Zo beste mede-tweakers, heb een probleem met de koeler op mijn Radeon, dat ding maakt een geluid alsof die aanloopt, doet die al een tijdje maar de kaart werkt nog goed.
Maaar ik vertrouw het niet helemaal meer.
Ik wil graag weten of ik er een nieuwe koeler op kan zetten zo ja hoe en uit welke kan ik allemaal kiezen.
Ik hoef hem niet persee te gaan overclocken wil hem gewoon stil hebben.
En heb er niet veel meer dan 30 euro voor over.
Moet ik dan meteen een nieuwe heatsink en koeler kopen ? Of alleen een koeler zelf.
En weet iemand in Amsterdam waar je die Silver koelpasta gedoe(kom ff niet op de naam) kan kopen ? Thx.
PS. Sinterklaas sorry van die vorige topic of Mohaa, had toch niet goed genoeg gezocht, ik moest mijn 2e monitor gewoon uitschakelen.
Maaar ik vertrouw het niet helemaal meer.
Ik wil graag weten of ik er een nieuwe koeler op kan zetten zo ja hoe en uit welke kan ik allemaal kiezen.
Ik hoef hem niet persee te gaan overclocken wil hem gewoon stil hebben.
En heb er niet veel meer dan 30 euro voor over.
Moet ik dan meteen een nieuwe heatsink en koeler kopen ? Of alleen een koeler zelf.
En weet iemand in Amsterdam waar je die Silver koelpasta gedoe(kom ff niet op de naam) kan kopen ? Thx.
PS. Sinterklaas sorry van die vorige topic of Mohaa, had toch niet goed genoeg gezocht, ik moest mijn 2e monitor gewoon uitschakelen.