Is dit mogelijk? Bijvoorbeeld UT spelen met 2 pc's in je netwerk inloggen op een UT-server? Ik kan het ff niet testen dus vraag ik het maar. Als het niet wil scheelt me dat werk namelijk.
Waarom niet ? 1 Pc is de server (die zit aan het i-net vast) en de 2e pc geeft je met bijv. DHCP een IP en die connect via de Server.
I-net -------- PC1 ------- HUB------- PC2
Hub hoeft niet eens crosscable kan ook.
I-net -------- PC1 ------- HUB------- PC2
Hub hoeft niet eens crosscable kan ook.
Met RTCW werkt het ook bij mij, dus ik denk dat het met UT ook wel moet werken.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
nooit geprobeerd eigenlijk... Zal wel per game wisselen of dat kan. Moet namelijk met NAT om kunnen gaan.
het gaat dus vooral om RTCW en UT. Das dan heel mooi dat het werkt. Bedankt voor de snelle reacties.
Verwijderd
ja dit lukt, ik speel vaak genoeg met mijn broer CS over netwerk, en internet in de zelfde game
Tuurlijk gaat dat, bij een vriend van mij in de parkstad, hebben ze acht man op 1 ip aangesloten via Sygate (NAT, als ik me niet vergis) en die gamen allemaal tegelijk zonder problemen. Het enige waar je last van zou kunnen hebben als een van de mensen een p2p openzet waarbij je files shared... upload is moord voor je game-experience... (kabel is gecapped @ 16kb upstream, in limburg)
too fly for a white guy
Werkt perfect. Zou wel aanraden om bij UT de verbinding op ISDN te zetten (vooral als je een bijv een switching hub gebruikt)
Tnx voor alle reacties. M'n neef wil dat gaan doen met z'n broer namelijk. Alleen loopt het nog niet helemaal lekker met winroute. Maar iig erg goed nieuws dat je gewoon kan UT-en met alle pc's.
...En daar onstaat denk ik wel een probleem. Als je Winroute gebruikt. Tenminste, als Winroute op dezelfde PC draait als waar je UT op speelt. Zelf heb ik ComSocks een tijdje gebruikt, maar UT gebruikte zoveel CPU cycles, dat ComSocks geen tijd kreeg om ze te forwarden... wat dus resulteerde in een hoge ping bij m'n broer...
De priority's veranderen (bijv met ctrl-alt-del in Win2k) hielp een beetje...
De priority's veranderen (bijv met ctrl-alt-del in Win2k) hielp een beetje...
Pagina: 1