Toon posts:

Read Error Helpppp!

Pagina: 1
Acties:
  • 15 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb net van een vrien Championship Manager 01/02 geleend..
Maar ik krijg hier geen image van gemaakt.. dan blijft ie bij 10% hangen.. en ik kan ook niet in de verkenner kopieren vanaf die CD..

Mischien heeft degene waar die vriend van mij em van heeft er een of andere beveiligng opgezet..
Wie weet met welk prog het wel lukt (btw. Clone CD heb ik al gepobeert het zelfde als bij nero :(

• ntsx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02-2024
als je met clonecd niet kunt kopieren dan is de ceedee niet koosjer, mits je cdromspeler uiteraard subchannel data kan lezen...

too fly for a white guy

Verwijderd

Topicstarter
koosjer?

Verwijderd

Topicstarter
Met SubChannel aan doet ie het ook niej :(

Verwijderd

Wees eens wat geduldig. Ik heb laatst een cd geript en daar hadden ze erg veel sectoren onleesbaar gemaakt zodat mensen vroeg of laat afhaken. Zelfs met fast error skip duurde het dikke 12 uur voordat cd geript was 8-) .

Verwijderd

Topicstarter
Jaja.

Maar hij kan het einde van de track niet vinden want als ik met nero rip dan loopt ie vast en gaat ie heel hard knipperen.... en als ik dan naar et taakbeheer ga staat er:

32% find end of track en dat doet ie niet

Verwijderd

Topicstarter
Als ik effe wacht doet ie het net zo min

Verwijderd

Topicstarter
Als ik effe wacht doet ie het net zo min

Er zijn toch wel ergens tooltjes voor die alles maar dan ook echt of bijna alles kunnen rippen ik hoorde laatst iets over blindread

Verwijderd

Topicstarter
Heeeej.. toch...

Na 5 min wachten ging ie dan toch 1% verder..

Hmm, dan wacht ik nog wel effe..

Als het niet lukt kom ik nog wel trug

Verwijderd

zo zie ja maar weer, geduld is een schone zaak :)

Verwijderd

Topicstarter
Okeej Karam..

Hij is gelukt..

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Hmm.. Echt veel geduld hebben we ook niet.. 8 van de 11 posts binnen 45 minuten van de topicstarter :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.