Winamp 3 Rond uit slecht nog?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
Ik heb gisternacht winamp 3 maar eens gedownload omdat daar wel erg mooie skins voor teverkrijgen zijn...

Maar, Ik vind het geluid eigenlijk wat er uit die winamp komt best slecht...

Ik draai op een 900 @ 1000 (duron 266 fsb) op mijn msi mobotje met onboard sound. Het geluid kraakt en doet, tis gewoon niet mooi...

Zijn er meer mensen met dit probleem? of weet iemand mischien hoe dit met een simpele handeling beter tekrijgen is?

TIA!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:18
Enigste wat Winamp 3 bij mij doet is flippen als iemand tegen me gaat msnen, dan slaat ie steeds een seconde over ofzo, zeer irri. Verder merk ik geen verschil, maar ik gebruik m'n onboard sound ook nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hij doet het gewoon goed op m'n P200(met SB16), maar ik gebruik toch nog winamp 2.79, want die 3 is een beetje aan de zware kant voor deze computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik winamp3 ook nog niet omdat ik nergens de "j" functie van winamp 2.xx erin vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaa dat ze die j functie maar es erin bouwen en dat ie je playlists omthoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Op zondag 24 maart 2002 17:21 schreef DAMAGE het volgende:
Ik heb gebruik hier ook winamp 3 maar heb helemaal nergens last van. Opzich super handig programma, vooral die playlist zooi is retegoed :7

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 22:31

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Op zondag 24 maart 2002 17:33 schreef toffenboy het volgende:
ik gebruik winamp3 ook nog niet omdat ik nergens de "j" functie van winamp 2.xx erin vind
gebruik de tab eens :)

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Winamp 3 is nog maar een beta dus er mist nog een hele boel functionaliteit, er zitten wel een paar nieuwe dingen in als crossfader, maar ik zou gewoon wachten op de officiele release. De beta vind ik ieg wel stabiel in tegenstelling tot eerdere releases.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet zo'n snelle PC als jij, maar heb nooit problemen met Winamp. Wel gemerkt dat ik de equalizer niet te hoog moet zetten, anders kraakt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
nou bij mij nam ie 200% van winamp 2.xx
dus blijf maar mooi bij die 'oude'

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Pagina: 1