Ik heb een ontzettend vaag probleem met mijn chello internet verbinding. Ik heb altijd met een servertje (om internet te delen) gewerkt. Mijn eerste was een p90 die werkte altijd prima, later heb ik deze vervangen door een p233. Werkte ook altijd prima, maar op een gegeven moment werd de internet verbinding heel erg traag. Dus ik denk, hup ff dat ding opnieuw installen maar toen werkte ie dus nog niet.
Alles geprobeerd, ook die oude weer uit de kast gehaald, en die werkte dus ook heel langzaam nu
Maar als ik dan mijn eigen PC (zie sig) gebruik om internet de te delen dan is er niks aan de hand, ik heb het ook al geprobeerd op een Athlon 700 en die werkte ook perfect.
Ik heb ook al een andere netwerkkaart geprobeerd, de kabel vervangen maar internet werkt nie fatsoenlijk op die twee oudere pc's.
Dus niet alleen het delen van internet maar ook internetten of de pc's zelf
Wie helpt me
Alles geprobeerd, ook die oude weer uit de kast gehaald, en die werkte dus ook heel langzaam nu
Ik heb ook al een andere netwerkkaart geprobeerd, de kabel vervangen maar internet werkt nie fatsoenlijk op die twee oudere pc's.
Dus niet alleen het delen van internet maar ook internetten of de pc's zelf
Wie helpt me