The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
kijk hier maar es:
http://www.counterstrikecenter.com/
http://www.bobsbunker.net/
ikzelf heb daar ook nieuwe legale sprites voor
🌞🍃
Hey crash override, die 2 sites van jou werken nouwelijks.
Bobsbunker geeft een blauwe achtergrond meer niet en die center geef een blanco pagina als na sprites ga.
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
ik heb nieuwe crosshairs voor mijn sniperrifles en Steyr Aug/Sig CommandoOp zondag 24 maart 2002 12:25 schreef Red_Cell het volgende:
Worden deze niet door cs guard gezien als cheats?
allebei goedgekeurd, CSGuard geeft er nix om
aangezien ik nu niet meer aan clanwars doe, boeit mij ut ook vrij weinig of het nog steeds goedgekeurd wordt
ik wordt er iig niet beter door
hier werken ze goed, ik zal es ff checken voor een preciezere linkOp zondag 24 maart 2002 12:25 schreef Red_Cell het volgende:
Worden deze niet door cs guard gezien als cheats?
edit:
Hey crash override, die 2 sites van jou werken nouwelijks.
Bobsbunker geeft een blauwe achtergrond meer niet en die center geef een blanco pagina als na sprites ga.
ogenblik
Hier kan een slotje op.
Verwijderd
dus als je op iets roods kijkt, dat je aim dan blauw wordt, op zwart wit, op geel groen (?).. zoiets is errug handig, een stuk handiger dan de heletijd je croshair te verandren.
maar als alternatief (ik weet nl niet een negatieve crosshair te doen is) kan je natuurlijk ook een soort disco crosshair maken, die dus 4 keer van kleur verschiet in een seconde of zo.
misschien een leuke uitdaging voor ons als tweakers??
Klopt, met UT is het ook altijd zo onhandig, maar daar kan je gewoon zelf de kleur aanpassen. Maar negatief doen kan niet (in CS ook niet hè?), dus dat lijkt me dan wel cheaten..Op zondag 24 maart 2002 12:32 schreef TheRealFreeMan het volgende:
wat mij persoonlijk wel handig lijkt, is een crosshair die negatief is
dus als je op iets roods kijkt, dat je aim dan blauw wordt, op zwart wit, op geel groen (?).. zoeits is errug handig
🌞🍃
hier heb je een precieze link voor crosshairs:
http://bob.pureanarchy.net/xhairs.php
counterstrikecenter is idd zeer traag, mischien door onderhoud ofzow
Verwijderd
dus als iets niet kan, dan is het cheaten?? dus jij vindt een buyscrippy, oid ook cheaten?Op zondag 24 maart 2002 12:34 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Klopt, met UT is het ook altijd zo onhandig, maar daar kan je gewoon zelf de kleur aanpassen. Maar negatief doen kan niet (in CS ook niet hè?), dus dat lijkt me dan wel cheaten..
bij mij:Op zondag 24 maart 2002 12:39 schreef Red_Cell het volgende:
In welke directory moet crosshairs.* ? ik heb hem erin gezet maar ik hou dezelfde crosshair.
C:\Games\Half-Life\cstrike\sprites
dus bij jou: hardeschijf\half life directory\cs directory\sprites
bind mouse1 "+attack; adjust_crosshair"
Als je schiet verandert je crosshair van kleur
The devil is in the details.
Verwijderd
kan wel in cs, gewoon met het popup menuutjeOp zondag 24 maart 2002 12:55 schreef -]MaRc0[- het volgende:
In UT kan je je crosshair ook veranderen. Jammer dat dat niet in CS kan. In UT heb ik nu een x crosshair in plaats van +, dat ziet er cooler uit en hij is blauw wat ook kewl is
Klopt.Op zondag 24 maart 2002 12:52 schreef rick_h het volgende:
gewoon in je console'adjust_crosshair'
Daarnaast heb ik een andere crosshair voor de aug en de sig als je inzoomt gehaald van CSnation, want met dat gele dingetje zie je nix.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Da's leuk maar dat veranderd alleen je hoofd crosshair. Je ingezoomde crosshair blijft geel.Op zondag 24 maart 2002 12:52 schreef rick_h het volgende:
gewoon in je console 'adjust_crosshair'
Die moet je inderdaad veranderen, die is zo goed als onbruikbaar in dust, bijvoorbeeld. Maar voor de gewone crosshairs is adjust_crosshair voldoende, elke andere verandering vind ik eigenlijk ook niet kunnen.Op zondag 24 maart 2002 13:11 schreef Red_Cell het volgende:
[..]
Da's leuk maar dat veranderd alleen je hoofd crosshair. Je ingezoomde crosshair blijft geel.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
download: http://bob.pureanarchy.net/downloads/xhairc.zip
gooi al je files uit die zip in:
(bij mij C:\Games\Half-Life\cstrike\sprites)
dus bij jou: hardeschijf\half life directory\cs directory\sprites
daarna krijg je in CS zoiets als:
problem solved

Wat was nou m'n fout; Ik had die 2 bestanden Weapon_sg522.txt en weapon_aug.txt niet geextract. Vandaar deed ie het niet. En nou in combinatie met adjust_crosshair heb ik nu 2 mooie rode crosshairs... Nou eens wat lui slachten
aha, ok danOp zondag 24 maart 2002 14:14 schreef Red_Cell het volgende:
Het is eindelijk gelukt. Ik heb nou deze ingezoomde crosshair
[afbeelding]
Wat was nou m'n fout; Ik had die 2 bestanden Weapon_sg522.txt en weapon_aug.txt niet geextract. Vandaar deed ie het niet. En nou in combinatie met adjust_crosshair heb ik nu 2 mooie rode crosshairs... Nou eens wat lui slachten
toch wel een beetje domme fout he
volgende keer de readme beter lezen, als er die bij zat
iig veel succes er mee
En hoe krijg je dat popup menutje danOp zondag 24 maart 2002 12:57 schreef TheRealFreeMan het volgende:
[..]
kan wel in cs, gewoon met het popup menuutje
The devil is in the details.
Ik niet.Op zondag 24 maart 2002 15:05 schreef DataBeest het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 24 maart 2002 15:03 schreef Mr_Blue het volgende:
das lame, das cheaten..
--------------------------------------------------------------------------------
Mee eens.
owh?Op zondag 24 maart 2002 15:03 schreef Mr_Blue het volgende:
das lame, das cheaten..
vertel es...