Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(Trillian) Automatisch away en N/A? Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kun je trillian instellen dat hij na een bepaalde tijd mijn status vanzelf op Away, en daarna N/A zet?

Bij ICQ ging dat heel makkelijk

Verwijderd

Preferences

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
lol

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Zie prefs > events > advanced

Stel daar een timer in, volgens mij staat er standaard al 1.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 11:16
Ik kom steeds meer dit soort stomme vragen tegen. Pluis eerst Trillian eens uit, voordat je vragen stelt!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Waar is dat hele GoT ook al weer voor?...... Dat mensen vragen over computers kunnen stellen en dat anderen die kunnen beantwoorden als ze willen.

Verwijderd

Nee got is geen helpdesk... De bedoeling is volgens mij meer om te discuseren over dingen, en niet dom vragen stellen/beantwoorden (maja dat zal allemaal wel weer aan mij liggen).

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
Op zondag 24 maart 2002 22:43 schreef shevar het volgende:
Nee got is geen helpdesk... De bedoeling is volgens mij meer om te discuseren over dingen, en niet dom vragen stellen/beantwoorden (maja dat zal allemaal wel weer aan mij liggen).
laten we het een modje vragen >:) ;)

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-11 22:30
Even een tip voor de volgende keer: de Trillian-site (www.trillian.cc) heeft zelf ook forums, als je iets niet weet dan kun je daar ook even kijken/zoeken.

Kijk dat Trillian een relatief nieuw programma is en dat het door velen nog ontdekt moet worden en er daar door ook veel Trillian-N00bs zijn dat snap ik wel.
Maar dat je op dit forum: Gathering of Tweakers, zulke simple RTFM-achtige vragen stelt :?. Dat je je dan nog wel een Tweaker durft te noemen ;(.
Een Tweaker weet toch zelf wel de werking en de mogelijke instellingen van een programma te doorgronden :?.
Tenminste dat is een van de eerste dingen waar ik naar kijk als ik een programma geinstalleerd heb.
Op zondag 24 maart 2002 22:41 schreef nonzz het volgende:
Waar is dat hele GoT ook al weer voor?...... Dat mensen vragen over computers kunnen stellen en dat anderen die kunnen beantwoorden als ze willen.
Dat is ook de eigenlijke bedoeling, maar ja sommige figuren snappen dat blijbaar niet (meer). Er wordt ook niet voor niks van je verwacht dat je eerst zelf zoekt om een probleem op te lossen vooordat je een topic gaat openen hier.

Laten we maar hopen dat bepaalde oplossingen die bedacht en uitgewerkt worden (@ GvF) ook gaan werken...

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 11:16
Exacto! Helemaal mee eens...
Pagina: 1