Toon posts:

keesmod vraagjes.plexiglas?dremelen kan dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok dus 2 vraagjes:

de eerste: ik wil een logo uit me kast dremelen..MAAR
kan je ook ingewikkelde logo's met een dremel er uit krijgen of is dat niet te doen. zoiets als dit logo:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1058824642
alleen het gele logo natuurlijk :+

en dan nog iets.. mocht ik um eruit krijgen. kan ik dan tegen de achterkant van me kast gewoon een stukje plexiglas plakken ?

Verwijderd

haar van die vent is ook geel :9.

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 19:20 schreef DaRalph het volgende:
ok dus 2 vraagjes:
1. yup
2. yup
3. je moet de losse o-delen ff op het plexi plakken

zolang ut 2d is kan ut :D

ik w8 op pics :D

Verwijderd

Topicstarter
ja maar zijn haar is niet echt een logo :)

Verwijderd

Topicstarter
je bedoeld dat die ik die losse stukiees gewoon erop kan plakken ? ok rlxd *D ja uhm.. pics.. duurt nog tijdje maar zodra ik iets heb komen ze.. eerst ff dremel regelen glas plexiglas kopen ccfl's bestellen..

en nog iets.. moet je hier heel vakkundig voor kunnen dremelen ? kheb nog nooit zoon ding vastgehad :P

Verwijderd

Ik zou het gewoon proberen op een ouwe case. Kan je altijd kijken of je het een beetje kan. Eens moet toch de eerste keer zijn. Je kan trouwens ook gewoon bij die cirkel een paar punten heel laten, dus bijv op de 4 "hoeken" zodat hij niet los is en je hem ook nog op hoeft te plakken. Ik zou het alleen wel op minimaal 3 plaatsen doen, want anders kan je cirkel gaan draaien als je die tussenstukjes te dun maakt en dat willen we niet tuulik.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 19:31 schreef BananeKoning het volgende:
Ik zou het gewoon proberen op een ouwe case. Kan je altijd kijken of je het een beetje kan. Eens moet toch de eerste keer zijn. Je kan trouwens ook gewoon bij die cirkel een paar punten heel laten, dus bijv op de 4 "hoeken" zodat hij niet los is en je hem ook nog op hoeft te plakken. Ik zou het alleen wel op minimaal 3 plaatsen doen, want anders kan je cirkel gaan draaien als je die tussenstukjes te dun maakt en dat willen we niet tuulik.
ja das waar..
en het komt in zijn geheel zowieso op een oude pc :) de "goeie" (uhuuhm) is een pc voor iedereen hier in huis, broertje en zusje enzo.. dus die kan ik niet gaan modden.
het is wel een oude compaq presario maja :) kan je tenminste genoeg aan prutsen want het zal veel werk zijn om zoon kast mooi te krijgen :z

hmm ik kijk toch ff verder voor misschien een ander logo :) als dat goed gaat doe ik deze misschien wel op andere kast deze is beetje moeilijk.. :P

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:12

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Hey heb helemaal geen verstand van die casemods enzo maar ik wou ff zeggen dat als ik ooit zo casemod zou maken dan zou ik ook dat HEIDEROOSJES teken erop doen WANT: DE HEIDEROOSJES IS GEWOON MOOIE MUZIEK. dat wou ik ff zeggen

Verwijderd

Topicstarter
vandaar ook mijn keesmod :)
heideroosies r0x0rzen kont !! (wat een zin :P)

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 13:13
rttf, heideroosjes roeleren, maar dei kreten horen hier eigenlijk niet, als je dit log lukt, dan post je of course wel pics(ook als ie niet lukt ;P, ik heb het unreal logo in mijn case, dat was al een beste klus(6-7 uurtjes dremelen en ee uurtje met de sleutelvijltjes spelen), deze is 30 keer ingewikkelder, maar tussenruimten kun je beter aanelkaar laten zitten.
Pagina: 1