Toon posts:

mxstream usb storing?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het begon allemaal 3 dagen geleden. De alcatel usb modem ging van mijn pa's pc naar die van mij (anders moet de zijne altijd aanstaan als ik online ben). Het inbellen enzo werkte allemaal prima en surfen verliep ook zonder problemen. Maar toen ik ging cs-en viel ineens mijn usb uit (muis+modem). Ik denk; maybe voeding, dus heb mijn muis op mijn ps2 poort gezet. Ga weer cs-en, en ja hoor... binnen 2 minuten valt weer mijn usb uit (maybe doordat je dan upload ofzo).
Ik heb gisteren mij hd geformatteerd, en win2k (die meer problemen geeft met usb mxstream, heb ik net gelezen) opnieuw geinstalleerd. Nieuwe 4in1 drivers en Via usb filter gedownload (asus a7v). Ik heb de alcatel 1.4 drivers geinstalleerd (nieuwste), later nog de drivers van mxstream zelf.
Het probleem doet zich echter nog steeds voor, alleen kan ik nu ongeveer 20 minuten spelen voordat mijn modem uitvalt.

wie o wie kan mij helpen. Ik zat er zelf aan te denken een usb pci kaartje te kopen (chipset onafhankelijk). Of zijn er ook gratis oplossingen :D
Bijv winxp.. zou ik daarmee dit probleem niet krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
misschien moet je ff xp installen als je dat hebt, ik heb wel es van iemand gehoord dat 2k nog wel es problemen gaf met die usb modem

Verwijderd

Topicstarter
mjah, liefst houdt ik natuurlijk win2k gewoon... geen last van die irritante xp vormgeving / indeling. Is er nou echt niemand met ditzelfde probleem?

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-07 23:51

Ruudjah

2022

Heeft een USB ADSL modem niet iets als firmware :? Dan kan je die flashen.

TweakBlog