[CM] Aopen HQ08 + Aopen H600A casemod project!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 361 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 10:59 schreef Emphelator het volgende:
mooie casemods :9~, alleen moet dat lichie van Tweakerboy nog ff gefixt worden, of is ie al werkend??? (pics!)
de neon zelf is ok maar de transfomator is defect

dus morgen ruil ik um om en dan maken we wel pics :D

(misschien dat ik nog ff een spiegel op de bodem van me kast gooi *D )

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 21:08
dat kun je wel uitrekenen (me doet electro :P ) eeh hoeveel volt gaat erdoor heen en hoevaal ampere dan reken ik het wel eve uit of jij kan het ook de formule is U=I*R

U= volt
I= ampere
R= ohm

ik denk dat je dat al wist (natuurkunde :P )

Verwijderd

nice job :)

Verwijderd

Ziet er echt :9~ uit hoor !
Vooral die "fanguard" vind ik stoer :)

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Mooi gedaan hoor! vooral dat bubbele raam idee is wel origineel :) Die "fanguard" is ook wel mooi gevonden.

Puik werk! Nou nog een laagje verf :)

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Op zondag 24 maart 2002 11:01 schreef Razer het volgende:
maare hou zet ik er een ledje tussen en waar haal ik het stroom vandaan voor het ledje (of is dat 12 volt proof ?)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/ledschema.jpg

Oke, het is dus van belang dat je een weerstand voor de led zet, anders brand ie door op 12V. Ik heb een 10000 Ohm genomen, maar dit had iets minder mogen zijn want hij brand nu niet op z'n felst. Ik wilde dat ledje brandend hebben als mijn neon aan was, daarom heb ik de NEON buis opgenomen in mijn schema, voor die NEON buis kun je natuurlijk ook een FAN nemen, dan brand je ledje wanneer je fan aan is.

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
waar hebben jullie dat plexi zo goedkoop vandaan?

ik heb 18euro moeten lappen voor een stukkie van 50X50cm (lexan)

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 10:32 schreef Tweakerboy1986 het volgende:

[..]

en anders moet je naar Geels in Bennekom :)
heb ik netverteld ;)

Geels dus

Verwijderd

heel cool zien ze eruit :9 Nice Job :P

• Kraanwater
nog 1 vraagje en dan weet ik genoeg eeh bij een fan zijn 3 draadjtjes welke kleur moet ik hebben ?? om ook het ledje te laten branden

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Waar had jij die ccfl gehaald

• F0kke
Op zondag 24 maart 2002 11:43 schreef Razer het volgende:
nog 1 vraagje en dan weet ik genoeg eeh bij een fan zijn 3 draadjtjes welke kleur moet ik hebben ?? om ook het ledje te laten branden
Ik denk dat het derde draadje in jou geval een sensor is.(die het toerental van de fan meet) Die zit vaak op een CPU of chipsetfan. Op mijn CPUFAN zitten ook 3 draadjes, een rode (+), een zwarte (-) en een gele (zit aan een toerentalsensor.) Die gele kun je dus gewoon laten zitten, de rode en zwarte moet je hebben.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/ledschema.jpg

Zoals je ziet zet je die led dus gewoon parallel aan de Fan (in plaats van de NEON kun je daar ook een 12 FAN zetten.)
Ik heb hier allemaal 80mm fans zonder sensor, en die hebben dus alleen een rood en zwart draad.

Verwijderd

insane

• F0kke
Op zondag 24 maart 2002 11:44 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
Waar had jij die ccfl gehaald
http://www.eijlander.nl Ze hebben verschillende kleuren. Totaalbedrag kwam bij mij op €25,-

Verwijderd

zier er echt gaaf uit !

Verwijderd

Vette CaseMod.... lekker goedkoop, alleen nog een ander kleurtje dan dat witte....

