Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Enigste wat Winamp 3 bij mij doet is flippen als iemand tegen me gaat msnen, dan slaat ie steeds een seconde over ofzo, zeer irri. Verder merk ik geen verschil, maar ik gebruik m'n onboard sound ook nie.
Hij doet het gewoon goed op m'n P200(met SB16), maar ik gebruik toch nog winamp 2.79, want die 3 is een beetje aan de zware kant voor deze computer.
Verwijderd
ik gebruik winamp3 ook nog niet omdat ik nergens de "j" functie van winamp 2.xx erin vind
Ik heb gebruik hier ook winamp 3 maar heb helemaal nergens last van. Opzich super handig programma, vooral die playlist zooi is retegoedOp zondag 24 maart 2002 17:21 schreef DAMAGE het volgende:
Ik, geheel anders
gebruik de tab eensOp zondag 24 maart 2002 17:33 schreef toffenboy het volgende:
ik gebruik winamp3 ook nog niet omdat ik nergens de "j" functie van winamp 2.xx erin vind
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Winamp 3 is nog maar een beta dus er mist nog een hele boel functionaliteit, er zitten wel een paar nieuwe dingen in als crossfader, maar ik zou gewoon wachten op de officiele release. De beta vind ik ieg wel stabiel in tegenstelling tot eerdere releases.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Ik heb niet zo'n snelle PC als jij, maar heb nooit problemen met Winamp. Wel gemerkt dat ik de equalizer niet te hoog moet zetten, anders kraakt het wel.
nou bij mij nam ie 200% van winamp 2.xx
dus blijf maar mooi bij die 'oude'
dus blijf maar mooi bij die 'oude'
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Pagina: 1