beveiliging pc (fisiek)

Pagina: 1
Acties:

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20
Hoi,

Ik zit met een probleem.

Ik moet morgen een splinter nieuwe pc plaatsen in een klaslokaal.

nu is het probleem. 4 maanden geleden is er al een nieuwe pc geplaats en die is gejat.

nu moet er een betere beveiliging komen.
ik zat te denken om de pootjes uit de pc tehalen en hem met bouten vast te zetten in het buro.

hebben jullie misschien andere ideeen?

hij moet nog wel geschikt blijven voor een eventuele garantie cleam

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
in beton gieten :)

Maar ff serieus: een staalkabel aan het bureau of aan de muur, ze hebben van die speciale setjes voor laptops, misschien is er iets wat erop lijkt voor deskops?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De standaard schroeven eruit halen en vervangen door bijv Torx. die zijn minder makkelijk open te krijgen met een standaard schroevendraaien.
want anders staat alleen de kast ernog, maar wordt alles eruit gejat.

• Skaah
  • Niet online
Je hebt kasten die je met een hangslot kunt aflsuiten, een keer op de JOTI gezien hiero

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:15
Verankeren in muur/buro. (liefst alle 2) En dan nog een goeie staalkabel zijn de beste opties. Als ie dan nog gejat wordt dan moet je toch echt denken aan beton gieten of kluizen :P

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 12:10

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Je hebt ook metalen kasten die verankerd worden in de grond, je pc plaats je weer in die kast, en zo is gelijk de achterkant van de pc geblocked.

• Skaah
  • Niet online
Of zet de kast in een speciaal afgesloten hok, met alleen een paar kabels naar de beeldscherm + toetsenbord

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
pc('s) in een kast en bij ieder beeldscherm een schakelaartje voor het aanzetten :)

Verwijderd

Een magneet alarm er op. Net zoals er op deuren/ramen zit.

Kassie weg alarmpie aan.

Verwijderd

wat voor ghetto school moet dat wel niet zijn dan?

hebben ze daar geen beveiliging ofzo? je kan toch niet zomaar met een pc onder je arm de deur uitlopen?

of was het gewoon een inbraak? 's avonds ofzo

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bij ons staan de pc's vast in stalen kastjes met gaten voor de reset en power knop.

Verwijderd

- Stalen kabels aan PC en monitor met mogelijkheid voor alarm... (ja die zijn zo te koop)

- Stalen kast vast aan de grond waarin de pc komt te staan (uiteraard afgesloten met slot)

- Je eigen idtje: pc vastschroeven aan ut bureau...

• Duinkonijn
Op zondag 24 maart 2002 19:13 schreef Skaah het volgende:

Maar ff serieus: een staalkabel aan het bureau of aan de muur, ze hebben van die speciale setjes voor laptops, misschien is er iets wat erop lijkt voor deskops?
die hadden we
die lag keurig open geknipt naast het buro
Op zondag 24 maart 2002 19:14 schreef Terw_Dan het volgende:
De standaard schroeven eruit halen en vervangen door bijv Torx. die zijn minder makkelijk open te krijgen met een standaard schroevendraaien.
want anders staat alleen de kast ernog, maar wordt alles eruit gejat.
die zaten er in... het was een inbraak. ze hadden de gehele pc incl kabels mee genomen.
Op zondag 24 maart 2002 19:34 schreef Dutchceasar het volgende:
wat voor ghetto school moet dat wel niet zijn dan?

hebben ze daar geen beveiliging ofzo? je kan toch niet zomaar met een pc onder je arm de deur uitlopen?

of was het gewoon een inbraak? 's avonds ofzo
inbraak.. almere
Op zondag 24 maart 2002 19:51 schreef Ceyene het volgende:
- Stalen kabels aan PC en monitor met mogelijkheid voor alarm... (ja die zijn zo te koop)

- Stalen kast vast aan de grond waarin de pc komt te staan (uiteraard afgesloten met slot)

- Je eigen idtje: pc vastschroeven aan ut bureau...
tog maar schroeven dus.....
:(

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 19:13 schreef Skaah het volgende:

Mja, die heb ik ook eens gehad toen ik een PC moest vervangen. Een ouwe combinatietang was genoeg om 'm door te knippen.

