Toon posts:

Wie kan mij helpen aan een mooi voorbeeld-forum.

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil binnenkort zelf een mooi forum in elkaar gaan zetten. Het hoe of wat gaat allemaal wel lukken, en het onderwerp van het forum wil ik nog even niet verklappen.

Maar nu zit ik totaal zonder ideeen. M'n fantasie over hoe het er zo'n beetje uit moet gaan zien heeft me volledig in de steek gelaten. Ik heb dus een mooi voorbeeld-forum nodig. Niet om het hele zooitje na te apen, want dat is heeeele grote taboe bij mij. Maar puur om inspiratie op te doen.

De forums die staan vermeld op http://www.forumpage.nl heb ik allemaal al wel zo'n beetje gehad, dus ik hoop dat jullie iets nieuws voor me hebben. Ik heb het dus over de mogelijkheden, het uiterlijk, etc etc.

Wie kan mij helpen ?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

En een beetje fantasie is toch wel iets wat je nodig zult hebben. Het hangt namelijk helemaal af van je eigen smaak, je doelgroep, het onderwerp etcetera.
Voor het bouwen van een forum kan je beter in /14 zijn, hoewel er waarschijnlijk wel genoeg topics over te vinden zijn. Wil je een kant-en-klaar forum downloaden zoek dan eens met google. De meesten zijn naar wens aan te passen.
Suc6

Intentionally left blank

Verwijderd

Tja, ik heb niet veel aan de post van crisp toe te voegen eigenlijk.

Het is de bedoeling dat je hier een specifieke vraag stelt, of een discussie start, maar met zoiets algemeens als dit kunnen we niet veel.

Dit topic is gesloten.