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 12:07 schreef gunfire het volgende:
Vette CaseMod.... lekker goedkoop, alleen nog een ander kleurtje dan dat witte....
toch zeker 35 a 40 euro alles bij elkaar (per kast)

ik hou um wit. kast was btw gloednieuw (h600a)

• F0kke
Op zondag 24 maart 2002 12:16 schreef Tweakerboy1986 het volgende:

[..]

toch zeker 35 a 40 euro alles bij elkaar

ik hou um wit. kast was btw gloednieuw (h600a)
Ik houd hem ook wit, ik vind het geen gezicht als al je randapparaten wel gewoon wit zijn en je kast niet. Aan de andere kant, dan kun je netzogoed alles een andere kleur spuiten :P

Verwijderd

dubbelpost

• F0kke
Ik heb de herrie van de 120mm 230Volt Fan even opgenomen, eerst de stilte van mijn case (4 80mm fans, maken ook al redelijk wat geluid) en dan uit het niets de turbine van de 120mm fan! Damn, ik ga echt slecht slapen als ik dat ding aan laat :D. Nadeel, als ik visite heb moet de Fan uit, anders kan ik moeilijke met ze communiceren. Voordeel, blaast mega hard op mun mobo/cpu/geforce :P

HERRIE VAN FAN --> http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/fan.wav
453KB Wav file, zet het geluid maar zacht :P! Beetje grasmaaier idee :)

Verwijderd

Mooj!! :9~ Leuk verslag man!

/me had net muziek opstaan en schrok zich daarna te pletter door de teringherrie van de fan (lees: straaljager oid?)

• BadMotha
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Jeez Fokkie! wat een teringherrie! ik neem aan dat je dat ding niet constant hebt draaien?!?!

niet normaal meer..

(BadMotha gaat z'n verdere leven in met een gehoorbeschadiging)
>:)

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• F0kke
Op zondag 24 maart 2002 13:24 schreef BadMotha het volgende:
Jeez Fokkie! wat een teringherrie! ik neem aan dat je dat ding niet constant hebt draaien?!?!

niet normaal meer..

(BadMotha gaat z'n verdere leven in met een gehoorbeschadiging)
>:)
Hehe, nee die gaat alleen tijdens het gamen aan, dan heb ik toch een koptelefoon op :P. Beetje jammer voor mijn directe leefomgeving maarja :D. 's Nachts is ie iig uit ;)

• Kraanwater
hehe dik ernstig man lijkt net op je pc wil gaan vliege

:D

Verwijderd

ik krijg geen punt in mijn uitgeropte-led-ghz-display :'(

• F0kke
Hier de eerste benchmark:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/fbm1.jpg

• F0kke
Op zondag 24 maart 2002 14:47 schreef MasterOverdrive het volgende:
ik krijg geen punt in mijn uitgeropte-led-ghz-display :'(
Bij mij was het ook even prutsen voordat ik de punt erin had. Ik heb ff een schema gemaakt hoe het er bij mij nu uit ziet. Ik hoop voor jou dat je dezelfde display hebt, dan kun jij de boel ook oplossen nu :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/ledconfig.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/ledconfig2.jpg
Nu kun je zien welke helft van de pinnetjes voor het eerste en tweede cijfer is.

geeft:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/ledje1.jpg

Verwijderd

dan werkt het lekker die mega fan

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 13:01 schreef Fokkie het volgende:
Ik heb de herrie van de 120mm 230Volt Fan even opgenomen, eerst de stilte van mijn case (4 80mm fans, maken ook al redelijk wat geluid) en dan uit het niets de turbine van de 120mm fan! Damn, ik ga echt slecht slapen als ik dat ding aan laat :D. Nadeel, als ik visite heb moet de Fan uit, anders kan ik moeilijke met ze communiceren. Voordeel, blaast mega hard op mun mobo/cpu/geforce :P

HERRIE VAN FAN --> http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/fan.wav
453KB Wav file, zet het geluid maar zacht :P! Beetje grasmaaier idee :)
Moehahahaha wat een stofzuiger!!! Das niet meer normaal :+
Verder zeer koele mods dudes. Leuke oplossing ook, dat kapje over de intake fan.

