Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Maar ff serieus: een staalkabel aan het bureau of aan de muur, ze hebben van die speciale setjes voor laptops, misschien is er iets wat erop lijkt voor deskops?
want anders staat alleen de kast ernog, maar wordt alles eruit gejat.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
hebben ze daar geen beveiliging ofzo? je kan toch niet zomaar met een pc onder je arm de deur uitlopen?
of was het gewoon een inbraak? 's avonds ofzo
Verwijderd
- Stalen kast vast aan de grond waarin de pc komt te staan (uiteraard afgesloten met slot)
- Je eigen idtje: pc vastschroeven aan ut bureau...
die hadden weOp zondag 24 maart 2002 19:13 schreef Skaah het volgende:
in beton gieten
Maar ff serieus: een staalkabel aan het bureau of aan de muur, ze hebben van die speciale setjes voor laptops, misschien is er iets wat erop lijkt voor deskops?
die lag keurig open geknipt naast het buro
die zaten er in... het was een inbraak. ze hadden de gehele pc incl kabels mee genomen.Op zondag 24 maart 2002 19:14 schreef Terw_Dan het volgende:
De standaard schroeven eruit halen en vervangen door bijv Torx. die zijn minder makkelijk open te krijgen met een standaard schroevendraaien.
want anders staat alleen de kast ernog, maar wordt alles eruit gejat.
inbraak.. almereOp zondag 24 maart 2002 19:34 schreef Dutchceasar het volgende:
wat voor ghetto school moet dat wel niet zijn dan?
hebben ze daar geen beveiliging ofzo? je kan toch niet zomaar met een pc onder je arm de deur uitlopen?
of was het gewoon een inbraak? 's avonds ofzo
tog maar schroeven dus.....Op zondag 24 maart 2002 19:51 schreef Ceyene het volgende:
- Stalen kabels aan PC en monitor met mogelijkheid voor alarm... (ja die zijn zo te koop)
- Stalen kast vast aan de grond waarin de pc komt te staan (uiteraard afgesloten met slot)
- Je eigen idtje: pc vastschroeven aan ut bureau...
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Verwijderd
Mja, die heb ik ook eens gehad toen ik een PC moest vervangen. Een ouwe combinatietang was genoeg om 'm door te knippen.Op zondag 24 maart 2002 19:13 schreef Skaah het volgende:
in beton gieten
Op zondag 24 maart 2002 23:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Mja, die heb ik ook eens gehad toen ik een PC moest vervangen. Een ouwe combinatietang was genoeg om 'm door te knippen.
ik schroef hem wel vast.
alleen ff met die leraar overleggen, voordat ik zijn tafel mol
Serieus: vastzetten in bureau, gegevens er groot op latne graveren en de kast zelf met bijv. Torx (zie boven ergens) dichtmaken.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
we hebben zat geld voor pc`s maar niet voor beveiligingOp zondag 24 maart 2002 23:27 schreef Rednasius het volgende:
alarmsysteem uitbreiden met een bewegingsmelder in het lokaal?
We merken ze zichtbaar en onzichtbaarOp zondag 24 maart 2002 23:31 schreef Speedpete het volgende:
systeempje zelf in een stalen kast zetten die op 230 volt staat... knappe vriend die hum dan nog weg krijgt.
Serieus: vastzetten in bureau, gegevens er groot op latne graveren en de kast zelf met bijv. Torx (zie boven ergens) dichtmaken.
torxen zitten er standaard bij
maaruh tnx voor jullie reply`s..
Dat hebben ze bij ons op school ook gedaan. Zit nu wel verdomd goed vastOp zondag 24 maart 2002 23:31 schreef Speedpete het volgende:
systeempje zelf in een stalen kast zetten die op 230 volt staat... knappe vriend die hum dan nog weg krijgt.
Hieronder zie je de voorkant (achterkant zit ook zo'n beugel)
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
laat me raden.... dellOp maandag 25 maart 2002 00:18 schreef VIsje het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij ons op school ook gedaan. Zit nu wel verdomd goed vastniet meer weg te krijgen.
Hieronder zie je de voorkant (achterkant zit ook zo'n beugel)
[afbeelding]
hebben ze op mijn andere school ook
Verwijderd
staalkabels sloten etc.
het in een speciaalkastje zetten onder het bureau wat je goed afsluit is ook een optie..
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
heb vandaag alles uit de kast gehaaldOp maandag 25 maart 2002 07:43 schreef markvt het volgende:
een bracket erin met de hdd, en die er savonds uithalen, dan kunnen ze die iig niet pikken.
staalkabels sloten etc.
het in een speciaalkastje zetten onder het bureau wat je goed afsluit is ook een optie..
hij zit in een stale frame
daar zit hij tevens vast gelijmt
en vervolgens zit hij nog met staalkabels vast
een sterke electro magneet gebruiken.
heb je elke dag ook weer een schoon systeem.