Afgebrokkelde core: doet ie het nog??

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 12:21
Ik heb in een rommeldoos deze proc opgediept.
Is een TB 1333.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1490210136

Zou die het nog doen (gezien de afgebrokkelde core)?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Verwijderd

dit is wel heel erg afgebroken, denk het niet, probeer het zou ik zeggen! :)

• dirkjesdirk
Nog een beter plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2344529056

Ziet er redelijk k :( t uit he?

Heb hiergeen PC om te testen.

• Libido
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lijkt me haast onmogelijk. Is echt een grote lomperik mee in de weer geweest. Zou de vorige eigenaar een hamer als koelblok gebruikt hebben.

Volgens mij alleen nog geschikt als sleutelhanger.

Ik zou het in indergeval niet meer in mijn dure mobo stoppen, straks is er meer kapot dan die CPU. Maar als je ergens nog een oud socketA mobo'tje hebt kan je het altijd proberen.

Verwijderd

stuur hem naar mij, ik test hem wel, ;)

ben echt bang dat die het niet gaat doen, hij is behoorlijl diep naar het midden toe van de core gebrokkeld.
de proc`s met een klein hoekje eruit enz, zijn twijfel gevallen, dus ik denk dat dit niet gaat werken, helaas! :(

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 14:40 schreef Libido het volgende:
Lijkt me haast onmogelijk. Is echt een grote lomperik mee in de weer geweest. Zou de vorige eigenaar een hamer als koelblok gebruikt hebben.

Ik zou het in indergeval niet meer in mijn dure mobo stoppen, straks is er meer kapot dan die CPU. Maar als je ergens nog een oud socketA mobo'tje hebt kan je het altijd proberen.
hmmz, het moederbord gaat er niet kapot van hoor, hij start op en windows is rete-onstabiel of de pc start gewoon niet op.

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Wat moet zo'n processor is een oude rommeldoos? Dat is toch zonde...! Is toch nog een leuk snel ding.

• Libido
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik geef toe dat de kans erg klein is, maar het is niet onmogelijk. Ik heb het wel geteld 1 keer gezien, en voor mij is dat reden genoeg om zo'n cpu niet in een duur moederbord te duwen.

Verwijderd

Zou je de proc aan mij willen geven? :)
ik kan er wel wat mee! >:)
ik spaar die oude/kapotte processors.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:39
Op zondag 24 maart 2002 14:50 schreef Allanzoet het volgende:
Zou je de proc aan mij willen geven? :)
ik kan er wel wat mee! >:)
ik spaar die oude/kapotte processors.
slijmbal dat je bent :)

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 14:56 schreef P5ycho het volgende:

[..]

slijmbal dat je bent :)
nee, ik meen het, ik heb al verchillende kapotte processors! >:)
ik wil hem echt graag hebben hoor!

/me slijmt niet!!!

• dirkjesdirk
De vraag blijft: is het risicovol om zo'n ding in je
mooie en dure mobo te stoppen.?

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 15:00 schreef dirkdirk het volgende:
De vraag blijft: is het risicovol om zo'n ding in je
mooie en dure mobo te stoppen.?
volgens mij niet.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
ik heb hier nog een duron700 liggen waarbij beide kanten helemaal zijn afgerond door zon domme superorb. Hij doet et nog prima :)

Verwijderd

durons kunnen veeeel meer hebben dan een athlon, tb dus.

die athlons (Tb) staan er om bekent dat ze veel sneller stuk gaan

de nieuwe XP schijnt iets sterker te zijn.

