[CS] Kleur van je vizier veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-11 09:35
Hmm, ik heb al op een paar servers en chatboxen rondgevraagt en deze vraag door de search heen gegooit maar niemand schijnt 't te weten. Was is de vraag dan;
Is het mogelijk om in counterstrike de kleur van je vizier (dat leuke gekleurde kruisje in 't midden van je scherm) te veranderen?

Waarom ik dit vraag is simpel, als je namelijk inzoomt met je Sig krijg je dat gele viziertje. Maar in levels als dust, assault en andere zandkleurige levels kan ik niet mikken op die manier... Want ik zie hem nog geeneens meer. ;(

Nou ik hoop dat iemand 't weet.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-11 09:18
ja, dat kan
kijk hier maar es:
http://www.counterstrikecenter.com/
http://www.bobsbunker.net/

ikzelf heb daar ook nieuwe legale sprites voor

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
In dit topic ([CS]Punt als crosshair, mogelijk??) staat hoe je dat kruisje kunt veranderen, je zult lijkt me dan ook wel op zo'n manier de kleur kunnen veranderen. :)

🌞🍃

• Red Cell
Worden deze niet door cs guard gezien als cheats?

edit:

Hey crash override, die 2 sites van jou werken nouwelijks.
Bobsbunker geeft een blauwe achtergrond meer niet en die center geef een blanco pagina als na sprites ga.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• Crash
Op zondag 24 maart 2002 12:25 schreef Red_Cell het volgende:
ik heb nieuwe crosshairs voor mijn sniperrifles en Steyr Aug/Sig Commando
allebei goedgekeurd, CSGuard geeft er nix om

aangezien ik nu niet meer aan clanwars doe, boeit mij ut ook vrij weinig of het nog steeds goedgekeurd wordt
ik wordt er iig niet beter door >:)

• Crash
Op zondag 24 maart 2002 12:25 schreef Red_Cell het volgende:

edit:

Hey crash override, die 2 sites van jou werken nouwelijks.
Bobsbunker geeft een blauwe achtergrond meer niet en die center geef een blanco pagina als na sprites ga.
hier werken ze goed, ik zal es ff checken voor een preciezere link

ogenblik

• Red Cell
Ok ik heb er 1 weten (met moeite) te downloaden.
Hier kan een slotje op.

Verwijderd

wat mij persoonlijk wel handig lijkt, is een crosshair die negatief is

dus als je op iets roods kijkt, dat je aim dan blauw wordt, op zwart wit, op geel groen (?).. zoiets is errug handig, een stuk handiger dan de heletijd je croshair te verandren.

maar als alternatief (ik weet nl niet een negatieve crosshair te doen is) kan je natuurlijk ook een soort disco crosshair maken, die dus 4 keer van kleur verschiet in een seconde of zo.

misschien een leuke uitdaging voor ons als tweakers??

• kamerplant
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 12:32 schreef TheRealFreeMan het volgende:
wat mij persoonlijk wel handig lijkt, is een crosshair die negatief is

dus als je op iets roods kijkt, dat je aim dan blauw wordt, op zwart wit, op geel groen (?).. zoeits is errug handig
Klopt, met UT is het ook altijd zo onhandig, maar daar kan je gewoon zelf de kleur aanpassen. Maar negatief doen kan niet (in CS ook niet hè?), dus dat lijkt me dan wel cheaten.. :{

🌞🍃

• Crash
Bob's Bunker duurt ff voordat ie is ingeladen
hier heb je een precieze link voor crosshairs:
http://bob.pureanarchy.net/xhairs.php

counterstrikecenter is idd zeer traag, mischien door onderhoud ofzow

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 12:34 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Klopt, met UT is het ook altijd zo onhandig, maar daar kan je gewoon zelf de kleur aanpassen. Maar negatief doen kan niet (in CS ook niet hè?), dus dat lijkt me dan wel cheaten.. :{
dus als iets niet kan, dan is het cheaten?? dus jij vindt een buyscrippy, oid ook cheaten?

• Red Cell
In welke directory moet crosshairs.* ? ik heb hem erin gezet maar ik hou dezelfde crosshair.

