'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Die rechtermuisknop roept een mapi compiant mailclient aan (mapi32.dll). In jouw geval outlook. (internet options, programs, email) Ik ben bang dat er niks aan te doen is.
* alt-92 quote MS KB:
"this feature is by design"
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Hmmmm. Op zich zit er dus iets van logica achter. Jammer, ik vergeet nl nogal eens het ook 'echt' te verzendenOp zondag 24 maart 2002 16:53 schreef BackSlash32 het volgende:
* F_J_K quote MS KB:
Aaah, staat daar de T in GoT voor? Ik dacht al...Op zondag 24 maart 2002 16:56 schreef ericjanssen het volgende:
of die rechter muisklik aan passen natuurlijk-> tweaken heet dat
Aangezien ook bijvoobeeld winzip niet meteen verzend nam ik aan dat het een probleempje van outlook was. Ik zou idd een andere mailclient kunnen gebruiken, of outlook zelf laten opstarten. Outlook Express 5 bijvoorbeeld verstuurd wel meteen.
Ik zal eens kijken. Thanks.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)