• Duinkonijn
Op zondag 24 maart 2002 23:11 schreef qltel het volgende:

[..]

Mja, die heb ik ook eens gehad toen ik een PC moest vervangen. Een ouwe combinatietang was genoeg om 'm door te knippen.
:'(

ik schroef hem wel vast.
alleen ff met die leraar overleggen, voordat ik zijn tafel mol >:)

Verwijderd

alarmsysteem uitbreiden met een bewegingsmelder in het lokaal?

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

systeempje zelf in een stalen kast zetten die op 230 volt staat... knappe vriend die hum dan nog weg krijgt.

Serieus: vastzetten in bureau, gegevens er groot op latne graveren en de kast zelf met bijv. Torx (zie boven ergens) dichtmaken.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Duinkonijn
Op zondag 24 maart 2002 23:27 schreef Rednasius het volgende:
alarmsysteem uitbreiden met een bewegingsmelder in het lokaal?
we hebben zat geld voor pc`s maar niet voor beveiliging :X
Op zondag 24 maart 2002 23:31 schreef Speedpete het volgende:
systeempje zelf in een stalen kast zetten die op 230 volt staat... knappe vriend die hum dan nog weg krijgt.

Serieus: vastzetten in bureau, gegevens er groot op latne graveren en de kast zelf met bijv. Torx (zie boven ergens) dichtmaken.
We merken ze zichtbaar en onzichtbaar

torxen zitten er standaard bij :)

maaruh tnx voor jullie reply`s..

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:38

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Op zondag 24 maart 2002 23:31 schreef Speedpete het volgende:

Dat hebben ze bij ons op school ook gedaan. Zit nu wel verdomd goed vast :) niet meer weg te krijgen.

Hieronder zie je de voorkant (achterkant zit ook zo'n beugel)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/c.verbeek3/beveiliging.jpg

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

• Duinkonijn
Op maandag 25 maart 2002 00:18 schreef VIsje het volgende:

[..]

Dat hebben ze bij ons op school ook gedaan. Zit nu wel verdomd goed vast :) niet meer weg te krijgen.

Hieronder zie je de voorkant (achterkant zit ook zo'n beugel)

[afbeelding]
laat me raden.... dell :)

hebben ze op mijn andere school ook :)

Verwijderd

Waarom niet een eigen HEAVY ARMOR MILITAIRY CASE maken? Ff een CAD tekening maken van een case met 1cm staalplaten. SMG's en pistolen bestendig. Die CAD-tekeningen aan een technische school (eigen school of door vrienden aan hun school) geven, dan laten maken. Daarna in je eigen school in elkaar lassen.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 11:00

markvt

Peppi Cola

een bracket erin met de hdd, en die er savonds uithalen, dan kunnen ze die iig niet pikken.

staalkabels sloten etc.

het in een speciaalkastje zetten onder het bureau wat je goed afsluit is ook een optie..

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Duinkonijn
Op maandag 25 maart 2002 07:43 schreef markvt het volgende:
een bracket erin met de hdd, en die er savonds uithalen, dan kunnen ze die iig niet pikken.

staalkabels sloten etc.

het in een speciaalkastje zetten onder het bureau wat je goed afsluit is ook een optie..
heb vandaag alles uit de kast gehaald

hij zit in een stale frame

daar zit hij tevens vast gelijmt

en vervolgens zit hij nog met staalkabels vast :)

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 10:19
kast is van ijzer dus:

een sterke electro magneet gebruiken.
heb je elke dag ook weer een schoon systeem.

mijn pc

Pagina: 1