Heb gister eindelijk doe-het-zelf pakket ontvangen en natuurlijk meteen alles aangelegd, maar ik blijk pas bij stap 4 te zijn (kpn porteert lijn naar BBned). Weet iemand hoe lang ik nog moet wachten?? Want ik wil me ping testen
.
Verwijderd
kijk ff of de lampjes al goed branden. Ik sta ook nog steeds in stap 4: KPN porteert lijn maar ik heb al meer dan een week internet en het werkt prima. Succes!
Verwijderd
Hoelang heb jij erop moeten wachten voordat je line-sync had?
Ik sta nu al zo'n 2 weken in stap 4!
Ik sta nu al zo'n 2 weken in stap 4!
Verwijderd
Een week stond ik op stap 4. Ik had ook Cistron Helpdesk gebeld, zij gaven mij de juiste porteringsdatum, vanaf die dag had ik ook een linesync. Een dag later kon ik internetten.
Verwijderd
Hmm ik heb afgelopen vrijdag al gebeld en toen vertelde ze me dat het nog max. 2 weken kon duren (en ik sta nu dus ook al 2 weken in stap4, + 2 maanden stap 1 t/m 3).
Vroeg me af waarom dit zo lang duurt en hoelang het gemiddeld een duurt.
Doe eens een searchOp zondag 24 maart 2002 17:06 schreef -Dissection- het volgende:
Dat het zo lang duurt ligt aan KPN 
Was bij mij ook zo.
Heb gelukkig nu wel MAXX verbinding.
Trouwens..ik wil hierbij Cistron ff een veer in un K... stoppen.
Ik had namelijk me aangemeld eind Januari en volgens de helpdesk van Cistron zou ik niet in aanmerking komen voor de aanmeldings korting omdat op het moment dat m'n lijn door KPN wordt vrijgegeven dan alles gaat lopen.
Aangezien m'n lijn op 14 feb. vrij was ging ik er van uit dat ik €200 aansluitkosten moets dokken.:(
Alleen ik kreeg gisteren m'n eerste Cistron rekening en daar zag ik dat ik toch de korting gehad heb.
Cistron kan nu helemaal niet meer stuk bij me.
Was bij mij ook zo.
Heb gelukkig nu wel MAXX verbinding.
Trouwens..ik wil hierbij Cistron ff een veer in un K... stoppen.
Ik had namelijk me aangemeld eind Januari en volgens de helpdesk van Cistron zou ik niet in aanmerking komen voor de aanmeldings korting omdat op het moment dat m'n lijn door KPN wordt vrijgegeven dan alles gaat lopen.
Aangezien m'n lijn op 14 feb. vrij was ging ik er van uit dat ik €200 aansluitkosten moets dokken.:(
Alleen ik kreeg gisteren m'n eerste Cistron rekening en daar zag ik dat ik toch de korting gehad heb.
Cistron kan nu helemaal niet meer stuk bij me.
De januari opzeg-overstappers van MXStream krijgen de korting. Punt uit. Tenminste dat eis ik van ze 
Zelf sta ik ook op 4. Maar meestal heb je dan al internet. Wat je moet doen is checken of het sync-lampje brandt. Zoja, dan de modeminstellingen van Cistron gebruiken enzo. Als het goed is heb je dan internet.
Moet nu alleen mijn e-mail adres enzo eens opgaan vragen.
Zelf sta ik ook op 4. Maar meestal heb je dan al internet. Wat je moet doen is checken of het sync-lampje brandt. Zoja, dan de modeminstellingen van Cistron gebruiken enzo. Als het goed is heb je dan internet.
Moet nu alleen mijn e-mail adres enzo eens opgaan vragen.
Dit dus.
Pagina: 1