sitecom isdn modem probleem

Pagina: 1
Acties:

• Memphisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:40
een vriend van me heeft een probleem met zijn isdn modem nl,
als hij deze in zijn pc propt wordt die modem niet automatsch gezien en/of gedetecteerd. (sinds dat er win xp opstaat tenminste).
de modem heeft altijd gewerkt onder win98 se zonder problemen.
wie kan mij helpen met dit probleem, of hinst geven waar ik naar moet kijken of zoeken in die pc??????

greetz

Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.

Verwijderd

Euhm en gewoon de drivers instaleren :?

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

En de driver zijn te vinden op http://www.sitecom.nl/

Murphy was an optimist

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:39

Nakebod

Nope.

Meestal, als xp zelf ook geen melding geeft dat er nieuwe hardware is gevonden, kijken of ie bij hardware profiel er toevallig nog niet bijstaat, al dan niet met geel vraagteken ervoor, als die hier staat, drivers hebben, goede, en installen.
Staat ie nergens tussen, probeer eens ander slot?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Memphisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:40
ik had al gecontroleerd ofdat die modem niet in het hardware profiel stond, en ook heb ik die modem al in verschillende sloten gehad, maar hij wordt gewoon niet gezien in xp.
is er een andere manier om te kijken ofdat de modem wel gezien wordt??? (misschien via de bios ofsow??)

Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.

Verwijderd

Hij hoeft hem niet perse te zien
download de driver
dan config scherm -> nieuwe hardware -> netwerk adapter -> diskette -> lokatie op geven -> installen ?
and voila met een beetje geluk ;)
Niet alle hardware hoeft perse gezien te worden door windows
Pagina: 1