Toon posts:

[CM] rechter zijkant van pc dremelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
precies dat is nou de vraag.
ik heb sinds kort een mannesman (dremel) en ik blijf maar busy :P :9
nou wil ik alleen ff weten is het mooi en is het mogelijk om de rechterkant van de buitenkap te bewerken met de dremel (de kant waar het mobo zit duzz) want de linker kant staat bij mij ingebouwd en heeft dremelen geen nut :P
nou wil ik alleen ff weten of het mogelijk is dit te doen?
en de search gaf niet veel nuttigs.

Verwijderd

Tuurlijk is dat mogelijk. Why not!

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tip1: haal eerst je mobo eruit
Tip2: zaag om de bevestigingspuntjes van je mobo heen
Tip3: zorg dat je kast niet scheeft gaat hangen ;)

• ntsx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02-2024
[offtopic]

mannesman dremel ruled!

[/oftopic]

wat heb je dan nog meer gedremeld?

too fly for a white guy

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 14:45 schreef Doogie het volgende:
Tip1: haal eerst je mobo eruit
Tip2: zaag om de bevestigingspuntjes van je mobo heen
Tip3: zorg dat je kast niet scheeft gaat hangen ;)
NEE dat was ik zeker niet van plan om eerst mn mobo eruit te halen maar het is gewoon de zijkap :P dus mn mobo zit daar niet op aangesloten.
Op zondag 24 maart 2002 14:47 schreef ntsx het volgende:
/offtopic/

mannesman dremel ruled!

/oftopic/

wat heb je dan nog meer gedremeld?
offtopic geef je zo weer :
offtopic:
blabla

ik heb een fanhole gedremelt :P en de linkerkant doe ik niet want die is toch ingebouwd :7
zo'n mannesman is idd wel chill maar die slijpschijfies waren met d dag van aankoop alweer opgesleten en kapot.

• NitroX infinity
  • Laatst online: 14:39
uh, die rechterkap kun je toch loshalen net zoals de linkerkap?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 14:50 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
uh, die rechterkap kun je toch loshalen net zoals de linkerkap?
jah tuurlijk het is een kastteke waar ik links/boven/rechts los van mekaar kan los halen :P
moet lukken toch?

Verwijderd

Ja zolang als ie maar niet vast zit met popnagels :)

Verwijderd

Misschien moet je ff kijken of je er een ccfl achter kan plakken (als je dat wil). Maar je kan ook gewoon die hele achterplaat painten. Zie je die kleur ook gewoon en hoef je dus geen paars met gele puntjes ccfl te zoeken.
Nog een voordeel, je ziet die lelijke inhoud van je pc niet en je hebt geen last van fans die in de weg zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 14:53 schreef BananeKoning het volgende:
Misschien moet je ff kijken of je er een ccfl achter kan plakken (als je dat wil). Maar je kan ook gewoon die hele achterplaat painten. Zie je die kleur ook gewoon en hoef je dus geen paars met gele puntjes ccfl te zoeken.
Nog een voordeel, je ziet die lelijke inhoud van je pc niet en je hebt geen last van fans die in de weg zitten.
nou ik wil een radio active logo eruit dremelen (mannesmannen) en dan denk ik eraan om de achterkant OF zwart OF geel te doen een ccfl neem ik niet ik neem een flexibele neon slang maar die gaat bij mn fanhole ed. en misschien tog ook wel aan de achterkant maar dat zien wel nog wel.
das wel :9~ een blauw licht op geel of zwart.
suggesties? geel of zwart ??

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46
Het zal natuurlijk niet zo mooi zijn als je mobo ertegen aanzit, maar als je er een brute neonlampt in hebt hangen kan 't toch misschien nog een mooi effect geven. :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 14:58 schreef inquestos het volgende:
Het zal natuurlijk niet zo mooi zijn als je mobo ertegen aanzit, maar als je er een brute neonlampt in hebt hangen kan 't toch misschien nog een mooi effect geven. :P
jah dat zou wel phat zijn maar ik ga eerst dremelen en een kleurtje spuiten (niet de buiten kap maar de mobo bevestgingsplaat.)

Verwijderd

Topicstarter
nou hier is dan het ultieme ontwerp met wat ik eruit ga dremelen. :P :9 :9~

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiedissel/radioactive.png

edit:
sh*t een dubbelpost

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Die ga ik er waarschijnlijk ook uit-decoupeerzagen bij mij, maar dan aan de linkerkant

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Heeej, leip die wou ik van de week er ook ff uutzagen dat radioactive teken! Leip man! :7

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 18:23 schreef DenniZ-X het volgende:
Die ga ik er waarschijnlijk ook uit-decoupeerzagen bij mij, maar dan aan de linkerkant
Op zondag 24 maart 2002 18:36 schreef MauriX het volgende:
Heeej, leip die wou ik van de week er ook ff uutzagen dat radioactive teken! Leip man! :7
hehe allebei mooi te laat :P
want die van mij is ERUIT!!
hijs vet man echt bruut :9~
ik heb de achtergrondkleur geel gemaakt en ik ga mn case zwart maken. :7
alleen wat voor een kleur past er nou bij zwart (zijkanten en bovenkant) en geel (achter het radioactive logo) ik moet duzz nog een kleur hebben om ff mn voorkant mooi mee te maken. IDEE-EN?
hehe ik ga lekker een copyright op het logo zetten >:) geintje :P
Pagina: 1