That's Write cd fikker

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:20
Gister zag ik bij de Maxis (in venlo) een That's write fikker liggen. Die overigens tering goedkoop was (129 euro voor een 24 speed vind ik niet veel). Maar omdat ik van hun cd's niets ander gewend ben dan ruzie weet ik niet of ik deze fikker zal halen.

Fikkers en cd-retjes zijn natuurlijk twee verschillende dingen maar ja.. Heeft iemand hier ervaring mee dus met dat brandertje?

Strava | AP | IP | AW

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 16:56

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Er is echt niets over dat apparaat te vinden. het enige dat duidelijk is is dat hij in tjechie popi is:D

Afbeeldingslocatie: http://www.thatswrite.com/images/1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.thatswrite.com/images/retail.png

en
Jan 8, 2002 Firmware 2.0 tw improves Windows XP and will make your writer work with Nero 5.5.6.4 You HAVE to use the Nero version 5.5.6.4 with this firmware. Otherwise it will NOT work. You can download the Nero firmware @
van: http://www.thatswrite.com/fastx.htm

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Waarom een thats write fikker? :?
nog nooit van gehoord dan zou ik zelf liever voor een liteon gaan! zelfde snelheid en maar 99,- € en het is ook nog goed spul :Y) kijk maar es op de site van exile

And this !! Is to go even further beyond!!!

• Webgnome
Waarom? Omdat ik nog nergens een liteon voor € 99 heb kunnen vinden (venlo en omstreken dan) en ja deze was/is naar mijn mening best goedkoop.

Strava | AP | IP | AW

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Kzou een Lite-on nemen jaw. Very goeie prijs-kwaliteit verhouding.
Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen, ik heb nog steeds een Philips cdd3610!!!!!! Dat ding blijft maar fikken :P !!!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
www.exile.nl is vrij goedkoop en goede ervaring met deze zaak.

65€ voor een LiteOn geloof ik. Zelf heb ik een LG 24x10x40 die me zeer goed bevalt, behalve dan dat PS2 games niet willen :S maar goed ..

125€ vind ik in vergelijking met andere merken toch vrij duur, vooral voor één van het merk "That's Write"

fotoblog

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:00
heb er ooit wat over gelezen in een Duits blad. Is ongeveer 4 maanden geleden. Er werd gezegd dat het een zeer goede brander was, zeker voor de prijs. Toen was het namelijk de goedkoopste. Maar ja hoe dat ie nu is in vergelijking met de rest?

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Ik heb een LG brander, doet het ook zeer goed en is zeker niet duur, ik heb een keer gelezen dat een liteon veel foutjes maakt tijdens het branden maar dit kan ook gelul zijn natuurlijk.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:32
Zo slecht als Philips branders zijn, zo goed zijn hun CD's :)
Misschien geldt dat andersom bij That's ;)

• Webgnome
dat wel eens kunnen maar ja 129,- is me iets teveel om zo'n gokje te wagen :)

Strava | AP | IP | AW

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Deze branders zijn net als de cd's 4 maanden bruikbaar. Daarna is de laserlens weg gerot >:) ...

Neen ik zou geen that's write troep kopen. De cd's zijn waardeloos en hierdoor staat that's write nau niet echt als een betrouwbaar merk bekend.

Koop liever een Lite-on... Plextor kwaliteit voor een zacht prijsje.

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Koop een Liteon 24103S zoals ik!

Zonder dat ik wist, kon ik mijn CDWRITER upgraden naar 32x12x40 brandertje. En het kost niets extra.

Lucky Goldstar

• Webgnome
Op zondag 24 maart 2002 22:44 schreef DJkim het volgende:
Koop een Liteon 24103S zoals ik!

Zonder dat ik wist, kon ik mijn CDWRITER upgraden naar 32x12x40 brandertje. En het kost niets extra.
oh vertel >:)

Strava | AP | IP | AW

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:02
Als de kwaliteit van dat ding overeenkomt met de cdrs die ze leveren zou ik er geld op toe willen

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-04 13:19
Op maandag 25 maart 2002 12:22 schreef cornelisprul het volgende:
Als de kwaliteit van dat ding overeenkomt met de cdrs die ze leveren zou ik er geld op toe willen
Hehehe, ik zou het niet beter kunnen zeggen. Ik kon 2 spindels van die crap cdr's weggooien, ik koop ze echt NOOIT meer.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dvd+rewriter
Ricoh MB 5120 ADD. Snelheid dvd : 2.4x rewrite, 8x dvd Snelheid cdrw : 12x10x32x Aansluiting : ide Bijzonderheden : just link technologie Garantie : 1 jaar.
399.- (474.81 incl.)