Verwijderd

hahahaha iets sterker....?? dacht het toch echt niet!!!!! ik heb nooit met een duron of ouder athlon gewerkt maar ik kan je verzekeren dat als er maar een zeer klein stukje van een athlon xp core af is kan je hem gelijk als steutelhanger gebruiken, hoef je hem niet eens meer te testen.
ik heb er namelijk een athlon xp 2000+ ( toen nog 450euro ;( ) en een unlockte athlon xp 1800+ mee gemold alleen al omdat er een zeer klein stukje van de core af was door een zalman cooler. bij bijde gevallen!!!! dus als ik jou was zou ik er niet eens meer de moeite voor nemen om hem te testen ..... ik vind het jammer voor je

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Ik vind het niet leuk dat je dit een oude slome cpu noemt :)

tís dat ik net vandaag nieuwe pc heb besteld... maar anders... :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• bobo1on1
  • Laatst online: 19-10-2025
Op zondag 24 maart 2002 15:25 schreef DARKNOAH een heel verhaal
Ik heb weleens de koeler van me cpu er verkeerdom opgezet, heel schuin randje eraan maar hij werkt nog perfect hoor.

Het kraken van een core is een heel vervelend geluid :(

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• ntsx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02-2024
Op zondag 24 maart 2002 14:40 schreef Libido het volgende:

Das wel erg bikkel! 8-)

too fly for a white guy

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 15:25 schreef DARKNOAH het volgende:
hahahaha iets sterker....?? dacht het toch echt niet!!!!! ik heb nooit met een duron of ouder athlon gewerkt maar ik kan je verzekeren dat als er maar een zeer klein stukje van een athlon xp core af is kan je hem gelijk als steutelhanger gebruiken, hoef je hem niet eens meer te testen.
ik heb er namelijk een athlon xp 2000+ ( toen nog 450euro ;( ) en een unlockte athlon xp 1800+ mee gemold alleen al omdat er een zeer klein stukje van de core af was door een zalman cooler. bij bijde gevallen!!!! dus als ik jou was zou ik er niet eens meer de moeite voor nemen om hem te testen ..... ik vind het jammer voor je
Jeuzes dus jij hebt gewoon effe zo'n 1500 gulden weg kunnen gooien?
En je blijft bij AMD? Ik zou direct weer aan de Intel gaan. Ik heb ook een kartelrandje aan me XP1800+ (zowat over de hele lengte van 1 zijde), het blijven slappe rotdingen die AMD's blijkbaar. Ik was ook flink bang dat ik die 600 gulden direct in de prullebak kon gooien maar gelukkig doet ie het nog. Volgende keer weer Intel he. ;) Maar het is dus niet waar dat ze het helemaal niet meer doen, dus zoals hierboven al meer gezegd "gewoon proberen"!

Verwijderd

Als je slimt bent, test je hem toch nog ff, er kan niks kapotgaan geloof ik, dus baadt t niet, t schaadt ook niet

• SiliconError
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Ik vraag me af wrom ze bij AMD niet gewoon standaard een 1 mm brede "loze" rand aan die cores maken.

Dan zou je die mooi zonder gevaar kunnen breken enzo :D

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 16:13 schreef Silicon Error het volgende:
Ik vraag me af wrom ze bij AMD niet gewoon standaard een 1 mm brede "loze" rand aan die cores maken.

Dan zou je die mooi zonder gevaar kunnen breken enzo :D
Omdat dat heeel erg duur is, boven op het feit dat het idee loos is (je moet er gewoon goed mee omgaan) kunnen er minder cores in één wafer, dus worden ze duurder..

Ik heb al tientallen keren koelers gemonteerd, en nog nooit 1 core gebroken (ja, zelfs TT koelers ;) )

Verwijderd

Bij is dat ook gebeurt bij mijkn athlon1,2Ghz
ik schrok me kapot toen dat was.
maar weetje hij dee het gewoon perfect.
dus ik zeg gewoon proberen!!

Verwijderd

ja, maar ze breken sowieso al heel snel af, als ze binnenkomen bij een bedrijf kunnen ze ook al afgebrokkeld zijn, als dat bedrijf daar dan niet op let, heb je ineens een afgebrokkelde core gekregen, en garantie daarop krijg je dan waarschijnlijk ook niet.

