Toon posts:

iso op cd branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje: kun je best een iso op cd zetten als iso en dan die iso emuleren met vb daemon-tools ( http://www.daemon-tools.com/ ) of kun je het best die iso gewoon branden? Ik heb de laatste tijd nogal wat porblemen met cd die ik van iso's gebrand heb van een paar maanden oud, ik kan ze niet meer lezen :( . Dus weet er iemand of het beter is om ze als iso op cd te frituren?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:06
Gewoon normaal de ISO branden op cd (uitgepakt dus) lijkt me veel handiger.. Misschien moet je eens andere cds gebruiken want ik heb er totaal geen last van.. Welk merk heb je?

Je kan ze natuurlijk ook als ISO file branden, maar lijkt me dat je dan nog steeds hetzelfde probleem houdt, en het is heel onhandig omdat niet alle spellen vanaf HD te spelen zijn, en het veel ruimte inneemt..

Verwijderd

Uiteraard is het beter om de iso gewoon compleet op cd te branden (dus 'uit te pakken' naar cd) en dus niet dat ene .iso bestand op een cd te branden. Een iso is in feite gewoon een pakketje van meerdere bestanden die samen een cd representeren. De iso wordt uitgepakt en alle bestanden die erin zitten worden naar cd geschreven om de cd compleet te kunnen maken. Een iso is dus niet echt iets bijzonders, niets meer dan een verzameling bestanden.
Als de iso's niet goed werken na een tijdje, zou ik je toch aanraden eens andere cd's te proberen of gewoon eens een ander brandprogramma, alleen maar om te kijken of er dan enig verschil in zit...

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik nero (5.5.en nog een beetje) dus het zal waarschijlijk aan de cd's liggen.

Verwijderd

Dan zou ik idd eens andere ceedees proberen... :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

wat voor cds heb je dan?

Verwijderd

probeer eens met Fireburner, werkt altijd goed ;)
Pagina: 1