In mijn computer zit een Sound Blaster Live! Value. Ik heb 2 gewone normale (nou ja normaal...;)) computerspeakers op de eerste aansluiting zitten, die zijn voor het geluid van voren (Front). Verder heb ik dan nog via een kabeltje m'n stereo op de tweede uitgang aangesloten voor het geluid achter (Rear). Alles leuk en aardig natuurlijk, ik heb prima geluid over 4 boxen met Winamp of tijdens het kijken van een film met Windows Media Player. Ook een spel dat meerdere boxen (bij gebrek aan een betere omschrijving) ondersteund zoals Max Payne geeft goed geluid, in dat geval over elk van de vier boxen een ander geluid. Maar wat ik nog graag zou willen doen is het toevoegen van een subwoofer, ik heb het bij iemand gehoord en het geeft supermooi geluid!
Ik zou dan waarschijnlijk de voorste twee speakers moeten vervangen door een 2.1 setje met subwoofer. maar ik wil wel mijn stereo nog gewoon in deze opstelling willen behouden. Is dit mogelijk of zitten met een 2.1 set alle uitgangen vol waardoor ik m'n stereo er niet meer op aan kan sluiten? En als dat wel lukt, heb je dan ook echt surround sound zoals dat met een 4.1 of 5.1 (maakt dat nog veel uit?) het geval is?
Als dat niet kan, moet ik namelijk een 5.1 set kopen wil ik van zo'n subwoofer kunnen genieten...:'(
Ik zou dan waarschijnlijk de voorste twee speakers moeten vervangen door een 2.1 setje met subwoofer. maar ik wil wel mijn stereo nog gewoon in deze opstelling willen behouden. Is dit mogelijk of zitten met een 2.1 set alle uitgangen vol waardoor ik m'n stereo er niet meer op aan kan sluiten? En als dat wel lukt, heb je dan ook echt surround sound zoals dat met een 4.1 of 5.1 (maakt dat nog veel uit?) het geval is?
Als dat niet kan, moet ik namelijk een 5.1 set kopen wil ik van zo'n subwoofer kunnen genieten...:'(
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"