GoT Tracker: klaar!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:51
In combinatie met de Active desktop is ie helemaal kwehl :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1494753490

Alleen er blijft altijd een schuifbalk eronder zitten...
Weet iemand hoe je die weg kunt krijgen? :?

Probleem2: hij refreshed niet meer... |:(
Ik ben niet zo'n programmeur dus ik haal em er wel weer af.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Okay het scrollen heb ik met behulp van AD zelf opgelost. Nog wel een opmerking. Het is niet Overclocking en Case Modding (OCM), maar Overclocking, Casemodding en Elektronica. (OCE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ik krijg die GoT update tracker maar niet onder m'n Tweakers.net update tracker. Die GoT update tracker wil 't hele venster hebben, en knalt er daarom die van tweakers.net uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
joshuasioso, hoe heb jij dat zo gemaakt?
Ennuh, er zit bij mij een fout in de update tracker.
Hij geeft de tijd verkeerd aan. Een uur te vroeg namelijk.
Hij zegt dat het om 14:00 is gepost, terwijl hij pas om 15:00 is gepost...
En 't refreshen doet ie niet, hij blijft alles van 14:00 (eigenlijk 15:00 dus) aangeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:12
Op maandag 29 april 2002 17:38 schreef RuuddieBoy het volgende:
joshuasioso, hoe heb jij dat zo gemaakt?
Ennuh, er zit bij mij een fout in de update tracker.
Hij geeft de tijd verkeerd aan. Een uur te vroeg namelijk.
Hij zegt dat het om 14:00 is gepost, terwijl hij pas om 15:00 is gepost...
En 't refreshen doet ie niet, hij blijft alles van 14:00 (eigenlijk 15:00 dus) aangeven...
Je gebruikt waarschijnlijk één van de eerste versies van de tracker. Deze was zo in javascript geschreven dat er ook een aparte output kwam met alleen de headlines van dat moment. De javascriptcode zat dus niet meer in de outputfile waardoor bij refreshen er niks gebeurde.
Inmiddels is de code goed herschreven zodat de refreshfunctie wel werkt.

De tijd loopt een uur achter bij jouw versie omdat de ik de eerste versie vlak voor de zomertijd inging gemaakt heb. Echter de tijdmeting van GoT kent geen zomertijd.
Een simpele variable aanpassen is voldoende om alles goed te krijgen (en over een half jaar zal iedereen dit weer moeten doen -_-')

Hier is een tracker die qua tijd en qua refresh goed werkt:

Link

Ohja ik las ook over dat de tracker scrollbalken veroorzaakt. Ik heb er naar gekeken maar het lijkt alsof er ergens extra spaties worden toegevoegd, ik weet zo snel geen oplossing.
Zelf zet ik bij de iframecode waarin de tracker staat scrolling=no, niet heel netjes maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Okay, de tijd klopt nu, maar 't refreshen doet ie nu nog niet. Ik heb um ook in een iframe staan ja.
M'n desktop zelf refresht om de 3 mins, en de GoT update tracker staat bij "<META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="10; URL=#">". Om de 10 secs refreshen thus. Maar nix hoor, ik zie nogsteeds te topics van vanmiddag, ookal refresh ik handmatig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:12
Op maandag 29 april 2002 18:49 schreef RuuddieBoy het volgende:
...
M'n desktop zelf refresht om de 3 mins, en de GoT update tracker staat bij "<META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="10; URL=#">". Om de 10 secs refreshen thus. Maar nix hoor, ik zie nogsteeds te topics van vanmiddag, ookal refresh ik handmatig...
De tracker zelf moet in staat zijn zichzelf te refreshen (dus na 10 sec)

Ik heb even mijn bestand gedownload en getest en de refresh werkt wel, maar het viel wel op dat er in weinig topics gepost wordt.
Maar weet je zeker dat de topics die jij ziet nog van vanmiddag zijn?? Als je het html bestandje afsluit en opnieuw opent zou je in ieder geval de nieuwste actieve topics moeten zien.

