Dit is mijn 2e casemod, de eerste was helemaal luchtgekoeld en steeg bijna op, ik ben duz nu overgestapt naar waterkoeling wat veeeel minder herrie maakt 

Dit is ff een totaal shot van mijn kast, owja de pics zijn niet echt erg goed maar dat komt omdat ik geen geld wil uitgeven aan een dure digitale camera.

Dit is mijn radiator...

ik heb mijn powwerled vervangen voor een blauwe en de linker blauwe led is niet mijn HDD led maar mijn LAN Activity led.

ik heb ook ff mijn toetsenbord en 100 m/bit switch ledjes onder handen genomen... alles is nu blauw

jaja en de muis is ook blauw maar die was al blauw

dit is mijn kast zonder zijkant

zo gaan de slangetjes naar buiten naar mijn radiator.

als je goed zoekt kun je mijn waterblokje zien.

daar zit mijn delta koelertje onder de radiator.

Ik ben alweer bezig geweest en heb er een rheostat opgemaakt, ik kan nu de toeren bepalen van 3 volt tot 12 volt
. Het onderste schakelaartje daarmee kan ik de koeler op maximaal 7 volt zetten of maximaal 12 volt en de bovenste ( de rheostat ) daarmee kan ik dan weer het voltage een beetje veranderen, bijvoorbeeld schakelaar op max 7 volt dan kan ik met de rheostat veranderen van ongeveer 3 volt tot 7 volt, schakelaar op 12 volt dan kan ik met de rheostat veranderen van 7 volt tot 12 volt 
zo dat was em al weer... please feedback, misschien kom ik dan nog op goede ideeen
Dit is ff een totaal shot van mijn kast, owja de pics zijn niet echt erg goed maar dat komt omdat ik geen geld wil uitgeven aan een dure digitale camera.
Dit is mijn radiator...
ik heb mijn powwerled vervangen voor een blauwe en de linker blauwe led is niet mijn HDD led maar mijn LAN Activity led.
ik heb ook ff mijn toetsenbord en 100 m/bit switch ledjes onder handen genomen... alles is nu blauw
jaja en de muis is ook blauw maar die was al blauw
dit is mijn kast zonder zijkant
zo gaan de slangetjes naar buiten naar mijn radiator.
als je goed zoekt kun je mijn waterblokje zien.
daar zit mijn delta koelertje onder de radiator.
Ik ben alweer bezig geweest en heb er een rheostat opgemaakt, ik kan nu de toeren bepalen van 3 volt tot 12 volt
zo dat was em al weer... please feedback, misschien kom ik dan nog op goede ideeen
edit:
owja de specs: AMD Dondervogel 1100 ( stressed op 40 graden, idle rond de 34 graden ( hangt van kamer temp af)), ASUS A7Pro, 512 MB intern, 40 gig ATA 100 Maxtor schijf, MSI GF3 Ti200, SB audigy, 24x10x40 Samsung brander, jah volgens mij was dat het zo een beetje
owja de specs: AMD Dondervogel 1100 ( stressed op 40 graden, idle rond de 34 graden ( hangt van kamer temp af)), ASUS A7Pro, 512 MB intern, 40 gig ATA 100 Maxtor schijf, MSI GF3 Ti200, SB audigy, 24x10x40 Samsung brander, jah volgens mij was dat het zo een beetje
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*