Sowieso als je core afgebrokkeld is krijg je geen garantie, dus als je dan een reandje hebt wat niks doet en die is afgebrokkeld, heb je nog geen garantie :P

Verwijderd

grote kans dat ie nog wel werkt alleen geen zilver koelpasta erop smeren maar gewoon dat witte.
Je mag ook naar DEn Haag komen, testen we m even :)

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:53

emzed

*

Die van mij is ook meer rond dan hoekig op de core en draait echt perfect (TB1200)

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
Op zondag 24 maart 2002 16:28 schreef Blokkie het volgende:
Sowieso als je core afgebrokkeld is krijg je geen garantie, dus als je dan een reandje hebt wat niks doet en die is afgebrokkeld, heb je nog geen garantie :P
Nee, maar wel een cpu die het nog doet :7

fotoblog

Verwijderd

laat maar fikken die handel

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 15:30 schreef bobo1on1 het volgende:

[..]

Ik heb weleens de koeler van me cpu er verkeerdom opgezet, heel schuin randje eraan maar hij werkt nog perfect hoor.

Het kraken van een core is een heel vervelend geluid :(
dan heb je echt vet geluk gehad....!! helaas ik niet
ja je hebt gelijk dat is een zeer irritant geluidje en dat mocht ik wel 2x horen :'(

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 15:50 schreef SALLY het volgende:

[..]

En je blijft bij AMD? Ik zou direct weer aan de Intel gaan. Ik heb ook een kartelrandje aan me XP1800+ (zowat over de hele lengte van 1 zijde), het blijven slappe rotdingen die AMD's blijkbaar. Ik was ook flink bang dat ik die 600 gulden direct in de prullebak kon gooien maar gelukkig doet ie het nog. Volgende keer weer Intel he. ;) Maar het is dus niet waar dat ze het helemaal niet meer doen, dus zoals hierboven al meer gezegd "gewoon proberen"!
nou mijn moederbord moest ik later ook wegpleuren :'( maar dat kan je lezen in een topic over een doorgefikte voeding van me... maar ik begin toch een beetje van amd te houden :D dus ik blijf het hier nog ff een tijdje proberen :P

Verwijderd

forget it. die doet het echt niet meer...

• superbikkel
  • Laatst online: 16-05 09:49
En zoals altijd ben ik weer hier om toestemming te vragen om de foto's op Twisted Hardware te zetten.

Verwijderd

Hmmmm mijn tb1200 core ziet er veel erger uit, ik kreeg nammelijk mijn cooler niet meer los en toe....KRAK!
Na die KRAK volgde ng velen krakjes en KRAAKjes voor dat ik die k@n.er*&#$ blower los kreeg, allemmal core stof zat er in de cool pasta.
Nu een half jaar later draait hij prima op 1420Mhz :7

Duzz hij zou het best wel kunnen doen.(neem idd witte pasta)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Jij hebt dus een Thunderbird cabriolet zeg maar :D

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 23:31 schreef Gianni Rombios het volgende:
Jij hebt dus een Thunderbird cabriolet zeg maar :D
HaHa, zo iets ja Afbeeldingslocatie: http://tdla.kijkt.tv/vbulletin/images/smilies/zoefzoef.gif

gelukkig doet hij het nog.
Ze moeten eens na gaan denken bij AMD, wat ik wordt hier Afbeeldingslocatie: http://tdla.kijkt.tv/vbulletin/images/smilies/madgo.gif van

• dirkjesdirk
Morgen test ik em op een K7S5A.
We zullen zien wie hier gelijk had

Ik geef mezelf 10% kans ;)

• budi
  • Laatst online: 16:59
Ik kan niet wachten..... :)

Ik heb wel eens verhalen gehoord van behoorlijk afgebrokkelde cores (maar idd meer op de hoekjes) die nog prima werkten.

Hoeveel heb je eigenlijk betaald voor deze CPU?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Mentalist
  • Laatst online: 21-08 13:54

Mentalist

[avdD]

In wat voor "rommeldoos" lag dat ding?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
Toen ik mijn T-bird 1,33 ghz van Berry kocht, voor 275 piek geloof ik en hij bij het demonteren de core ongeveer zoals op de foto afbrokkelde, mailde hij me dat netjes en dat ik hem voor 200 piek mocht nemen, hellemaal een koopje voor toen dertijd. Prima cpu tje moet ik zeggen. dingen kunnen wel wat hebben hoor!

