• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Ik heb genoeg van m'n prepaid 3310 (HI kpn), en ben dus eens opzoek gegaan naar een nieuwe, op een abbo. Mijn oog is gevallen op de Ericsson T39s. Alleen: welk abbo. Landelijke/internationale berijkbaarheid is belangrijk, dus KPN of Libert :{ Vodafone :) Maar nou ben ik ook dingen als Talkline en Debitel tegen gekomen. Alleen zie ik door het prijzentabellenbos de tariefbomen niet meer. Ik ben een regelmatige beller, zeg een kwartier tot half uur per dag, meestal overdag. Welke abbo's moet ik nou vergelijken :? En welke is het goedkoopst, zowel met sms, piek/dal en internationaal?? Vergelijken kan ik zelf wel, als ik maar weet welke abbovormen ik moet vergelijken. Ik zou dus graag wat namen horen :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:29
www.gsm-stunter.nl

Vodafone abbo afsluiten, en dan kun je 120 Min per maand iig al gratis bellen :)

• bart1234
thanks! dat had ik nodig :)
Hoe zit het eigenlijk met het veranderen van het abbo, ik bedoel: laten we beginnen met een 60 abbo. Blijkt niet genoeg na zeg twee/drie maand. Kan ik dan zonder gezeur alsnog naar een 120 abbo?
Of omgekeerd, als een 120 abbo te veel/duur blijkt?

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 15:36

ralfbosz

xm create bosz -c

De goedkoopste toestellen (met abbo) zoek je met deze site:

TelecomVergelijker

De Ericsson T39 kwam bij de goedkoopste op zo'n € 235.00 uit (en dat is dan compleet met abbo-kosten voor één jaar). Niet duur dus.

rm -r *

• bart1234
Op zondag 24 maart 2002 20:28 schreef Cutebritney het volgende:
www.gsm-stunter.nl

Vodafone abbo afsluiten, en dan kun je 120 Min per maand iig al gratis bellen :)
Hij's trouwens zonder streepje :)

• bart1234
Kan iemand trouwens het verschil tussen een T39s en een T39m uitleggen? Het lijkt alsof de T39s overal van de zeits verdwenen is.... :?

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

over het algemeen kun je zonder problemen naar een duurder abbo (hogere vaste maandkosten), de weg terug is veel lastiger...
en 't hangt voor 99% af van wat voor contract je afsluit...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Pagina: 1