Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier al de info over de NAPA 380 zo'n beetje gevolgd en ben tot de conclusie gekomen dat het een uitstekende speler is geworden. Vooral de laatse releases schijnen vrijwel bugloos te werken (wat van de eerste augustus-versie niet te zeggen was...).
Nu wilde ik hem ook gaan kopen, alleen de vraag was nog even waar. Toen ik ben gaan lopen zoeken liep ik op de e.e.a. manier tegen de Ipaq PM-1 aan. En die vind ik gewoon een stukkie mooier dan de NAPA 380!!! En hij is maar $99. Wat betekent: 112.82 Euro en dat wil weer zeggen krap 250 pietermannen. Ofwel 50 piek minder duur dan de NAPA 380!!!
En dan het betere design en alle voordelen van de NAPA!!!
Nu is alleen de vraag, waar is het ding te verkrijgen???
Ik heb al veel sites afgestruind, maar ben nog geen nederlandse leverancier tegegekomen, hij staat ook nog niet op de Nederlandse compaq site. Kan iemand mij vertellen wanneer hij in Nederland komt of misschien al heeft gesignaleerd en voor hoeveel Euro's???
Ben eigenlijk wel een beetje verliefd op dit apparaatje namelijk:

Afbeeldingslocatie: http://athome.compaq.com/showroom/static/ipaq/images/big-person-audio-pm1.jpg

Algemene info:

When it comes to portable audio for today's music listener, size definitely matters. That's why Compaq is proud to introduce the Compaq iPAQ Personal Mini-CD Player PM-1. Ready to play a standard mini-CD, mini-CD-R or mini-CD-RW, the iPAQ Personal Mini-CD Player PM-1 can pump out 80 tracks from a disk that's over 50% smaller than a standard CD. That's up to 6 hours of music burned to disk in MP3 audio format. In short, the iPAQ Personal Mini-CD Player PM-1 is the perfect pint-sized portable with a tiny price tag.

Voordelen:

With mini-CD-R capacity, listeners can enjoy up to 80 songs or 6 hours (180 MB) of audio from a single disk.
Comes with 3 blank mini-CD-R disks. (3" - 180MB each)
8-minute Electronic Skip Protection (ESP) for active portable use.
Rechargeable batteries with an AC Adapter for nonstop enjoyment.

Belangrijkste eigenschappen:

Plays mini-CD-R, mini-CD-RW or conventional mini-CD disks. The compact, truly portable player for people who burn MP3 audio files to disk.
Includes popular,easy-to-use MusicMatch Jukebox and Windows Media Player software for your PC.
Features five equalizer modes and a remote LCD display.
In-line full-function remote with LCD for total control of the player and the music.

Lekker apparaatje dus!!! Nu nog even weten waar te krijgen :'(

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Ik ben bang dat je nog ff moet wachten. VIa internet uit een ander land bestellen raad ik je af want dan kom je duur uit door de invoerrechten.

Samen staan we sterk!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 16:41 schreef IkBenAlles het volgende:
Ik ben bang dat je nog ff moet wachten. VIa internet uit een ander land bestellen raad ik je af want dan kom je duur uit door de invoerrechten.
dat ligt eraan: er zijn wel wat truukjes om ervoor te zorgen dat je geen invoerrechten hoeft te betalen..

zoals de stikker erop "test sample" of zoals ik het doe:
via de amerikaanse afdeling van mijn vaders werk >:) zij sturen het dan op met de eerst volgende levering naar nederland en dus kost het me helemaal niets :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, tsja, hoe lang gaat het nog duren dan? Ik kan ook nergens mailadres importeur vinden nl. En dat van ja pa, kan ie dat ook ff voor mij doen :)

Verwijderd

Ik heb 'm en zit erover te twijfelen om 'm te verkopen...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 00:25 ]

Verwijderd

Waarom? Wat valt er tegen?

Verwijderd

Ik gebruik hem gewoon heel weinig... Heb standaard al palmtop en gsm op zak... Mn jas raakt stampvol... En ben toch niet zo'n muziek-typje...

Maar hij werkt wel goed hoor :)

Verwijderd

Je bent er trouwens in de praktijk net zoveel voor kwijt als de Napa... Ik was met verzendkosten en alles 137 euro kwijt
Pagina: 1