Eej weet iemand of het een beetje mogelijk is om bij een gewone phone de hoorn om te bouwen tot zo'n klein koptelefoontje? (als het hier niet thuishoort kick je het maar naar IT ofzo.)
schroef em open, en kijk wat erin zit, voor de rest... ducktape
Verwijderd
ja denk het wel gewoon draadjes overzetten naar de koptelefoon ? met microfoon dan wel he
Het enige probleem is dat de toetsen van de phone ook op de hoorn zitten. En me ouders zullen het niet echt leuk vinden als ik dat ding niet meer in elkaar kan zetten. Maarja, wat neit weet wat neit deert
open schroeven en kijken maar.
oventueel wat pics posten voor extra ideeen
oventueel wat pics posten voor extra ideeen
Verwijderd
moet dit niet niet zijnOp zondag 24 maart 2002 18:52 schreef ajampaniki het volgende:
Het enige probleem is dat de toetsen van de phone ook op de hoorn zitten. En me ouders zullen het niet echt leuk vinden als ik dat ding niet meer in elkaar kan zetten. Maarja, wat neit weet wat neit deert
die toetsen....eruit halen, plexi erin, CCFL erbij en go
/me is a CCFL freak
idd... sim-pelOp zondag 24 maart 2002 18:41 schreef globiel het volgende:
ja denk het wel gewoon draadjes overzetten naar de koptelefoon ? met microfoon dan wel he
@ hoorn 2 draadjes voor mic en 2 voor speaker
headset 3 voor speaker (L en R (rood en wit bij elkaar)) dat maakt 2
en 2 voor mic
en dat ff aanelkaar knopen en klaas is kees
kan je aan die draadjes van je hoorn
ook gewoon zo'n jackplug aan maken
en die in je line-in van je geluidskaart doen
of blaas je hem dan op ( spanning
)
ook gewoon zo'n jackplug aan maken
en die in je line-in van je geluidskaart doen
of blaas je hem dan op ( spanning
Ok, ff klein kijkje genomen. Er zit dus in de hoorn een stekkertje met vier draadjes. Als ik er nou achterkom wlke voor wat is kan ik er misschien wat mee.
Je kan ze wel los kopen, maarja, das tegen de principes van de tweaker in.
Verwijderd
schroei! toch maar nie doen, telefoon is 60V ~, ik weet niet hoveel koptelefoontjes zijn, maar zeker minder! dus een koptelefoontje/microfoon werkt niet, tenzij je de speakertjes uit de gewone hoorn overplakt in je koptelefoontje.... bij draadloze (met een basisstation) kan het opzich wel, al zou het kunnen dat je dan ook voltage problemen hebt.
Pagina: 1