• dirkjesdirk
Op zondag 24 maart 2002 22:06 schreef superbikkel het volgende:
En zoals altijd ben ik weer hier om toestemming te vragen om de foto's op Twisted Hardware te zetten.
Jah, tuurlijk. Moet je meer foto's? Mail effe, dan start ik me webcam weer op (is Intel webcam, LOL :+ )

• dirkjesdirk
Op maandag 25 maart 2002 20:51 schreef budi het volgende:
Ik kan niet wachten..... :)

Hoeveel heb je eigenlijk betaald voor deze CPU?
Niets, hij lag in een doos vol rommel. En waarsch is dit ook rommel :D

Verwijderd

Als je deze PICs ziet ziet het er best rot uit. Maar vergeet niet dat de PICs natuurlijk wel erg vergroten. Mijn T'bird 900@1000 moet er volgens mij nog beroerder aan toe zijn. Een hele zijkant beschadigd (vreemd genoeg niet de kant waar de klemmen zitten van de koeler). 't zag er best beroerd uit toen ik mijn koelertje er afhaalde om te unlocken en al dat zwarte stof ontdekte op mijn T'bird.
Gewoon proberen. Misschien komtie wel van een brakke plank en hebben ze verondersteld dat ook de T'bird dood was.
Och, je weet nooit hoe een koe een haas vangt...

Verwijderd

bij mij deed hij het nog wel maar steeds beroerder en hij werd ook steeds heter

• dirkjesdirk
Post ook eens een plaatje dan. Voor het vergelijk :9

• dirkjesdirk
Hmz, ik ga em er zo inprikken. Gezien de reacties hierboven toch wel wat beangst :*
Een K7S5A is niet duur maar toch altijd nog 75 Euro.
Duz. ;(

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Lijkt me dat ie niet gaat werken. Wie gooit er nou een werkende athlon weg? En aangezien de core bijna weg is >:) En in de rommelbak ligt denk ik dat ie ook niet meer zal werken :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Op dinsdag 26 maart 2002 11:01 schreef dirkdirk het volgende:
Hmz, ik ga em er zo inprikken. Gezien de reacties hierboven toch wel wat beangst :*
Duz. ;(
Je wilt toch niet zeggen dat je al een bordje gekocht hebt voor deze cpu |:(

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

die doet het niet meer dat kan elke gek wel bedenken :)

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46
Op dinsdag 26 maart 2002 11:01 schreef dirkdirk het volgende:
Duz. ;(
En?? IK ben benieuwd?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik heb pas een duron getest, die zag er niet zo erg uit, maar wel erg in ieder geval. Die deed het nog.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• dirkjesdirk
Oke, ik zit nu achter m'n PC thuis. Eerst effkes mun TB 1200 eruit slopen. Daarna meld ik hoe ik opgestart ben. Met een 1333 of een 1200. Hoor je niks meer, dan is me mobo
dood.
Tot zo :D

Verwijderd

zou 'm maar teruggooien in die rommeldoos :+

• dirkjesdirk
Het is niet te gelove: Hij doet ut nog :9 ! :7 !

Voor zolang het duurt natuurlijk, want ik kreeg bij het opstarten van XP wel een beschermingsfout en dat heb ik nooit :(

Ach, tis meer dan ik verwacht had. ;)

Ik heb wel een beetje snel de koelprut gesmeerd: proc is nu al 65 graden :o

• Termi
  • Laatst online: 21-08 08:52
Op dinsdag 26 maart 2002 18:51 schreef dirkdirk het volgende:
Het is niet te gelove: Hij doet ut nog :9 ! :7 !

Voor zolang het duurt natuurlijk, want ik kreeg bij het opstarten van XP wel een beschermingsfout en dat heb ik nooit :(

Ach, tis meer dan ik verwacht had. ;)

Ik heb wel een beetje snel de koelprut gesmeerd: proc is nu al 65 graden :o
Is normaal, bij 1333 :(, je kunt er een ei op bakken >:).

