Toon posts:

problemen met firewire onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na installatie van firewire 1394 van club3d loopt XP vlak voor afsluiten vast. Ik kan geen conflicten ontdekken. Het opslaan van een gecaptured filmfragment gaat goed. Moviemaker loopt ook vast bij het opslaan van het fagment Herkent iemand dit probleem.

Wammes

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[topic=309815/1/100]

gebruik je gewoon windows movie maker?
daar zat dacht ik een bug in

//edit
welkom op GoT BTW

• HunterPro
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 16:36 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
gebruik je gewoon windows movie maker?
daar zat dacht ik een bug in
[..]
Klopt, even via Windows Update een update er overheen halen, is (geloof ik) 2.1 mb.

Ik kan je overigens aanraden aan een 'echt' filmbewerkingsprogramma te beginnen, meestal zijn deze qua support voor firewire ook iets stabieler :+

oh ja, en welkom op GoT natuurlijk :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 16:08 schreef wammeswampie het volgende:
Na installatie van firewire 1394 van club3d loopt XP vlak voor afsluiten vast. Ik kan geen conflicten ontdekken. Het opslaan van een gecaptured filmfragment gaat goed. Moviemaker loopt ook vast bij het opslaan van het fagment Herkent iemand dit probleem.

Wammes
betekent dat dat je het niet kunt gebruiken?

• HunterPro
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 16:56 schreef wammeswampie het volgende:

[..]

betekent dat dat je het niet kunt gebruiken?
verkeerde gequote?
nee, het betekent niet dat je 'm niet kunt gebruiken, maar wel dat ie niet altijd 100% stabiel zal zijn op elk systeem (is overigens geen enkel programma). Heb je de update al gedaan via start -> windows update :?

edit:

je kan overigens je bovenstaande post nog bijwerken met dit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knopje, dat boven je bericht staat.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>AV

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1