Amateurcoureur en fervent banktukker

Verwijderd

wat een herrie zeg zo de juuuuu :P.
kan je nog wel normaal naast je pc blijven zitten waai je niet weg.
ow nee hij zuigt de lucht naar binnen en blaast het op je mobo/ cpu.
ik had het juist anders om gedaan maar het ligt nl ook aan wat voor cpu koeler je hebt he.
Niet iederse cpu koeler die zuigt he.
Maar het ziet er echt gaaf uit hoor.

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

Leuk gedaan !!!
En wat een mooi geluid zit er in die fan ;) !

• MariG
  • Laatst online: 30-07 13:40
erg nette keesmods

Verwijderd

tja ze zijn aardig gelukt d8 ik zo, morgen fix ik ff me neon verlichting (ROOD) en sluit deze aan op de fanbus :)

dan zet ik ook ff pics neer :)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

sommige mensjes zijn gewoon gek :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Hint:

plaats een DIMMER (ja juist ja een gewone lichtdimmer) op die fan,....dan kun je die herrie wat laten minderen

Verwijderd

das een idee natuurlijk...

oja... ik zag net in een ander topic -> [topic=447908]
zo'n rubber staan om die zaagrand af te werken (wij hebben dit nu getaped)

waar haal ik zon rubber?

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
[b]
oja... ik zag net in een ander topic -> [topic=447908]
zo'n rubber staan om die zaagrand af te werken (wij hebben dit nu getaped)
waar haal ik zon rubber?
[/b]

is waarschijnlijk een standaard-pakketje geweest...staan ook op [url="http://"www.wallabie.com"]Wallabie[/url]...raampje compleet met rubber...heb ze ook niet los in een winkel ofzo gezien..

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 23:11 schreef TheBoneCollector het volgende:

[..]

[/b]

is waarschijnlijk een standaard-pakketje geweest...staan ook op [url="http://"www.wallabie.com"]Wallabie[/url]...raampje compleet met rubber...heb ze ook niet los in een winkel ofzo gezien..
hmmm dan heb ik er niets aan

Verwijderd

Ziet er goed uit :)

Alleen ik zou helemaal gestoord worden van zo'n herrie. Nog steeds wel link die intake.

Wat ik me wel afvraag: je hebt veel intake, maar wat heb je aan outtake dan?

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 00:01 schreef HlpDsK het volgende:

Alleen ik zou helemaal gestoord worden van zo'n herrie. Nog steeds wel link die intake.

boven in zn case heeftie 2 80 mm fans outtake en nog 1 onder de psu 80 mm en dan de psu zelf nog natuurlijk

• F0kke
Op zondag 24 maart 2002 22:48 schreef KingRichje het volgende:
Hint:

plaats een DIMMER (ja juist ja een gewone lichtdimmer) op die fan,....dan kun je die herrie wat laten minderen
Das wel een idee :D, die fan is namelijk gewoon 230 Volt :D :D Thanxxx!!!!

• F0kke
Op maandag 25 maart 2002 00:01 schreef HlpDsK het volgende:

Het ligt in de planning om ook nog zo'n 230 Volt 80mm PAPST fan als outtake te gaan gebruiken. Die komt dan helemaal bovenop de case, met uiteraard nog zo'n zwarte luchtinlaat klep :P. Naar mijn idee heb ik té weinig outtake nu.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/pcfans.jpg
Dit is de huidige situatie. Helemaal bovenop de case moet nog een 230V outtake komen. Ik heb maling aan de herrie, ik zit nu stressed op 39 graden en idle op 36 graden bij een kamertemp van 20,5 graden. Mijn case is dan 21,8 graden. Dus die laatste outtake moet het helemaal perfect gaan maken :P

Verwijderd

ik heb de transformator voor de neon geruild en ga um er nu in hangen *D

pics volgen

• F0kke
Op maandag 25 maart 2002 15:13 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
ik heb de transformator voor de neon geruild en ga um er nu in hangen *D

pics volgen
Ik wacht met spanning af :9

Verwijderd

erhm heb je al ged8 aan de over- en onderdruk, want het geluid dat jij hoord, is NIET het geluid wat jij zou horen al zou je em gewoon in je hand houdt en puur lucht verplaatst! Het geluid wat ik hoorde op je Wav is overduidelijk een geval overdruk, de lucht vanuit je kamer blaas je met <<< ik mag toch wel zeggen ongelofelijk veel CFMetjes naar je mobo toe >>> daardoor creeer je teveel druk in je kast, het mooie zou zijn als jij een exact hetzelfde fan als OUTTAKE ergens zou plaatsen, op die manier zorg je voor een minimaal drukverschil, geloof het of niet, maar het geluid zou heel misschien zelfs wel kunnen dimmen, ook al lijkt dat heel sterk :S! Of plaats idd een dimmer , waarmee je de overdruk kan minderen!

maar voor de rest erg netjes gedaan ! Pics van ccfl plz,...

• F0kke
Op maandag 25 maart 2002 17:09 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:
erhm heb je al ged8 aan de over- en onderdruk, want het geluid dat jij hoord, is NIET het geluid wat jij zou horen al zou je em gewoon in je hand houdt en puur lucht verplaatst! Het geluid wat ik hoorde op je Wav is overduidelijk een geval overdruk, de lucht vanuit je kamer blaas je met <<< ik mag toch wel zeggen ongelofelijk veel CFMetjes naar je mobo toe >>> daardoor creeer je teveel druk in je kast, het mooie zou zijn als jij een exact hetzelfde fan als OUTTAKE ergens zou plaatsen, op die manier zorg je voor een minimaal drukverschil, geloof het of niet, maar het geluid zou heel misschien zelfs wel kunnen dimmen, ook al lijkt dat heel sterk :S! Of plaats idd een dimmer , waarmee je de overdruk kan minderen!

maar voor de rest erg netjes gedaan ! Pics van ccfl plz,...
Ik ben nu bezig met een 230Volt FAN outtake te maken op de bovenkant van mun case, is morgen of overmorgen af, dan post ik de foto's. Wat jij zojuist aanstipte was mij ook duidelijk geworden :)

Verwijderd

Holy Shit, en ik dacht dan mijn Fan al veel geluid maakte.
Kerel je kan nog beter een stofzuiger in je kast douwen >:)

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
ziet er erg leuk uit :9
aleen jammer dat julie de kasten zijn "vegeten" t verfen :o
verder ziet alles er erg kwijl uit :P

• Jeanious
  • Laatst online: 02-01-2023
Allebei netjes gedaan

Hee, heb precies dezelfde fan... maakt idd redelijke teringherrie

Plaatjes van mijn mod en die fan

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 15:40 schreef Fokkie het volgende:
Hier de eerste benchmark:

[afbeelding]
Mooie resultaten... maar wat maakt dat ding een HERRIE!!

Verwijderd

uhm Fokkie heb je MSN?
kheb paar vragen over je HQ08 =]

Verwijderd

OK mijn neon hangt erin :D (ik weet het brakke pics)
vanavond maak ik ff pics met een digicam *D

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kool0426/groot.JPG

• TheBoneCollector
  • Laatst online: 14-06 10:52
Mooi gedaan hoor....
Mijn HQ-08 moet er ook maar eens aan gaan geloven :)
Eerste gat zit er al in...en de andere spullen zijn al besteld... :7

Verwijderd

Ah mooie sfeerverlichting ;)

Verwijderd

kheb zelf ongeveer dezelfde probleempjes gehad met overdruk nzo, een delta HP >:) fan in de zijkant van mn kast en slechts 1 klein 80 mm fannetje bovenin, sjeez wat een herrie. Gewoon oplossen door 2x 80mm papst 230 volt te kopen (ik heb van die metale fans), die blazen denk ik met zn 2en even veel cfm'tjes als die delta 120mm.

(btw, lichtdimmer is denk ik niet zon goed probleem, aangezien die weerstand in dat ding tochwel gruwelijk warm wordt, en in mijn geval ging mn motor nogal een zoemend geluid maken. Tochmaar een electronische regelaar gekocht :9~. Deze zijn ongeveer 30 euro.)