Ik merkte trouwens net dat GoT database problemen heeft (kreeg zo'n melding) hierdoor wordt er misschien wat minder gepost??
In ieder geval werkt de refresh functie wel, maar het hoeft niet perse te zijn dat er iedere 10 seconden nieuwe topics zijn...
Kijk dus ff na een minuutje of er wat veranderd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Hij refresht helemaal niet, hij geeft de topics van vanmiddag 15:00 nogsteeds weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickMack
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08 13:03
Voor het refreshen zijn inmiddels al wat oplossingen voorbij gekomen, de ene keer werkt het wel, de andere keer niet. Vooral gebruiker van IE 6 of Netschaap blijken problemen te ondervinden. Maar volgens mij, als je de # in de refresh tag vervangt door de gehele link van het scriptje, dan moet ie het goed doen, tenminste bij mij dan.

Voor de schuifbalken, moet je ff de "table width" variabele verkleinen. Het kan zijn dat ie nu op 500 staat, wat een beetje erg groot is voor zo'n klein regeltje.

Veder, keep on going!!! Het komt er steeds beter uit te zien jongens!

The JavaScript GoT Tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Op dinsdag 23 april 2002 20:06 schreef joshuasioso het volgende:
In combinatie met de Active desktop is ie helemaal kwehl :9~
[afbeelding]
Probleem2: hij refreshed niet meer... |:(
Ik ben niet zo'n programmeur dus ik haal em er wel weer af.
Hoe krijg je dat ding transparant op je desktop dan? Ik kan de bgcolor welveranderen, maar transparancy zie ik nergens staan :'(
BTW, die messenger en weer gedeeltes vind ik ook wel errug stoer... hoe krijg je dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 03:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Hmmmm ik krijg het niet voor elkaar om "maar" 1 forumgedeelte in zicht te krijgen. Ik gebruik het script van Alfredt. Als ik drie of meer forumafkortingen invul van verschillende afdelingen (SA,OCE,IT bijvoorbeeld) dan doet hij het wel goed, maar als ik alleen OCE invul (OCM is veranderd naar OCE - Overclocking, Casemodding en Electronica) dan krijg ik een fout in het script op Regel80, kolom4 met als fout: Object vereist. Als ik daarna het script verder laat uitvoeren krijg ik geen topics. Kan iemand me zeggen waar het fout gaat en hou ik dit oplos? En nee, het 3-voudig invoeren van OCE helpt niet :D
Ben echt voornamelijk geïnteresseerd in Topics van OCE, alhoewel ik door het klooien met Active Desktop steeds vaker op SA te vinden ben :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
Op woensdag 15 mei 2002 10:09 schreef thunder8 het volgende:
Hmmmm ik krijg het niet voor elkaar om "maar" 1 forumgedeelte in zicht te krijgen. Ik gebruik het script van Alfredt. Als ik drie of meer forumafkortingen invul van verschillende afdelingen (SA,OCE,IT bijvoorbeeld) dan doet hij het wel goed, maar als ik alleen OCE invul (OCM is veranderd naar OCE - Overclocking, Casemodding en Electronica) dan krijg ik een fout in het script op Regel80, kolom4 met als fout: Object vereist. Als ik daarna het script verder laat uitvoeren krijg ik geen topics. Kan iemand me zeggen waar het fout gaat en hou ik dit oplos? En nee, het 3-voudig invoeren van OCE helpt niet :D
Ben echt voornamelijk geïnteresseerd in Topics van OCE, alhoewel ik door het klooien met Active Desktop steeds vaker op SA te vinden ben :)
Dat ligt volgens mij aan het feit dat er niet genoeg topics zijn op dat moment van OCE.

Aan het begin van het script staat een variabele waarin je aangeeft hoeveel topics er in totaal getoond moeten worden.
Als er minder topics getoond kunnen worden dan aangegeven is in de variabele, veroorzaakt dat de melding die je beschrijft.
Oplossing is dus gewoon meerdere fora in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 03:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ok dan weet ik dat ook weer. Ik heb hem ondertussen aangepast met een deel code uit tnet.html, zodat hij qua kleuren en stijl beter bij de rest past.
Ik heb alleen hetzelfde als andere mensen, dat ik een horizontale schuifbalk hou totdat ik de breedte van het veld 413 maak. Dit is nodig normaal gesproken aangezien de tekst hooguit tot een breedte 350/360 gaat. Is daar een oplossing voor, ik zie in de html-code nergens iets staan qua width en een ingevulde waarde. Alleen een width=0. Zou ik die moeten aanpassen om het helemaal mooi te krijgen?

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

Voor de geinteresseerden heb ik de code even wat onder handen genomen; de meta-refresh werkt nu ook gewoon:

edit:
Zie nieuwe post 2 replies verderop - scheelt layout verneuking...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atahualpa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 21:55
thanx...ziet er goed uit *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ben nog even verder gegaan met wat kleine aanpassingen, alle huidige fora staan er nu in, en zijn makkelijk met switches te selecteren. Hier te downloaden. Credits blijven bij MickMack die deze code naar wens mag gebruiken en aanpassen voor toekomstige versies :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atahualpa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 21:55
thnx again *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

Nog even over de background. joshuasioso heeft hem transparant gemaakt, zodat je niet dat blok ziet waar het nieuws instaat. Ik kan geen enkel antwoord vinden.

Nu loopt het mijn wallpaper een beetje te verzieken :(

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Laatst online: 03-11-2024
Zou iemand mij ook kunnen vertellen hoe ik in dit script de lettertype/kleur/grootte kan aanpassen.

Ik zie wel een verwijzing staan naar een stylesheet, maar welk stylesheet :?

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Om font en kleur te veranderen moet je de html zelf bewerken.

Ik heb zelf ook nog een vraag over de laatste versie. (erg fijn met die switches) Hoe kan ik het aantal replies weglaten? Ik heb het al geprobeerd, maar volgens mij sloop ik dan iets van de code.

Ook zie ik dat de titel (GoT Tracker) niet in de html zelf zit. Hoe kan ik deze weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
Op zondag 19 mei 2002 20:42 schreef Device het volgende:
Om font en kleur te veranderen moet je de html zelf bewerken.
Dat klink logisch, helaas weet ik van HTMl erg weinig af. Een kleine toelichting/uitleg zou erg handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Welke versie gebruik je? De laatst geposte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:27

thaMini

Tool !!

Ik heb de laatste versie. En ik zou ook wel eens willen weten hoe je zo'n venster transparant kan maken

edit:

beetje erg kromme zinnen |:(

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ten eerste heb ik 'm aan de stylesheet van active desktop gekoppeld. Dus de tracker.html in die zelfde directry gooien, met notepad openen. Onderaan zorg je dat dit er staat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
</script>
<link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css">
</head>
<body onLoad="loadtopics()">
<div id="tracker"></div>
</body>
</html>

Het gaat om dat stukje tussen </script> en </head>.

Bijna bovenaan zie je het volgende staan:;
code:
1
2
3
4
5
6
body {
  background-color: #243462;
  overflow: hidden;
  font-family: Verdana;
  font-size: 16px;
}

background-color staat dan op #000000 (zwart). 243462 is de kleur blauw die door AD gebruikt wordt.

Maak even een kopietje van dat bestand voor je de html gaat bewerken. Sla deze op en open in je browser. Ziet het er goed uit, dan ben je klaar. Zo niet dan is er ergens iets mis gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Laatst online: 00:27

thaMini

Tool !!

Heel erg bedankt, het ziet er een stuk beter uit nu.

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
Op zondag 19 mei 2002 21:53 schreef Device het volgende:
Ten eerste heb ik 'm aan de stylesheet van active desktop gekoppeld. Dus de tracker.html in die zelfde directry gooien, met notepad openen
Ik had active desktop nog niet op mijn PC staan. Nu dus wel tracker.html in de directory gezet en css aangepast. Alles werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickMack
Een aantal weken geleden plaatste ik hier de eerste versie van de Got Tracker. Sindsdien zijn er heel veel wijzigingen geweest. Ik wil alle mensen bij deze bedanken voor het meewerken en verbeteren van de Got Tracker.

Tenslotte heb ik de Got Tracker nog iets aangepast, zodat deze helemaal perfect werkt met de Active Desktop. Voor het maken van de wijzigingen heb ik de laatst geposte versie van de Got Tracker gebruikt.
De verbeteringen in de Got Tracker V2.1 zijn:

- De door iedereen toch wel hinderlijk bevonden schuifbalk, onderaan het venster is weg. De tabel is nu afhankelijk van de topictitel lengte.
- Je kunt nu zelf kiezen of je de post-tijden en forum-afkortingen voor de weergegeven topics wilt hebben.
- Bij het klikken op 'Got Topics' werd de pagina in hetzelfde scherm geladen. Deze pagina wordt nu in een nieuw venster geladen.

Mocht het zo zijn, dat de topictitels niet meer in je venster van de AD passen. Dan kun je het beste even het venster van de AD groter maken.

De Got Tracker V2.1 is hier te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

he super nu werkt ie helemaal perfect :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slacksoff
  • Nu online
hij doet ut goooeeedd

is er ook een maniet om het aantal reply's achter elk topic te zetten? dan kan je kijken of een voor jou interessant topic op gang aan het komen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickMack
Staat er al achter als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrax
  • Laatst online: 27-06 22:19

Hydrax

*huh?*

Ja, dit werkt echt lekker nu MickMack. Ik draai het nu ook (dank voor de hulp trouwens). Hoef ik niet telkens naar www.tweakers.net :)

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Op maandag 20 mei 2002 14:11 schreef slacksoff het volgende:
hij doet ut goooeeedd
is er ook een maniet om het aantal reply's achter elk topic te zetten? dan kan je kijken of een voor jou interessant topic op gang aan het komen is
kijk hier eens, ook een 'soort van' tracker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He MickMack ik zou ook zo'n soort tracker willen voor me eigen forum op mijn ad en webpage. het forum is een php forum mischien ken je het wel en is gewoon te downloaden www.phpBB.com

zou je is kunnen kijken als ie tijd teveel heb *D

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 13:25
Op dinsdag 21 mei 2002 01:41 schreef VLA het volgende:
He MickMack ik zou ook zo'n soort tracker willen voor me eigen forum op mijn ad en webpage. het forum is een php forum mischien ken je het wel en is gewoon te downloaden www.phpBB.com

zou je is kunnen kijken als ie tijd teveel heb *D

thanx
Installeer phpBBmod en je bent klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je het zeker?
maar volgens mij is er nog geen 1 voor phpBB2 of heb ik het mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

2 opmerkingen over versie 2.1 (constructief bedoeld uiteraard :) )
1) Als je kiest voor een extern stylesheet, dan kan je natuurlijk de style-definities in tracker.html verwijderen, maar persoonlijk lijkt me alles in 1 html file wel makkelijker....
2) Ik zie een beetje dubbel aan het einde van de html (na de eerste </head>):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<div id="tracker"></div>
</body>
</html>
</head>
<div id="tracker"></div>
</body>
</html>

Alleen de laatste 4 regels is voldoende...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Vernieuwde versie (2.3) hier verkrijgbaar. MickMack: ik hoop dat je de toevoegingen leuk vind, en dat je er zelf ook weer wat mee kan :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hmmmz, topicstarter laat niet van zich horen (vakantie misschien?), maar ik had nog een leuk ideetje om de tracker uit te breiden.
Het idee is simpelweg: een optie voor de topics zetten die je aan kan klikken om een topic echt te 'tracken'. Dat wil zeggen, als er een reply wordt toegevoegd aan het topic, dat je dan een popupje krijgt dat er een nieuwe reply is.
Dit wil ik dan ook in een cookie vastleggen ofzo. Aangezien je max 100 topics uit de xml tracker kan halen betekent dit wel dat je refresh om de zoveel minuten moet staan, maar het lijkt mij een nuttige toevoeging.
Als er geen interesse is begin ik er echter niet aan...
Dus: reageer! Ook andere feature requests zijn welkom!

By the way: als je de refreshcount aan hebt staan, en je klikt erop, dan wordt de refresh gepauzeerd totdat je er weer op klikt!

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickMack
Nee, topicstarter is niet op vakantie hoor :P Topicstarter was laat thuis omdat hij zich de pleuris heeft gezocht naar de Mycom winkel in Eindhoven (heb ff zo'n DVD geval gekocht voor 35 euro van Aopen).

Wat betreft die uitbreiding, mijn zege heb je. Alleen vraag ik me af of het niet irritant wordt die popupjes. Tenminste, mij lijkt het irri. Misschien nog een klein aanvink vakje eronder, om deze optie aan of uit te schakelen? En hetzelfde voor de countdown, dat lijkt mij wel :9~

Het mooist zou zijn een appart instellingen venster, net zoals bij de active desktop, dan wordt het een echt proggie :)

Heb nu alleen niet veel tijd meer, druk met mijn stage bij Volker Stevin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op donderdag 30 mei 2002 19:43 schreef MickMack het volgende:
Nee, topicstarter is niet op vakantie hoor :P Topicstarter was laat thuis omdat hij zich de pleuris heeft gezocht naar de Mycom winkel in Eindhoven (heb ff zo'n DVD geval gekocht voor 35 euro van Aopen).
Ag sodeska :)
Wat betreft die uitbreiding, mijn zege heb je. Alleen vraag ik me af of het niet irritant wordt die popupjes. Tenminste, mij lijkt het irri. Misschien nog een klein aanvink vakje eronder, om deze optie aan of uit te schakelen? En hetzelfde voor de countdown, dat lijkt mij wel :9~
Popupjes krijg je dan alleen maar als je op die optie hebt geklikt voor het topic; uiteraard komt er dan nog een 'general' optie bij om het geheel uit te schakelen, net als met de countdown nu al het geval is(!)
Het mooist zou zijn een appart instellingen venster, net zoals bij de active desktop, dan wordt het een echt proggie :)
Dat kan natuurlijk altijd geregeld worden! :)
Heb nu alleen niet veel tijd meer, druk met mijn stage bij Volker Stevin.
Als je bedoelt: neem het maar over, mij best. Ik zal jouw naam in elk geval blijven noemen als de 'bedenker'. Als je het zelf wil blijven doen mag je nogmaals gezegt mijn code vrijelijk gebruiken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickMack
MickMack geeft Crisp permissie om de Got Tracker verder te edditen,

Zou het trouwens een idee zijn, om de verschillende versies te hosten met een mooi webpage erbij, die kan ik namelijk wel ff snel in elkaar frutselen.

Ag sodeska > wat betekend dat ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrax
  • Laatst online: 27-06 22:19

Hydrax

*huh?*

Op donderdag 30 mei 2002 19:51 schreef crisp het volgende:

[..]

Ag sodeska :)
Wat betekent Ag sodeska?

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach so,
aaah ik snap het

:? zoiets

ik wil wel ff een website ervoor in elkaar bouwen

iets van u4.nl/gottracker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
We gaan je zoenen, het werk perfect! :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op donderdag 30 mei 2002 19:54 schreef MickMack het volgende:
MickMack geeft Crisp permissie om de Got Tracker verder te edditen,

Zou het trouwens een idee zijn, om de verschillende versies te hosten met een mooi webpage erbij, die kan ik namelijk wel ff snel in elkaar frutselen.

Ag sodeska > wat betekend dat ? :?
Een mooie webpage zou inderdaad niet misstaan aan dit hoogstaande stukje scripting waar MickMack uiteraard de vader van is geweest! ;)

Ag sodeska is gewoon een verbastering uit het Japans, wat niet meer wil zeggen als: Oh, is het zo? of: Ja, zo is het.

Anywayz, ik ga nadenken over verbeteringen, mogelijk een how-to om het in te passen als een dragable layer in een AD, en een echte active topics tracker :)

Intentionally left blank

Pagina: 1 2 Laatste