Toon posts:

Vraag over refreshrate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het zo dat als je win 98 se hebt dat je dan geen last heb van ingame refresh rates van 60???
dat is toch alleen in winxp en 2000 enz?
of heeft 98 se dat ook?(beste os ooit voor games)
want ik heb zelf mijn refreshrate op 85 hz staan,tenminste waar stel je dat in ik heb hem volgens mij nu op 85 hz in me fernieuwings frequenie staan in me adapter.
Dus blijft hij nou ook zo in games of gaat hij weer naar 60 hz?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Win 98 heeft daar als het goed is geen last van nee :)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:52

me1299

$ondertitel

Ik zie dit hier wel erg vaak langskomen. Ik neem aan de de nvidea refresh rate fix voor elk OS werkt dus maak je maar geen zorgen.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
windows 9x pakt voor spelletjes dezelfde refresh rate als je binnen je windows bureaublad voor die resolutie hebt ingesteld (bij elke res onthoudt hij een refresh rate), dus je hebt altijd de refresh rate die je op je bureaublad ingesteld hebt

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 02:45 schreef DeathKnight het volgende:
Ik zie dit hier wel erg vaak langskomen. Ik neem aan de de nvidea refresh rate fix voor elk OS werkt dus maak je maar geen zorgen.
Ik wou eerst niet xp of 2k draaien omdat ik wist van refreshrate, heb het toch maar geprobeerd. En ik kan je vertellen dat het prima werkt als je de fix eroverheen gooit. Ik haals zelfs meer fps dan vroeger!!

• me1299

me1299

$ondertitel

Op maandag 25 maart 2002 07:35 schreef sharp het volgende:

[..]

Ik wou eerst niet xp of 2k draaien omdat ik wist van refreshrate, heb het toch maar geprobeerd. En ik kan je vertellen dat het prima werkt als je de fix eroverheen gooit. Ik haals zelfs meer fps dan vroeger!!
Nogal logisch, als je max 60hz hebt zal je nooit meer zien als 60fps. In ut wordt dat ook aangegeven. Daarom kan ik hier thuis nooit meer dan 100fps halen. :)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Wijsneus! Ik bedoel Hz en fps

• me1299

me1299

$ondertitel

Op maandag 25 maart 2002 18:49 schreef sharp het volgende:
Wijsneus! Ik bedoel Hz en fps
Nou dan, dat zeg ik toch

Pagina: 1