Verwijderd

Heb je een ander mobo gebruikt bij die test winxp pikt het namelijk niet als je een ander mobo inbouwt met een ander merk chipset vb van intel naar via je moet dan winxp herinstalleren (2x gehad) dan wordt die blauw bij boot

maar verder brute actie >:)

• dirkjesdirk
Op dinsdag 26 maart 2002 19:52 schreef SySTeRRoR het volgende:
Heb je een ander mobo gebruikt bij die test winxp pikt het namelijk niet als je een ander mobo inbouwt met een ander merk chipset vb van intel naar via je moet dan winxp herinstalleren (2x gehad) dan wordt die blauw bij boot

maar verder brute actie >:)
Nope, alleen de Tb 1200 door de 1333 vervangen. Duz daar kan ut niet aal liggen

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 15:15 schreef Allanzoet het volgende:
durons kunnen veeeel meer hebben dan een athlon, tb dus.

die athlons (Tb) staan er om bekent dat ze veel sneller stuk gaan

de nieuwe XP schijnt iets sterker te zijn.
Xp is veeeel erger als een Tbird of duron....
bij mijn 1600+ was 1 super inimini klein stukje eraf...bijna niet met blote oog te zien...deed het al niet meer. Vriend van mij heeft een haast ovale Tbird1.0Ghz@1400Mhz...doet het nog perfect :)

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op dinsdag 26 maart 2002 19:56 schreef NoStra het volgende:

[..]

Xp is veeeel erger als een Tbird of duron....
bij mijn 1600+ was 1 super inimini klein stukje eraf...bijna niet met blote oog te zien...deed het al niet meer. Vriend van mij heeft een haast ovale Tbird1.0Ghz@1400Mhz...doet het nog perfect :)
Hmmm, dit is de eerste keer dat ik wat lees over een kapotte XP core. Heb je er toevallig pics van?

[ontopic]
Leuk dat hij het nog doet, als je er verder niks meer mee doet wil ik hem wel voor een leuke prijs overnemen om met een peltier te gaan testen enzo.
[/ontopic]

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• dirkjesdirk
Tja, tis maar net welk stukje van de core kapot is.
Is het een cruciaal stukje of niet simpel |:(

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 13:49 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Hmmm, dit is de eerste keer dat ik wat lees over een kapotte XP core. Heb je er toevallig pics van?

[ontopic]
Leuk dat hij het nog doet, als je er verder niks meer mee doet wil ik hem wel voor een leuke prijs overnemen om met een peltier te gaan testen enzo.
[/ontopic]
Eerste keer? Gebeurd wel vaker hoor, als je mijn stukje had gelezen was het dus de 2e keer dat je daar wat over las ;). Is mij dus ook gebeurd en GODZIJGEZEGEND hij doet het nog (anders 600 piek direct in de prullebak). Hele randje deraf aan 1 kant. Dus je moet toch een beetje geluk bij een ongeluk hebben. Maar ik blijf het schandalig vinden dat AMD van die slappe rommel maakt. Ik heb nooit wat horen kraken en altijd voorzichtig gedaan maar toch had ie ineens een kartelrand.

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 13:49 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

[ontopic]
[/ontopic]
Nee geen foto van...maar er was maar echt een super mini stukje af gebrokkeld, ik zag het eerst niet eens. Meteen de XP dood...
Ennuh...die Tbird 1.0Ghz beruikt hij nog :)

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 15:50 schreef SALLY het volgende:

[..]

Loze opmerking, en je blijft bij AMD, ik zou zeggen, en je blijft bij Zalman, het merk dat blijkbaar al je cores molt :s

P.s. heb zelf afgelopen weken 2 Tt coolers geintalled (mini super orb en nu volcano 7) en gelukkig nog nooit problemen mee gehad, ookal staan ze nogal berucht als core crackers. P.s. 2: gebruik een spacer/shim!

• dirkjesdirk
Op donderdag 28 maart 2002 14:20 schreef TonD het volgende:

P.s. 2: gebruik een spacer/shim!
:? :? :?

