Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.
I'll be back
[topic=413956/1/100]
Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.
Hier in HA zijn topics als 'hoeveel is dit waard' niet zo erg gewenst, om dat duidelijk te maken heeft Harwdare Algemeen (HA) een sticky topic boven de topicindex staat genaamd '--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---', als je daairn kijkt kom je d'r achter dat er voor deze vraag èèn groot topic is, namenlijk deze.
Het lijkt mij handig als je een keertje op het gemak de FAQ doorleest en ook alle sticky topics doorleest voordat je een topic post, dan weet je ook precies hoe je zo snel mogelijk een antwoord kan krijgen waar je iets aan hebt.
Ik wens je verder veel plezier op GoT.
waarschijnlijk om er een router van te maken en/of een firewall
Nou nou, dat lijkt mij wel wat overdreven. Ik gok op een 2MB S3 videokaartje (die kom je veel tegen bij dit soort systemen).Op zondag 24 maart 2002 17:21 schreef flippie.ff het volgende:
Dat soort antiek had meestal maar een 0,5 of 1 mb videokaart.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
[topic=413956/1/25] . Als je het daar even inzet weet je heel snel wat het echt waard is
Voor zoiets kan je een kijkje nemen in de Tweakers.net Vraag & Aanbod, GoT is niet gemaakt voor te handelen en te verkopen (waardes inschatten is iets anders als handelen).Op zondag 24 maart 2002 17:23 schreef Bartjuh het volgende:
Ik koop je floppydrive wel voor 2,5 €uro ,mijne is kapunto namelijk
Verwijderd
- cdromspeler
- veel schijfruimte
Nog perfect te gebruiken als MP3 Server.
Windows 98 draait erop.
Eventueel als brand-station
Router/ firewall / mail/DHCP/DNS server
Terminal Client
wil allemaal perfect.
Probeer hem te verkopen aan een NON-Tweaker.
Windows 98 erop
Office erop
Is nog genoeg animo voor hoor.
Staat geen enkele te koopOp zondag 24 maart 2002 17:24 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Voor zoiets kan je een kijkje nemen in de Tweakers.net Vraag & Aanbod, GoT is niet gemaakt voor te handelen en te verkopen (waardes inschatten is iets anders als handelen).
too fly for a white guy
lijkt me dan sterkOp zondag 24 maart 2002 17:15 schreef Memphisto het volgende:
486 moederbord (geloof ik)
pentium 100mhz
*knip*
mathematische processor ,volgens mij.Op zondag 24 maart 2002 17:28 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
lijkt me dan sterkOf zit er zo'n half omgebouwde CPU op (hoe heetten die dingen ook alweer, had intel een hele vette naam voor destijds)
Maar goed, inderdaad graag posten in --Hoeveel is dit waard nog wat--
Aikeleer = wannabe regularOp zondag 24 maart 2002 diverse tijden schreef Aikeleer het volgende:
(...)
Ik dacht de Intel Overdrive ofzo...Op zondag 24 maart 2002 17:28 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
lijkt me dan sterkOf zit er zo'n half omgebouwde CPU op (hoe heetten die dingen ook alweer, had intel een hele vette naam voor destijds)
Ja dat kan wel ,Intel noemde dat dan een Overdrive en dat was dan een mathematische proc of zoiets.Op zondag 24 maart 2002 17:35 schreef Vlabakje90 het volgende:
[..]
Ik dacht de Intel Overdrive ofzo...
Je kan ook een vraag-advertentie zelf neerkwakken hoorOp zondag 24 maart 2002 17:25 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
Staat geen enkele te koop
Verwijderd
Vanaf de 386 zijn er mathematische coprocesoren te krijgen (Ok, je had vroeger ook de waitek) Deze worden aangeduid als 387 en 487. Vanaf de 586 zit hij standaard in de processor gebakken (ook bij de processor die je nu hebt hoewel hij bij de huidige architecturen compleet versmolten is met de rest).
Overdrive was een socket die soms op mainboards zat waarmee je je PC kon opwaarderen. Dus met andere woorden: Het was gewoon een socket waar je een andere processor in kun drukken (Ik weet zo niet meer precies hoe het allemaal werkte met de OverDrive). Volgens mij kon je dan idd een pentium in je 486 drukken.
Overdrive en Mathematische CoProcesoor hebben dus NIETS met elkaar te maken.
zon bod zou ik onmiddelijk aannemen !Op zondag 24 maart 2002 17:33 schreef Kjev het volgende:
Is niet zo heel oud hoor.. (misschien wel voor jouw tijd, maar niet voor de mijne). Pentium 100, 48 MB RAM, 1.5 GB HD etcetera.. ik denk dat je er wel 60-70 euro voor kunt vangen.
meestal mag je al blij zijn als je er 10 krijgt
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Dit topic is gesloten.
![]()