Kan je beter dit kopen :9~

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-04 11:17
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heijtel/tw.jpg

* Steven heeft genoeg gezegd...

• Toewan
  • Laatst online: 11-04 13:19
Bij mij zien ze er niet ZO bescheten uit, maar geen enkele cdrom speler kan 'm meer fatsoenlijk lezen.

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-04 11:17
Op maandag 25 maart 2002 21:18 schreef Toewan het volgende:
Bij mij zien ze er niet ZO bescheten uit, maar geen enkele cdrom speler kan 'm meer fatsoenlijk lezen.
Lezen doen ze nog wel (met moeite... :'( ) (dit is btw niet de enige CD met dit probleem)

Verwijderd

heej.. kijk eens bij www.schlecker.com daar staat een 32x cd-brander voor 129 euro :P

• Ebbie
  • Laatst online: 23:00
Zeg Steven,
Dat is natuurlijk een backup van je originele office cd, toch? >:)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-04 19:56
Op zondag 24 maart 2002 22:50 schreef webkabouter het volgende:

[..]

gebruik de search :)

liep laatst een topic over: SOMMIGE lite-ons kun je upraden naar 32X :)

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-04 12:13

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

nou zeg, er is niet mis met That's wright, ik ben al jaren een happy user! Dus kopen die hap.

...

• Webgnome
het zal wel aand e fikker liggen :) die that's writes hebben het hier ook gedaan alleen ze houden het hier amper een jaar vol dus ja dan ga je twijfelen aan de rest van de producten (zit in de mens dnek ik :D)

Strava | AP | IP | AW

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-04 16:09
Op zondag 24 maart 2002 22:50 schreef webkabouter het volgende:

[..]

[topic=442317]

• lSltAlKeR
  • Laatst online: 10-04 21:49

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Op maandag 25 maart 2002 20:51 schreef Steven het volgende:
[afbeelding]

Je moet ook niet met die cd's gaan frisbee-en,

daar zijn ze ook niet voor geschikt :p

Speedtouch freak

• Webgnome
sorry voor het kicken van dit topic maar ik wilde ff zeggen dat ik die fikker toch maar gekocht heb en hij werkt beter als hun cd's :)

Strava | AP | IP | AW

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 14:08
Zonde, je hebt bij funprice voor rond de Eur 99,- verschillende 40x branders. O.a. Philips en een Mitsumi en voor Eur 88,- een BTC.... merk zegt me niets maar kan ook leuk zijn. Thats Write zegt me qua schrijvers ook niets. CDR's zijn bij mij altijd goed geweest.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 27 april 2002 13:17 schreef webkabouter het volgende:
sorry voor het kicken van dit topic maar ik wilde ff zeggen dat ik die fikker toch maar gekocht heb en hij werkt beter als hun cd's :)
Waatom nou in hemelsnaam advies vragen, advies krijgen, en het vervolgens compleet negeren? Die 129 euro is helemaal NIET 'teringgoedkoop' en Liteons die goedkoper of even duur zijn worden erg goed getest.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 13:17 schreef webkabouter het volgende:
Dus jij vraagt advies. Iedereen raad je aan om het niet te kopen en vervolgens doe je het toch. Je weet zelfs dat er betere branders te koop zijn en voor minder geld.

Wat is dan in godsnaam het nut van dit topic?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:14

Yucko

One clown to rule them all !

IDD, voor 30 euro (158 euro) meer had je een Plextor 40/12/40A (bulk, dat wel)

zie ook hier!

* Yucko heeft toch weer 60 euro t.o.v. de winkelprijs hier in Sittard bespaard >:)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Webgnome
jaja sorry ik was er ff vergeten bij te vermelden net dat ik hem voor 80 euro heb kunnen bemachtigen.. en zo'n liteon fikker van dezelfde snelheid kon ik krijgen voor 119 euro en deze dus voor 80.. € 39 verschil :p en wat moet ik met een 40 speed brander ;) ik ben nog geen cd-r tegengekomen die zo snel wil ronddraaien.

Strava | AP | IP | AW

• benchMarc
  • Laatst online: 10-04 08:28
Op maandag 25 maart 2002 20:51 schreef Steven het volgende:
[afbeelding]

Wat doe jij met jouw cd's? Ik heb nog cd's uit 2000 die allemaal goed zijn. (natuurlijk ook That's Write cd's).

Verwijderd

koop dan tenminste een LG 32x bij mycom

149 ofzo, van die 20 euro kun de nie wakker van liggen

• Webgnome
20 euro is toevallig wel 44 gulden.. En een 32 speed fikker. hoeveel snellergaat dat :p

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1