Voedings Fan ZOEMMMMM

Pagina: 1
Acties:

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55
Net was de fan voeding heel erg aan het zoemen (toen ik de pc aandeed). De fan draaide ook maar heel langzaam. Dus heb ik een beetje lopen kloten met een schaar (met plastic handvat tegen de elektrische zooi). Nu werkt het wel weer. Alleen de vraag is hoelang? Want ik houd hem altijd aan als ik bijvoorbeeld naar school ga. Dan moet dat ding niet stoppen met fannen! TIPS?

Nieuwe kopen?

• TricTrac
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Sloop je voeding eens uit elkaar... haal de fan eruit en maak 'm eens goed schoon...

De kans is groot dat er stof tussen zit waardoor ie bij het opstarten even aanloopt... Totdat ie op een hoge snelheid is....

Zo is een oude fan op een PII van mij ook overleden

• DutchCommando
  • Laatst online: 20:55
Op zondag 24 maart 2002 08:49 schreef trictrac het volgende:
Sloop je voeding eens uit elkaar... haal de fan eruit en maak 'm eens goed schoon...

De kans is groot dat er stof tussen zit waardoor ie bij het opstarten even aanloopt... Totdat ie op een hoge snelheid is....

Zo is een oude fan op een PII van mij ook overleden
Nog tips hoe ik veilig zo'n ding uit elkaar haal? Want er staat op Hazardous enzo. Dus ik moet uitkieken.

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Gewoon ff voeding uit je computer halen...
schroefjes eruit (natuurlijk voedingskabel los >:) )

Kappie eraf... en dan kan je als het goed is gewoon bij de fan als je de schoefies van de fan ff losschroeft...

Het kan ook zijn dat je hem moet vervangen.. is een kwestie van draadjes doorknippen.. en dan van die koppelblokkies halen.... of je soldeert 't weer op de printplaat.. maar dat hoeft dus alleen als je 'm niet schoon krijgt

Verwijderd

had ik bij de mijne ook maar na verloop van tijd duurde dat steeds maar langer en langer en soms begon ie ook terwijl ie al opstond
heb dan maar een nieuwe gehaald begon te hard te irriteren

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 09:00 schreef trictrac het volgende:
en dan van die koppelblokkies halen....
ahum.. volgens mij heten die dingen kroonsteentjes.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Op zondag 24 maart 2002 13:25 schreef Darkmagic het volgende:

[..]

ahum.. volgens mij heten die dingen kroonsteentjes.
mjah... |:( kon ff niet meer op het woord komen vanochtend.. 't was nog vroeg ;)
Pagina: 1