Olivetti SNX 160/RS Server (
zie foto hierboven)
Moederbord:- 3x PCI (waarvan 3 bezet)
- 5x EISA (waarvan 0 bezet)
- Onboard Floppy controller
- Onboard VGA
CPU Bord FullSize: (
foto!)
Aparte printplaat met daarop 2x socket 5 en 4x2 geheugenbanken (72 pins)
- dual pentium 100mhz
- 72mb
geheugen
Olivetti (Adaptec AIC 7850) SCSI kaart PCI:
Bevat ook een externe SCSI aansluiting
standaard NON-bootable SCSI kaart voor aansturing
- SCSI Tapestreamer
- SCSI CDROM
DPT PM3224 FullSize RAID-1 SCSI kaart PCI: (
foto!)
Bevat ook een externe SCSI aansluiting
Heeft 4 geheugenslots welke gebruikt worden voor cache. Standaard zit er 1x 4mb bijgeleverd.
Kan maximaal 3 setjes van 2 schijven in RAID-1 aansturen.
- 2x Seagate ST31230WC Hotswappable HDD (1,06 GB Raid 1) (specs!)
- 2x Seagate ST31051WC Hotswappable HDD (1,05 GB Raid 1) (specs!)
Alle HDD's zitten op removable brackets en zijn in dit systeem HOT SWAPPABLE
Verder heb ik hier nog 2 losse brackets bij, om zelf nog één Raid-1 array toe te kunnen voegen.
3COM 3c595-TX netwerkkaart PCI: (
foto!)
- 10/100 mbit
- bootprom ready
- 3 leds (ACT, 10, 100)
Kast is behoorlijk zwaar, maar wordt standaard geleverd met wieltjes. Aan de voorkant zitten 2 uitdraaibare nopjes (zoals onder die oude diaprojectors), die ervoor zorgen dat de kast op zijn toekomstige plekkie kan worden vastgezet.
Klepjes voorop, zowel links (voor FAN) als rechts (voor hdd's) kunnen opgeklapt worden of in hun geheel eruit gehaald worden (heel simpel).
Tevens zijn deze "deurtjes" afsluitbaar met dezelfde sleutel die ervoor zorgt dat de AAN/UIT knop niet meer gebruikt kan worden (altijd leuk als je ouders je pc willen uitzetten

)
Achter deze "deurtjes" bevinden zich ook nog de schuifjes die ervoor zorgen dat de zijpanelen niet opengemaakt kunnen worden.
Verder zit hierbij dus een ingebouwde floppydrive en wordt er een Olivetti DSM 50-148 Low Emission monitor en Olivetti keyboard geleverd.
Voedingsconnector achterop monitor bevat volgens mij een breuk, want die doet een beetje raar ... maar dat lijkt me niets wat een beetje Tweaker niet kan oplossen
Zo, en nu ben ik eens benieuwd wat dit gaat nog waard is
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay