Toon posts:

pioneer dvd dv 340 loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik huur wel eens een dvd ,maar ik heb vaak dat ik ze niet goed spelen of vast loopt .Ik heb een pioneer dv 340 ,top apparaat maar zodra er wat krasjes op het dvd zitten kan ik het wel vergeten.ongeveer 7 van de 10 dvd's kan ik niet bekijken.Nu is mijn vraag is dit normaal,heben andere mensen dit probleem ook met dit pioneer toestel.
Vreemd is dat mijn dvd speler in mijn pc wel beschadigde dvd's kan lezen en dit is ook een pioneer.

graag jullie mening

Verwijderd

Topicstarter
niemand????

Verwijderd

Ik heb de pioneer 343 (dacht dat het zelfde loopwerk was) en ik kan zelfs SVCD spelen die mijn computer niet pakt. Heb echter geen idee of hij gekraste DVD's pakt iig geen problemen mee gehad.

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:14
Ik heb zelf niet de pioneer dvd dv 340, maar mijn dvd speler heeft ook wel eens moeite met dvd's uit de videotheek. Vooral bij dvd's met veel krassen wil het beeld wel eens blijven hangen. Bij dvd's die ik zelf gekocht heb, en die geen krassen bevatten, heb ik daar geen last van.
Ik denk dus dat het aan de dvd-tjes ligt, omdat de laser van de dvd-speler die dvd's heel moeilijk kan lezen.

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:42
had het zelf ook, een vlekje erop en bleef daarop hangen en sloeg af, ff poetsen en klaar.
Krassen is wat anders natuurlijk, maar dvd's zijn daar heel gevoelig mee, natuurlijk omdat de data dichtheid veel groter is dan bij een normale cd!

Verwijderd

Topicstarter
Oke krassen zijn dus funest voor een dvd.
Maar waarom speelt het dan wel goed op een dvd speler van een pc???? zit daar dan zoveel verschil in of zijn de spelers beter
Pagina: 1