Access 97 vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-08 11:37
Ik wil een systeem maken om de formule 1 scores bij te houden, het lukt al aardig alleen lukt het me niet om meerdere auto's deel te laten nemen aan 1 race.

Ik dacht zelf iets van

Race ID met Wagen ID

en dan

1 (Race) 4 (Wagen)
1 (Race) 10 (Wagen)
2 5

enzo verder....

Hoe maak je zoiets ???

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 10:10
Je zegt het eigenlijk zelf al:

Maak een tabel met 3 velden:
-id
-raceid
-wagenid

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-08 11:37
ja maar hoe zorg ik dat die velden dan via een formulier op de juiste volgorde worden gevuld ???

kan iemand ff een voorbeeld voor me maken ???

Ook zou ik willen weten hoe je een soort beveiliging kan maken dat je eerst alles moet invullen over de coureur voordat je pas een team kan kiezen waar hij bijzit

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 18:53

Wally-S

-Snowboarding is art-

Op zondag 24 maart 2002 18:30 schreef Artje het volgende:

kan iemand ff een voorbeeld voor me maken ???
Kijk, wij zijn er hier niet om op commando een programma te schrijven voor een ieder die dat vraagt.

Als je zelf duidelijk zegt wat je al hebt geprobeerd, door bijv een linkje te zetten naar de database of duidelijk uitleggen hoe nu je tabelstructuur in elkaar zit willen sommigen hier je echt wel helpen.
Ook zou ik willen weten hoe je een soort beveiliging kan maken dat je eerst alles moet invullen over de coureur voordat je pas een team kan kiezen waar hij bijzit
Je zou bepaalde velden verplicht kunnen maken.
En bijvoorbeeld een formulier maken waarin uit coureurs kan worden gekozen als ALLE velden zjin ingevuld.
Je moet gewoon effe wat met access klooien, daar leer je het meest van.

Snow is only frozen water

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

je moet nog een hoop leren

suc6 en als je een gerichte vraag hebt ben je van harte welkom. Maar wij gaan het echt niet voor je maken

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.