Via mijn prettig gestoorde vriendinnetje (ook wel bekend als llewella) doe ik nu ook mee met de koetjes
systeem:
pIII 600
mkeys/sec: 1.65
systeem:
pIII 600
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Verwijderd
hai nielsOp zaterdag 16 september 2000 17:27 schreef Preditor het volgende:
Via mijn prettig gestoorde vriendinnetje (ook wel bekend als llewella) doe ik nu ook mee met de koetjes
systeem:
pIII 600
Verwijderd
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
By ikke geschrijft
een koetje voorsteldVerwijderd
HeheOp vrijdag 12 januari 2001 08:18 schreef aginor het volgende:
Ik WIST wel dat het ergens goed voor zou moeten zijn dat Llewella bij DPC kwam...
Welkom hoor!
LOLOp vrijdag 12 januari 2001 09:15 schreef blimmel het volgende:
[off topic]
Pinball,
ik kom er nu pas achter dat [afbeelding] een koetje voorsteld
ik dacht altijd dat het een naakte vrouw op een sofa was (echt waar)
a dirty mind... etc....
[/off topic]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Op vrijdag 12 januari 2001 09:15 schreef blimmel het volgende:
[off topic]
Pinball,
ik kom er nu pas achter dat [afbeelding] een koetje voorsteld
ik dacht altijd dat het een naakte vrouw op een sofa was (echt waar)
a dirty mind... etc....
[/off topic]
I wish I had a cool signature like everybody else
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Zoals een slimme boerOp vrijdag 12 januari 2001 17:17 schreef tazzman het volgende:
ikke graas nu ook met DPC mee, met 2 1/2e PC. Dat wil zeggen mijn werk bak (P3/450), mijn test servertje (Celeron 300A) en wanneer ik op kantoor ben, mijn laptop (P2/300). Behalve mijn laptop staan die andere 2 24/7 op kantoor te grazen. 1,885 KKeys/sec maar geen idee of dat veel is of niet. Zal wel niet
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.