• Crash
Op zondag 24 maart 2002 12:39 schreef Red_Cell het volgende:
In welke directory moet crosshairs.* ? ik heb hem erin gezet maar ik hou dezelfde crosshair.
bij mij:
C:\Games\Half-Life\cstrike\sprites
dus bij jou: hardeschijf\half life directory\cs directory\sprites

• Mennootje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 16:22
Verander dit in je config.cfg:

bind mouse1 "+attack; adjust_crosshair"

Als je schiet verandert je crosshair van kleur :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
gewoon in je console 'adjust_crosshair'

• Red Cell
Ik heb nou van deze;http://csnation.counter-strike.net/custom-section/crosshairs.htm pagina die rode crosshair gedownload. Maar als ik nu inzoom heb ik geen crosshair meer met m'n sig. Kan iemand mij gewoon een link geven naar een werkende versie. Ik speel al een aantal jaar cs maar ik heb nooit aan dit soort edit's of scripts gedaan dus ik snap geen zak van wat ik doe.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:29
In UT kan je je crosshair ook veranderen. Jammer dat dat niet in CS kan. In UT heb ik nu een x crosshair in plaats van +, dat ziet er cooler uit en hij is blauw wat ook kewl is :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 12:55 schreef -]MaRc0[- het volgende:
In UT kan je je crosshair ook veranderen. Jammer dat dat niet in CS kan. In UT heb ik nu een x crosshair in plaats van +, dat ziet er cooler uit en hij is blauw wat ook kewl is :P
kan wel in cs, gewoon met het popup menuutje

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op zondag 24 maart 2002 12:52 schreef rick_h het volgende:
gewoon in je console'adjust_crosshair'
Klopt.
Daarnaast heb ik een andere crosshair voor de aug en de sig als je inzoomt gehaald van CSnation, want met dat gele dingetje zie je nix.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Red Cell
Op zondag 24 maart 2002 12:52 schreef rick_h het volgende:
gewoon in je console 'adjust_crosshair'
Da's leuk maar dat veranderd alleen je hoofd crosshair. Je ingezoomde crosshair blijft geel.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op zondag 24 maart 2002 13:11 schreef Red_Cell het volgende:

[..]

Da's leuk maar dat veranderd alleen je hoofd crosshair. Je ingezoomde crosshair blijft geel.
Die moet je inderdaad veranderen, die is zo goed als onbruikbaar in dust, bijvoorbeeld. Maar voor de gewone crosshairs is adjust_crosshair voldoende, elke andere verandering vind ik eigenlijk ook niet kunnen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Crash
Red Cell:

download: http://bob.pureanarchy.net/downloads/xhairc.zip
gooi al je files uit die zip in:
(bij mij C:\Games\Half-Life\cstrike\sprites)
dus bij jou: hardeschijf\half life directory\cs directory\sprites

daarna krijg je in CS zoiets als:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2291499312

problem solved :)

• Red Cell
Het is eindelijk gelukt. Ik heb nou deze ingezoomde crosshair
Afbeeldingslocatie: http://csnation.counter-strike.net/custom-section/custom_section/crosshairs/images/zoom_red.jpg

Wat was nou m'n fout; Ik had die 2 bestanden Weapon_sg522.txt en weapon_aug.txt niet geextract. Vandaar deed ie het niet. En nou in combinatie met adjust_crosshair heb ik nu 2 mooie rode crosshairs... Nou eens wat lui slachten >:)

• Crash
Op zondag 24 maart 2002 14:14 schreef Red_Cell het volgende:
Het is eindelijk gelukt. Ik heb nou deze ingezoomde crosshair
[afbeelding]

Wat was nou m'n fout; Ik had die 2 bestanden Weapon_sg522.txt en weapon_aug.txt niet geextract. Vandaar deed ie het niet. En nou in combinatie met adjust_crosshair heb ik nu 2 mooie rode crosshairs... Nou eens wat lui slachten >:)
aha, ok dan
toch wel een beetje domme fout he ;)
volgende keer de readme beter lezen, als er die bij zat

iig veel succes er mee :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:29
Op zondag 24 maart 2002 12:57 schreef TheRealFreeMan het volgende:

[..]

kan wel in cs, gewoon met het popup menuutje
En hoe krijg je dat popup menutje dan :?

The devil is in the details.

Verwijderd

das lame, das cheaten..

• kamerplant
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 15:03 schreef Mr_Blue het volgende:
das lame, das cheaten..
Mee eens. :)

🌞🍃

• Red Cell
Op zondag 24 maart 2002 15:05 schreef DataBeest het volgende:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
das lame, das cheaten..
--------------------------------------------------------------------------------

Mee eens.
Ik niet.

• Crash
das lame, das cheaten..
owh?
vertel es...

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Speel default.