Ik heb vrijdag mijn nieuwe PC opgehaald en na een eerste check van de bios settings [die bijna allemaal al goed stonden] direct maar de windows CD erin. FF windows installen en dan 3Dmarks doen.. Niet dus!
Win2K Setup Bleef eerst hangen bij "Setup is starting sindows" , na een andere videokaart erin gedaan te hebben kwam hij daar wel voorbij [schijnt een bekend probleem te zijn] maar bleef hij later op de setup hangen [verdere details zie: [topic=448573]]
WinXP setup was exact hetzelfde...
Win98SE hing bij het detecteren van de plug en play hardware, na wat reboots etc uiteindelijk voorbj de setup gekomen.
Maar zogauw ik win98 opstart hangt hij binnen 1 minuut [meestal binnen 5 secs]
In veilige modus kom ik WEL in windows, maar dan zonder cd-rom/netwerk/whatever support.
Win2K safe mode gaf blijf scherm met een missende DLL, XP setup is nog niet zover gekomen.
Heeft iemand ENIG ID waar ik dit moet gaan zoeken. Ik heb me BIOS al ge-reset [zowel in BIOS als via de jumer]
Ik word nu echt wanhopig aangezien ik al vanaf zaterdagmiddag bezig ben met het [tevergeeft] installeren van windows
Hier ff de specs:
Auas A7V266-E
Athlon XP 1900+
512 MB DDR ram
ProLink GeForce3ti500
60 GB Maxtor HD
LiteOn 16X DVD speler
3Com 3C905CX-TXM [zit er nog niet in]
Win2K Setup Bleef eerst hangen bij "Setup is starting sindows" , na een andere videokaart erin gedaan te hebben kwam hij daar wel voorbij [schijnt een bekend probleem te zijn] maar bleef hij later op de setup hangen [verdere details zie: [topic=448573]]
WinXP setup was exact hetzelfde...
Win98SE hing bij het detecteren van de plug en play hardware, na wat reboots etc uiteindelijk voorbj de setup gekomen.
Maar zogauw ik win98 opstart hangt hij binnen 1 minuut [meestal binnen 5 secs]
In veilige modus kom ik WEL in windows, maar dan zonder cd-rom/netwerk/whatever support.
Win2K safe mode gaf blijf scherm met een missende DLL, XP setup is nog niet zover gekomen.
Heeft iemand ENIG ID waar ik dit moet gaan zoeken. Ik heb me BIOS al ge-reset [zowel in BIOS als via de jumer]
Ik word nu echt wanhopig aangezien ik al vanaf zaterdagmiddag bezig ben met het [tevergeeft] installeren van windows
Hier ff de specs:
Auas A7V266-E
Athlon XP 1900+
512 MB DDR ram
ProLink GeForce3ti500
60 GB Maxtor HD
LiteOn 16X DVD speler
3Com 3C905CX-TXM [zit er nog niet in]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/