Toon posts:

Ixus 300 connectie via alternatieve driver (win98)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb een Canon Digital Ixus 300 gekocht een tijd geleden. De bijgeleverde software werkt op zich goed maar heeft in mijn ogen een aantal onhandige dingen. (Software is wel erg gebruiksvriendelijk maar heeft daardoor weinig 'expert' options.)

Mijn vorige digitale camera werd op mijn pc herkend als een externe hardeschijf. Dit was erg makkelijk aangezien file management daardoor simpel en snel te doen was. Elk type foto heeft normaal netjes zijn eigen mapje.

Is een dergerlijk iets ook met de ixus 300 te bereiken door een alternatieve driver te gebruiken?? Of met de huidige software en een tweak die ik nog niet ben tegengekomen?

Systeem is een P3 300Mhz (Ik loop echt achter |:() met win98

Alvast bedankt,
Bas van Ginkel

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Een cardreader nemen, is VEEL sneller, hoeft niet te kloten met je cam en wordt ook gewoon als extrene hardeschijf herkent. Je hebt ze al rond de 45 euro.

Het lijkt misschien een beetje gedoe om steeds die kaart er uit te halen maar het werkt echt veel beter!

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:08

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Herkennen als hdd gaat niet lukken, ligt niet aan de software maar aan de camera.
Betere software is er wel (kan ook makkelijk, originele software is niet best).
Kijk maar eens op http://www.breezesys.com

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve