Hoe kun je trillian instellen dat hij na een bepaalde tijd mijn status vanzelf op Away, en daarna N/A zet?
Bij ICQ ging dat heel makkelijk
Bij ICQ ging dat heel makkelijk
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
laten we het een modje vragenOp zondag 24 maart 2002 22:43 schreef shevar het volgende:
Nee got is geen helpdesk... De bedoeling is volgens mij meer om te discuseren over dingen, en niet dom vragen stellen/beantwoorden (maja dat zal allemaal wel weer aan mij liggen).
Op zondag 24 maart 2002 22:41 schreef nonzz het volgende:
Waar is dat hele GoT ook al weer voor?...... Dat mensen vragen over computers kunnen stellen en dat anderen die kunnen beantwoorden als ze willen.
Dat is ook de eigenlijke bedoeling, maar ja sommige figuren snappen dat blijbaar niet (meer). Er wordt ook niet voor niks van je verwacht dat je eerst zelf zoekt om een probleem op te lossen vooordat je een topic gaat openen hier.Op zondag 24 maart 2002 22:43 schreef shevar het volgende:
Nee got is geen helpdesk... De bedoeling is volgens mij meer om te discuseren over dingen, en niet dom vragen stellen/beantwoorden (maja dat zal allemaal wel weer aan mij liggen).
Exacto! Helemaal mee eens...Op zondag 24 maart 2002 22:43 schreef shevar het volgende:
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq