Toon posts:

liteon 12/10/32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeerde op mijn lite-on brander een digitale kabel, en daarna werd/wordt hij niet meer herkend. Dus alles weer normaal aangesloten maar de computer ziet hem niet meer. Ook op een andere computer hetzelfde probleem. Het ledje wordt rood bij de start en blijft geel branden als winxp is geladen. De nwste firmware wordt niet geladen omdat er geen liteon hardware wordt gevonden. Zo'n kabeltje kan dit toch niet veroorzaken ?? wie weet hier een oplossing voor ?

grtz

egkok

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op zondag 24 maart 2002 01:55 schreef egkok het volgende:
Ik probeerde op mijn lite-on brander een digitale kabel, en daarna werd/wordt hij niet meer herkend. Dus alles weer normaal aangesloten maar de computer ziet hem niet meer. Ook op een andere computer hetzelfde probleem. Het ledje wordt rood bij de start en blijft geel branden als winxp is geladen. De nwste firmware wordt niet geladen omdat er geen liteon hardware wordt gevonden. Zo'n kabeltje kan dit toch niet veroorzaken ?? wie weet hier een oplossing voor ?
Check of de connector van de IDE-kabel goed op de brander is aangesloten, als je dat nog niet gedaan hebt. Misschien dat je hem eruit hebt gehaald toen je die digitale kabel loskoppelde en heb je hem verkeerdom teruggezet.

Edit: Op een andere PC deed-ie het ook niet? Sorry, overheen gelezen. Maar het lijkt mij ook sterk dat zo'n kabel je brander molt.
grtz

egkok
Dat hoeft hier niet (zie ook de bovenste link in mijn signature). En welkom op GoT! :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Probleem al opgelost?

Juist