Langzaam internet [Vaag probleem]

Pagina: 1
Acties:

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
Ik heb een ontzettend vaag probleem met mijn chello internet verbinding. Ik heb altijd met een servertje (om internet te delen) gewerkt. Mijn eerste was een p90 die werkte altijd prima, later heb ik deze vervangen door een p233. Werkte ook altijd prima, maar op een gegeven moment werd de internet verbinding heel erg traag. Dus ik denk, hup ff dat ding opnieuw installen maar toen werkte ie dus nog niet.

Alles geprobeerd, ook die oude weer uit de kast gehaald, en die werkte dus ook heel langzaam nu :? Maar als ik dan mijn eigen PC (zie sig) gebruik om internet de te delen dan is er niks aan de hand, ik heb het ook al geprobeerd op een Athlon 700 en die werkte ook perfect.

Ik heb ook al een andere netwerkkaart geprobeerd, de kabel vervangen maar internet werkt nie fatsoenlijk op die twee oudere pc's.

Dus niet alleen het delen van internet maar ook internetten of de pc's zelf

Wie helpt me

hondennamen.info Openscheermes.nl

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:33
Kun je wat meer vertellen over die P90 en P233 computers die je gebruikt? Wat voor besturingssysteem gebruik je erop? Hoeveel geheugen, wat hoe groot is de harddisk?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• kaiiestan
Op zondag 24 maart 2002 16:35 schreef budi het volgende:
Kun je wat meer vertellen over die P90 en P233 computers die je gebruikt? Wat voor besturingssysteem gebruik je erop? Hoeveel geheugen, wat hoe groot is de harddisk?
Dat ken ik je wel vertellen maar ze hebben altijd gewerkt en nu in 1 keer niet meer. Die p90 is dus maar 1 keer geinstalleerd geweest met win95 en wingate. Die p233 heeft win98 en win2000 gehad wat goed werkte en ook met wingate en winroute (in win98 alleen)

P90 heeft 48 meg
P233 heeft 64

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37
Volgens mij kijk jij verder dan je neus lang is

Ben je al op het idee gekomen dat het aan chello zelf kan liggen ??

misshien zijn er de afgelopen tijd meer mensen in jou wijk op chello gekomen !

• kaiiestan
maar op mijn pc draait ie prima

Verwijderd

probeer winroute lite.
www.winroute.nl
Pagina: 1