het moederbord pakt de cpu niet maar hij kakt hem wel als een 1200 en de front bus staat op 100 moet dat niet op 133 staan zo ja maar ik kan dat niet verranderen en als ik in de bios hem op 1900/133 wil hij niet op booten en dan moet ik de cmos resetten en dan is de bios er weer en staat hij op 1500 standaart
Dit lijkt op een PMG-topic, al is het moeilijk leesbaar
Leestekens
Enters 
En kijk eens in het boekje of je misschien een jumpertje moet overzetten om naar de 133 MHz fsb te gaan
En kijk eens in het boekje of je misschien een jumpertje moet overzetten om naar de 133 MHz fsb te gaan
maar eerst deet hij het goed en ik versteek een kaar en hij doet het niet meer maar als ik hem laat voor doen onder 1200 werkt alles weer
ik denk dat hij de cmos niet laat
Verwijderd
Jezus Chrisis, denk je nou echt dat mensen zin hebben om antwoord te geven op dit geblaat. Dit is een bekend probleem, spit de fora van amdmb.com maar eens door. En die 'eerst deed hij het wel' uitspraak kan zeker kloppen, voordat jij eraan hebt zitten kloten zonder te weten wat je dat. Pak die manual erbij ofzo van die KR7A.Op zondag 24 maart 2002 15:20 schreef moaneute het volgende:
maar eerst deet hij het goed en ik versteek een kaar en hij doet het niet meer maar als ik hem laat voor doen onder 1200 werkt alles weer
Op zondag 24 maart 2002 15:12 schreef moaneute het volgende:
het moederbord pakt de cpu niet maar hij kakt hem wel als een 1200 en de front bus staat op 100 moet dat niet op 133 staan zo ja maar ik kan dat niet verranderen en als ik in de bios hem op 1900/133 wil hij niet op booten en dan moet ik de cmos resetten en dan is de bios er weer en staat hij op 1500 standaart
Oh My God!
En het is nog een belg ook!
nouja errrm welkom op GoT, en probeer eens leestekens ofzo.
beetje meer info over je systeem kan ook geen kwaad
bovendien heb ik het gevoel dat dit je derde topic wordt die op slot gaat.
En het is nog een belg ook!
nouja errrm welkom op GoT, en probeer eens leestekens ofzo.
beetje meer info over je systeem kan ook geen kwaad
bovendien heb ik het gevoel dat dit je derde topic wordt die op slot gaat.
That's it.
dit gaat op slot; ga eerst maar ff een nachtje slapen, en maak je post in het vervolg eerst in een tekstverwerker met spellchecker
dit gaat op slot; ga eerst maar ff een nachtje slapen, en maak je post in het vervolg eerst in een tekstverwerker met spellchecker
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()