Ik heb een XML bestand met hierin producten. Deze producten hebben een omschrijving, prijs, informatie etc.
Nu moet er een tabel komen met alle elementen behalve informatie. Als op een artikel geclickt wordt moet er naar een interne verwijzing gegaan worden (#artikelnummer). Tot hier werkt alles.
Maar ik krijg niet voor elkaar dat onder deze tabel de artikelnummers met informatie komt te staan. De XSL moet een deel van de XML 2x doorlopen, 1x voor de bovenste tabel, 1x voor de informatie. Dit wil dus niet lukken. Ik heb een zooi xsl voorbeelden gezien, maar wordt er geen wijs uit.
Wat is de functie hiervoor?
XSL:
Nu moet er een tabel komen met alle elementen behalve informatie. Als op een artikel geclickt wordt moet er naar een interne verwijzing gegaan worden (#artikelnummer). Tot hier werkt alles.
Maar ik krijg niet voor elkaar dat onder deze tabel de artikelnummers met informatie komt te staan. De XSL moet een deel van de XML 2x doorlopen, 1x voor de bovenste tabel, 1x voor de informatie. Dit wil dus niet lukken. Ik heb een zooi xsl voorbeelden gezien, maar wordt er geen wijs uit.
Wat is de functie hiervoor?
XSL:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
| <xsl:stylesheet version="1.0" xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform" xmlns:fo="http://www.w3.org/1999/XSL/Format">
<xsl:template match="prijslijst">
<html>
<head>
<title>XML opdracht 1</title>
<link href="style1.css" type="text/css" rel="stylesheet"/>
</head>
<body>
<h1>Opdracht 1</h1>
<p>
<table align="center">
<tr>
<td>