Toon posts:

Televisie plus geluidssetje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mnja, we zijn hier thuis dus op zoek naar een nieuwe TV, met bijpassend geluidssysteempje en DVD-speler.
De nadruk ligt wel op de TV, die moet namelijk lekker groot zijn (liefst groter dan 90cm diag), moet beschikken over stereogeluid, en dan al de andere belangrijke dingen :p
Het AUDIO- en DVD-gedeelte is iets minder belangrijk, we dachten aan zo een Surroundsetje met bijpassend DVD-speler zoals Sony, JVC, Pioneer, Panasonic er hebben.

Budget is iets van een 5000 €, er mag nog een tikkie bij als het echt nodig is. (Minder mag ook natuurlijk :D )
En hoe zit dat nou met die retroprojectors? Is dit iets?
tia

Verwijderd

http://www.kieskeurig.nl
En ga gewoon naar de winkel.

Verwijderd

Topicstarter
Mnja, ik vertrouw niet echt op die kieskeurig.nl (ik vind er trouwens niets fatsoenlijks) - Ik had gehoopt om hier wat goede suggesties te krijgen, vermits hier toch wat knappe knoppen tussenzitten wat betreft Audio en Video.

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 05:29

jonggoud.nl

@>--"--,--{

woon je in omgeving a'dam? ga dan op de buitervelderstelaan naar Polectro, die hebben goede (en goedkope equipment). Dit heb ik een jaartje geleden gekocht:

Loewe Xelos, Harman Kardon Festival 40 en 5x JBL + 1 JBL bassbox voor iets over de 2500 euro. Dus met jouw budget vind je er zeker iets!

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 05:29

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Met andere woorden: Loewe is super!

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-03 12:28

nimm2

.

of in rotterdam heb je de correct koopjeskelder, als het niet teveel mag kosten.

koop geen breedbeeld trouwens! je weet wat er van komt

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01

Jag

Topic titel aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
Is deze misschien iets?
---
Sony - kp53ps1; 135cm Rear Projection TV; Pro Optic Rear Projection; Super Bright Screen with A/R Coating Digital Reality Creation - Multi Function (DRC-MF) Digital Comb Filter SmartLink Dynamic picture & text Dynamic picture & picture Dynamic channel index Clipboard Graphic equaliser Text 2000 page Memory Next View Level 3 Auto volume adjustment Sleep timer Auto Start-up Auto Standby Parental Lock 16:9 mode
Afbeeldingslocatie: http://www.sony-europe.com/resources/image/51417_KP-53PS1.gif

Ik heb zelf wel eens naar een retroprojector zitten kijken, en als ik loodrecht op het scherm inkeek was het beeld lekker, maar hoe schuiner die "inkijk"-hoek, hoe slechter het beeld... Is dit zo bij alle retroprojectors of zijn er verschillen?
Pagina: 1