Ik heb Debian geinstalleerd via de handleiding op http://panic.et.tudelft.nl/debian/handleiding/debian22hdl.html (Paragraaf 3.3.9).
Aan het eind van de installatie krijg ik de volgende foutmeldingen:
Ok, nu had ik dit gewoon genegeerd en ben verder gegaan (alhoewel ik het wel op wil lossen).
Dan loop ik weer vast bij de installatie van X volgens diezelfde handleiding (Paragraaf 6.2). Als ik alles ingesteld heb in XF86Setup lijkt het ok te zijn. Maar zodra ik startx commando geef, krijg ik de volgende error:
)
Aan het eind van de installatie krijg ik de volgende foutmeldingen:
Dan krijg ik de optie om het opnieuw te proberen en dan krijg ik gewoon dezelfde error. Waar zou dit aan kunnen liggen en hoe kan ik dit oplossen?Errors were encounterd while processing:
exim
at
mailx
logrotate
E: sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code
Ok, nu had ik dit gewoon genegeerd en ben verder gegaan (alhoewel ik het wel op wil lossen).
Dan loop ik weer vast bij de installatie van X volgens diezelfde handleiding (Paragraaf 6.2). Als ik alles ingesteld heb in XF86Setup lijkt het ok te zijn. Maar zodra ik startx commando geef, krijg ik de volgende error:
Dit terwijl ik op een andere computer deze 2 errors niet gekregen heb (Alleen op die krijg ik mijn muis niet aan de praat(--)VGA 16: There is no mode definition named 640x480
Fatal server errors:
No valid modes found
To be, or not to be...