Toon posts:

DVD Speler, welke nemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een DVD speler aanschaffen. Nu zijn er nogal wat te koop! Welke kan ik het beste nemen? Ik heb gezien dat de Lite-ons de goedkoopste zijn, en ik heb gehoord dat deze een uitstekende weergave en kwaliteit hebben, tov de andere drivers (aopen-pioneer-philips-toshiba enz enz enz)

Wie weet hier meer over en kan mij adviseren? Bedankt

Verwijderd

Ik heb zelf (na lang puzzelen) een Toshiba genomen om twee redenen: weinig lawaai en heel goed in het lezen van kopieerbeschermde CD's (nr. 1 aanbeveling van www.elby.de). Pioneer wordt ook heel veel verkocht, maakt iets meer lawaai, maar is dacht ik weer iets sneller dan Toshiba in DAE. AOpen zou ik nooit nemen, die heeft mijn buurman en hij maakt een herrie als een oude Tupolev!
Ik ben heel tevreden met mijn (lekker degelijke) Toshiba. Overigens behoren hun DVD-spelers ook in de audio/video wereld tot de top.

Verwijderd

Neem een Lite On 16x dvd
snel betrouwbaar en supergoedkoop, (ook goed getest) :)

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb Pioneer maar hij draait als een tiet! En ik hoor hem niet!! Toshiba is ook wel ok, maar ik heb toch gekozen voor Pioneer omdat hij iets beter leest.

Twitter | Linkedin

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-04 20:02
als je nog een paar dagen/enkele weken geduld hebt met het regiovrij maken, zou ik voor de pioneer 500m gaan. dit is de opvolger van de 116 en is vooral in geluid een stuk stiller geworden. hij draait hier super snel en leest cd's (en vooral dae) super snel. Als je niet kunt wachten zou ik voor de 116 gaan. deze is zijn voorganger, maar vooral de slot-in(106) maakt veel meer herrie

Verwijderd

Idd een pioneer of een toshiba nemen.

de nieuwe pioneers en de toshiba's zijn gewoon stiller, ik heb mijn movie box nu een toshiba daarvoor had ik een lite-on, maar zodra je daar een cd inleg kon je met elkaar niet meer praten :( dus meteen omgeruild naar een toshiba. Jammer... want lite-on maakt goed spul.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:38

Vos

AFCA

Lite-On, supersnel, betrouwbaar en niet zo duur.

Dat is toch waar de tweaker van houd lijkt me :o

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Op zondag 24 maart 2002 01:06 schreef gansje het volgende:
Ik heb zelf (na lang puzzelen) een Toshiba genomen om twee redenen: weinig lawaai en heel goed in het lezen van kopieerbeschermde CD's (nr. 1 aanbeveling van www.elby.de). Pioneer wordt ook heel veel verkocht, maakt iets meer lawaai, maar is dacht ik weer iets sneller dan Toshiba in DAE. AOpen zou ik nooit nemen, die heeft mijn buurman en hij maakt een herrie als een oude Tupolev!
Ik ben heel tevreden met mijn (lekker degelijke) Toshiba. Overigens behoren hun DVD-spelers ook in de audio/video wereld tot de top.
Ik heb een Pioneer, erg fijn ding, met een slot in slik hem in cd-loader :)
Maarre, over die Aopens...Waren dat niet Pioneers met een Aopen voorkantje?

Verwijderd

Heb pioneer slot-in ook hier, geen problemen mee, prima ding ;)

Verwijderd

LiteOn DVD (16-speed) - goedkoop, snel en betrouwbaar, dat is ook gebleken uit tests.

/me heeft m zelf ook en is er erg tevreden mee... :P

• TheDataDude
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
LiteOn 16x, zoals hierboven al gezegd: goed(koop). Alleen maakt ie ietsje lawaai, maar ook dat valt mee.

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 00:58 schreef Wparent het volgende:
... en ik heb gehoord dat deze een uitstekende weergave en kwaliteit hebben ...
De beeldkwaliteit wordt bepaald door de DVD software / videokaart en niet door de DVD speler lijkt mij :? Deze leest alleen maar de data..

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 17:38 schreef EE-tweaker het volgende:
LiteOn 16x, zoals hierboven al gezegd: goed(koop). Alleen maakt ie ietsje lawaai, maar ook dat valt mee.
Hij kan af en toe wat herrie schoppuh :?, maar dat is alleen zo bij data ceedees. Bij DVD's en audio CD's is hij zo goed als niet te horen.
Pagina: 1