regio-vrij maken, kun je dat maken?

Pagina: 1
Acties:

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-02 21:51
'k kom een vraag tegen waarvan 'k nie weet of dat hiero ok is ('k wil zelf ook wel eens boefje zijn)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/44867/1

plz antwoord of je zoiets mag vragen/beantwoorden...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het is een grijs gebied, maar wat mij betreft kan het niet.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:57
Ik vind dat het wel moet kunnen: het regio vrij maken van een dvd speler is een 100% legale actie.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tja... Ze hebben dat systeem niet voor niks bedacht...

Zoals ik al zei; het is een grijs gebied. Ondanks dat moet je ergens de grens trekken. Ik wil geen risico lopen dat we gezeik krijgen.

Verwijderd

Als het illegaal was zoude de reguliere audio/tv winkels er niet mee mogen adverteren maar dat gebeurt vollop dus!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dat moeten zij weten.

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

jij koopt die DVD-speler toch, dan mag je toch ook zelf weten wat je er mee doet, dus volgens mij is het gewoon legaal

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Hielko
  • Laatst online: 14:57
Ja, dat klopt.

Je hebt de wet helemaal aan je kant als je, je dvd speler regiovrij maakt en er daarna weet ik wat voor regio dvd's op gaat afspelen.

Daarom vindt ik dus dit gewoon een wit gebied: het is net zo legaal als je PC overclocken.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:19
yup, niets mis mee.

Je moet niet te snel gaan denken dat alles illegaal is. Dat een fabrikant of een maatschappij zegt dat het niet mag betekent nl nog niet dat het volgens de wet verboden is.

• GraveR
  • Laatst online: 22-08-2025
Als Regio vrij maken illegaal is, dan is overklokken dat ook... Immers, de multiplier lock e.d. zitten er niet voor niets op...

Dus Kaj, dat 'grijze' gebied is perfect legaal...

Verwijderd

Idd, volkomen legaal dit.

Ik snap best dat je geen warezrequests ed. hier kunt toestaan maar overdrijf het nou aub. ook niet. Denk je nou echt dat je problemen zou krijgen, door zulke topics te laten staan? D8 hetniet.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb ook nog ff wat rondgevraagd, en ik blijf van mening dat het een grijs gebied is. Mijn gedachte was "better safe then sorry" maar vanaf nu laat ik ze staan.
Pagina: 1