Toon posts:

Internet explorer ,sommige pagina's kan ik niet...

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Door povse - zondag 24 maart 2002 16:56

--------------------------------------------------------------------------------
Ben in bezit van win xp en en de daar bij behorende explorer (6) , nu is het zo dat ik bij bijvoorbeeld marktplaats.nl en ook www.billboard.com en nog wat van die sites!!!! sommige rubrieken bij marktplaats waar ik dan op klik niks wordt geladen, het lijkt wel of hij laadt (je ziet namelijk de blauwe balk op de helft) maar daarna houdt hij ermee op. Alsof ie een decodeer proggie mist ofzo

Wie kan mij helpen??? pleaze,,,,,

Verwijderd

Topicstarter
Heb trouwens ook de temp directory alle cookies en history gedeleted... moet ik nog meer deleten?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 14:59
Firewall geinstalleerd? Die kan cookies e.d. tegenhouden die sommige site nodig hebben om goed te werken (zie onze allereigen www.tweakers.net)

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 18:10 schreef paella het volgende:
Firewall geinstalleerd? Die kan cookies e.d. tegenhouden die sommige site nodig hebben om goed te werken (zie onze allereigen www.tweakers.net)
Heb ik geprobeerd, maar zonder resultaat!!!

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook al een tijdje. Mijn situatie is dat ik een server heb draaien op Win2000 met een internet-verbinding van Wanadoo-cable (breedband). De server kan alle pagina's bereiken, maar clients aangesloten op mijn server niet! Eén client draaide ook Win2000, maar die heb ik overgezet naar WinXP. Alleen bleef het probleem. Een andere client draait op Win98se en heeft dezelfde problemen.

Daarom dacht ik dat het aan de server lag (misschien een instelling op de server). Ik heb daarom net WinXP op de server geïnstalleerd, maar ook dit verhielp het probleem niet.

Wie o wie weet wat voor instelling er bij mij fout staat. Firewall-instellingen heb ik niet gevonden, maar in ieder geval staat er nu geen aparte firewall geinstalleerd, hooguit iets van Windows zelf...

:7

Verwijderd

Weet vandaag iemand hier een antwoord op?? ;)

Verwijderd

Mebbe je beveiligingsinstellingen in IE zelf?
De ingebouwde XP vuurmuur?

Ik zou t anders niet weten :?

Verwijderd

Hmmmm, ik heb nu zo'n beetje alles geprobeerd, maar niets lijk te helpen. Wat gaat er toch fout??? :?

De XP-firewall van Connection Sharing heb ik op de server al uitgezet. Op de client heb ik allerlei settings veranderd en nog steeds lijkt niets te helpen.

Wat ik op de server zie, is dat de request van de client aankomt en het Internet op wordt gestuurd. Dan komt er op de server een response terug, maar die lijkt niet meer naar de client gestuurd te worden.
Rara,... want andere websites zijn dus wel gewoon op te vragen. Ik heb al gekeken of er iets bijzonders in de html van de niet op te vragen websites staat, maar ook dat is niet het geval.

Iemand een idee?

Verwijderd

Mebbe een keer een formatje c: op je client?

Verwijderd

Hehehe, dach ut nie.... Zeker omdat dit probleem op alle drie de clients optreedt (2x Win98 en 1x WinXP, voorheen Win2000)

:9

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
scan je pc eens op virussen, er zijn namelij win32 cirussen die ook zo je paginas kunnen verneuken

Verwijderd

Hmmm, ik heb een goede virusscanner die automatisch wordt geupdate (Norton). Scannen zal dan weinig opleveren lijkt me en waarschijnlijk had ik dan al eerder iets gemerkt?!

;)

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op donderdag 23 mei 2002 13:38 schreef typhon het volgende:
Hmmm, ik heb een goede virusscanner die automatisch wordt geupdate (Norton). Scannen zal dan weinig opleveren lijkt me en waarschijnlijk had ik dan al eerder iets gemerkt?!

;)
Nooit blindelings vertrouwen op 1 virusscanner.....

Het kan gebeuren dat zij een fout maken en een virus missen...

Doe eens een online scan. www.housecall.nl
Altijd verstandig om af en toe een second opinion te nemen...

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb dit probleem dus ook. Ik kan niet meer op www.abnamro.nl komen. Op de server werkt dit dus wel. Op de clients (2x WinXP op PIII en laptop) werkt het dus niet meer. Ik zeg merr want het heeft dus wel gewerkt. Op mijn server staat ook Win2K met ICS. Het lijkt wel of een update van Win2K dit veroorzakt heeft ofzo. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om te kijken of dit echt zo is.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Heb ik ook HELP!! Op de server doet alles het altijd. Als ik em reset doen de clients het een paar uurtjes ok, dan opeens laadt de helft niet meer??

De vos loopt door het bos.

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

ik heb dit probleem nu ook, client is win2k met verse install en ie6sp1
bv www.compaq.com kom ik niet bij :?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Dit is een oud topic.

freddifish, probeer de oplossingen die hier in deze draad (en andere draadjes in de search) gegeven worden eens. Hier moet het gewoon mee op te lossen zijn.

Een andere mogelijkheid is dat de DNS server niet goed functioneerd. Stel die dan eens in op: 212.120.66.195 :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.