Toon posts:

koeler defect; temp. xp1700+ rond de 60gr.c.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
volgens asus probe werkt mijn koeler momenteel niet :'(
de temperatuur voorheen was zo'n 52 graden. nu loopt ie op tot 59 graden (gek genoeg stijgt ie niet verder...)
en mijn mobo zit rond de 23 graden c.
zijn deze temperaturen bezwaarlijk, ik laat gewoonlijk de hele dag de pc aan/slapend.

Verwijderd

Het kan geen kwaad, maar ik zou het even goed in de gaten houden (of hij niet nog warmer wordt) Je proc overleefd het tot 90 graden volgens AMD, alleen is dit natuurlijk niet echt aan te bevelen :)

Verwijderd

Makkelijkste oplossing: controleer eerst in je BIOS of je temp wel goed uitgelezen word door ASUS probe, indien dit zo is schroef je je kast open en kijkt of ie wel of niet werkt, als hij niet werkt ff rommelen met het stekkertje wil wel 's werken

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 10:52
ASUS Probe werkt niet goed. (iig niet bij mij, er zijn verschillende topics over geweest). Hij stopt ineens met het aangeven van het aantal rpm (staat dan tijdelijk op 0). Ligt aan je mobo en/of ASUS Probe. Is iig een kut probleem.
De temperatuur geeft ie bij mij wel goed aan (gecheckt in de BIOS)

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Verwijderd

yep, dat asus probe is gewoon niet errug slim :+. Sloop je kast ff open en kijkt of hij draait, is dat nu zo moeilijk :?

Verwijderd

Topicstarter
hij wordt niet warmer dan 58 graden....
dat lijkt me toch erg stug als er niet gekoeld wordt!
even geen tijd om e.e.a. te checken, maar zal ik zeker doen! dank voor de reakties i.i.g.

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 10:54 schreef qwerty1234 het volgende:
Makkelijkste oplossing: controleer eerst in je BIOS of je temp wel goed uitgelezen word door ASUS probe, indien dit zo is schroef je je kast open en kijkt of ie wel of niet werkt, als hij niet werkt ff rommelen met het stekkertje wil wel 's werken
met die koeler zit het wel goed hoor.. anders had meneer allang een geroosterde XP in zijn socket hangen..
die zijn namelijk binnen een paar minuten al te heet zonder actieve koeling..

Verwijderd

mag je van gelukt spreken :)
mijn XP 1600 laat windows XP al vast lopen en Errors geven als die 55 graadjes word.... terwijl die normaal gemiddeld op de 50a52 zit :(

met een kast temp van 35 graden :(
Pagina: 1