:(
ennuh, die HL engine werkt nog steeds goed, en een beetje opvijzeling doen ze ook heus wel ;)

• Maxonic
de bedoeling is dus dat ook mensen met een minder ge-evanceerde computer het kunnen spelen
Ow.. daarom?
Waarom dan niet meteen de Doom Engine? :)

Nee, ik ben het idd met je eens dat ook minder zware systemen het moeten kunnen draaien maar dat mag niet de reden zijn om in het verleden vast te blijven zitten.

Updates van de HL engine zijn leuk maar de HL engine zelf IS al een zwaar omgebouwde Quake1 engine.
Heel knap om het toch op dit niveau te krijgen maar ik denk toch dat het verder gaan met een nieuwere versie van die engine nadelen maar vooral op langere termijn ook veel voordelen met zich meebrengt.

• Crash
Op maandag 25 maart 2002 20:14 schreef Maxonic het volgende:

[..]

Ow.. daarom?
Waarom dan niet meteen de Doom Engine? :)

Nee, ik ben het idd met je eens dat ook minder zware systemen het moeten kunnen draaien maar dat mag niet de reden zijn om in het verleden vast te blijven zitten.

Updates van de HL engine zijn leuk maar de HL engine zelf IS al een zwaar omgebouwde Quake1 engine.
Heel knap om het toch op dit niveau te krijgen maar ik denk toch dat het verder gaan met een nieuwere versie van die engine nadelen maar vooral op langere termijn ook veel voordelen met zich meebrengt.
check de site van Valve/Sierra, en mail ze ofzow
vraag het daar na waarom ze dat doen

denk je nu echt dat het zo makkelijk is om ineens van engine gaan te veranderen :?

een vriend van een vriend van mij zit in het developers team van o.a. Hostile Intent,
en die heeft het mij ook eens uitgelegd aangezien ik op ons forum een beetje negatief over kwam over de HL engine (was overigens niet negatief bedoelt ;) )

• Maxonic
denk je nu echt dat het zo makkelijk is om ineens van engine gaan te veranderen
Nee tuurlijk niet..
Maar ik merk alleen ff op dat ik de updates wel leuk vind maar dat ik het veel cwllededer zou vinden als de makers van CS beginnen met een mod voor een modernere engine.
Ombouwen is natuurlijk niet of haast niet mogelijk.

Ik ben verder trouwens erg benieuwd naar 1.4 en vooral naar de nieuwe maps. Ik hoop alleen dat ze niet weer zo erg gaan liggen doorstrepen in de huidige maplist.

• Crash
Op maandag 25 maart 2002 20:26 schreef Maxonic het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet..
Maar ik merk alleen ff op dat ik de updates wel leuk vind maar dat ik het veel cwllededer zou vinden als de makers van CS beginnen met een mod voor een modernere engine.
Ombouwen is natuurlijk niet of haast niet mogelijk.

Ik ben verder trouwens erg benieuwd naar 1.4 en vooral naar de nieuwe maps. Ik hoop alleen dat ze niet weer zo erg gaan liggen doorstrepen in de huidige maplist.
aaah, ok dan :)
ik heb de beta zelf wel al gespeeld,
maar aangezien het een beta is kan ik er weinig van zeggen
ik wacht iig met smart op de full :)

• Spleasure
  • Laatst online: 13-12-2025

Spleasure

Ik hier?

Ik heb het (de beta) zelf niet gespeeld (wel alle andere versies), maar als datgene wat hierboven staat aangaande moe worden etc. waar is, dan vrees ik het ergste

CS is neergezet als semi-realistisch. Geen Rainbow Six, maar fun met een realistisch tintje. Je kan leuke stunts uithalen en voor de echte die-hards waren er trucs weggelegd waarmee ze zich konden onderscheiden (bunnyhop).

Systematisch zijn deze dingen weggehaald en afgezwakt. Men beseft niet dat realisme grenzen kan hebben.

Ik vind dit betreurenswaardig voor de hele Counter-Strike community.

• Captain Pervert
Over de nieuwe maps:

Ik weet niet, maar de nieuwe maps lijken steeds meer gefixeerd op imposante omgevingen, dan op goede gameplay. Neem nou eens militia, dust en prodigy - dat zijn nou maps met goede gameplay. Storm, survivor en torn zijn erg mooi, maar ze zijn wat aan de grote kant en er is teveel tijd gaan zitten in het 'opleuken' van de maps, in plaats van het creeëren van goede gameplay.

Thunder en rotterdam worden er uitgehaald, terwijl dat echt goed speelbare maps waren. Daarentegen zitten siege (oersaaie, lineaire gameplay) en assault (slechtste map die er ooit in heeft gezeten, hij is leuk maar gewoon slecht) er nog altijd in.

Ik heb het beleid wat betreft het wegstrepen/toevoegen van maps nooit echt begrepen. Volgens mij doen ze dat random. De sukkels.

Pagina: 1