Verwijderd

Dan mol je je core niet als je je koeler van je CPU af probeert te halen..

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op donderdag 28 maart 2002 18:58 schreef TonD het volgende:
Dan mol je je core niet als je je koeler van je CPU af probeert te halen..
je kan ook gewoon voorzichtig doen en geen prut coolers gebruiken zoals superorbs...

• dirkjesdirk
tnx

• budi
Op donderdag 28 maart 2002 20:51 schreef dirkdirk het volgende:
tnx
Maarreuhh werkt ie nou of niet? Of is ie nog steeds onstabiel? Probeer anders ff je CPU te onderklokken, lijkt me toch dat als ie het dan wel doet, het niet aan de CPU ligt? Die CPU doet het of doet het niet, of is dat toch te simpel gedacht?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• dirkjesdirk
Jah, als ik ga onderklokken dan kan ik net zo goed me TB 1200 er weer inprikken.

• Mentalist
  • Laatst online: 21-08 13:54

Mentalist

[avdD]

Op donderdag 28 maart 2002 22:30 schreef budi het volgende:
of is dat toch te simpel gedacht?
Ja.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
heb toevallig vorige week mijn eerste core gekraakt van mijn eigen athlon 1200, klein randje eraf (lijkt wel een zand tussen je pasta geluid) ding werkt nog perfect :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• budi
Op vrijdag 29 maart 2002 23:33 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]

Ja.
o

• dirkjesdirk
Kan dit draadje beter het grote krakende core topic gaan heten *D :9~

• dirkjesdirk
Shit! Krijg steeds meer probs met deze 1333 :(
Temp stressed nu 65 graden en dan komen de vastlopers
en foutmeldingen.
Ligt dat aan de core of de temperatuur :?

Verwijderd

Gewoon proberen!!!

Nou en het lukt niet en je kan je test pc weg gooien, je kan wel zeggen dat je geleefd hebt!!! Gaat het leven daar niet om?

8-) je kan altijd nog je hele testpc aan je sleutels hangen!!!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 14:20 schreef TonD het volgende:

[..]

Loze opmerking, en je blijft bij AMD, ik zou zeggen, en je blijft bij Zalman, het merk dat blijkbaar al je cores molt :s

P.s. heb zelf afgelopen weken 2 Tt coolers geintalled (mini super orb en nu volcano 7) en gelukkig nog nooit problemen mee gehad, ookal staan ze nogal berucht als core crackers. P.s. 2: gebruik een spacer/shim!
Ooit problemen gehad met warmte bij die Mini Super Orb?

• internetinfo
  • Laatst online: 21:05
Op zaterdag 30 maart 2002 01:42 schreef Bamibal het volgende:
heb toevallig vorige week mijn eerste core gekraakt van mijn eigen athlon 1200, klein randje eraf (lijkt wel een zand tussen je pasta geluid) ding werkt nog perfect :)
mazzel, die athlons zijn toch vrij gevoellig
geen ervaring hoor

• dirkjesdirk
Hmmm, nu een xp 1800 @ 1900+ met een zalman koeler.
Koste wel een lieve duit maar dan heb je ook wat
:P

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 21:13 schreef dirkdirk het volgende:
Hmmm, nu een xp 1800 @ 1900+ met een zalman koeler.
Koste wel een lieve duit maar dan heb je ook wat
:P
ik wil wel als prullebak dienen voor de tb met broken core of als koper die niet te veel geld uit geeft...

(HINT)

en? :P

• dirkjesdirk
Nee, zulke troep ga ik nie verkope
te slecht voor m'n naam

• dirkjesdirk
Edit: shit, verkeerde thread
|:(

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 16:20 schreef HardTrance het volgende:

[..]

Ooit problemen gehad met warmte bij die Mini Super Orb?
Heb m maar kort gehad, was vergeleken met mn Coolermaster echt een super cooler, maarja, daar zeg je ook wat....Coolermaster...:S

• dirkjesdirk
Coollermaster sux.
Eerst m'n athlon 65 graden
nu een zalman op silent mode: 45 graden en OC!

Pagina: 1