(btw2, zou je een fotowtje kunnen maken van de closeup van je window, xou graag willen weten hoe dat er nou uitziet met die tape)

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 11:35 schreef SiQDiZ het volgende:
(btw2, zou je een fotowtje kunnen maken van de closeup van je window, xou graag willen weten hoe dat er nou uitziet met die tape)
zal ik doen VANAVOND dan heb ik hier een digicam van me pa werk (altijd handig) >:)

het is wel netjes hoor die tape, je moet er natuurlijk niet met je neus bovenop gaan hangen dan zie je altijd wel wat randjes :)

Verwijderd

Hej, topicstarter, ik heb een vraagje, hoe krijg je dat puntje op dat displaytje? Ik heb er nl. ook eentje uit een 486 gesloopt, maar ik kan er maar geen puntje op krijgen...

THX

Oh, BTW, coole mods...

Verwijderd

Echt super mooi gedaan bij allebei.
Verder leuk die foto's hier neergezet en goede info erbij!
Die fan maakt wel super veel lawaai.

offtopic: leuke stem!

• REDFISH
  • Laatst online: 13-07 15:20

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Leuke casemod. Ik zou alleen echt totaal niet kunnen leven met dat geluid. Ik heb zelf ook een 12 cm fan aan de zijkant. Die is echter maar 12 volt. En die maakt ook veel lawaai, maar dat ding van jou, daar word je helemaal compleet gestoord van. En mijn temp ligt op 38 idle 42 stressed, dus zoveel verschil is het niet met wat jij bereikt. Mijn case temp is idle 27.

Verwijderd

ik ben van plan om vrijdag/donderdag maybe, een fan in de bovenkant van me kast te plaatsen:

Een simpel schetsje:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kool0426/fans.JPG

natuurlijk moet er dan ook een fingerguard op de bovenkant en niet zo'n toeter :P als Fokkie heeft

de fan die nu links in het midden zit wil ik dan naar boven verplaatsen.

Verwijderd

dubbel post foutje :P

Verwijderd

Jongens, Erg netjes !

He tweakerbor1986, Dit kan alleen echt niet he !
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/mwip4.jpg

Daarom vind ik die van Fokkie mooier :P

Nee, Bijde zijn ze goed gelukt. Mijn complimenten.

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 16:07 schreef Viper3.5 het volgende:
Jongens, Erg netjes !

He tweakerbor1986, Dit kan alleen echt niet he !
[afbeelding]

Daarom vind ik die van Fokkie mooier :P

Nee, Bijde zijn ze goed gelukt. Mijn complimenten.
hehe, we hadden ff lol omdat alles zo van zn lijen dakje ging :+

we zijn iig nog niet klaar met modden (fokkie is nu bezig thuis, hij heeft alle spullen dus ik moet w8 tot donderdag avond :), zn pa heeft echt alle electronica dingen die je maar kunt verzinnen, vandaar)

ok ik ben nu dus ff aan verzinnen om me case nog optimaler te maken->

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2523359951

ik wil hier dus een mooi rondje uitzagen zodat de fan beter lucht aanzuigt. nu maakt ie een klere herrie omdat de lucht langs die gaatjes fluit

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Woeeeeeeeeeeeeeeeee een stofzuiger :)

hehe vraag me af hoe vaak je die aan hebt???

maar zoals ik eerder zei hij ziet er mooi uit :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Ziet er mooi uit, maar ff een vraagje, waar hebben jullie die spiral wraps gekocht?

• F0kke
Op dinsdag 26 maart 2002 15:06 schreef qmo007 het volgende:
Hej, topicstarter, ik heb een vraagje, hoe krijg je dat puntje op dat displaytje? Ik heb er nl. ook eentje uit een 486 gesloopt, maar ik kan er maar geen puntje op krijgen...

THX

Oh, BTW, coole mods...
lees het hele topic maar eens door ;)

• F0kke
Op dinsdag 26 maart 2002 15:32 schreef REDFISH het volgende:
Leuke casemod. Ik zou alleen echt totaal niet kunnen leven met dat geluid. Ik heb zelf ook een 12 cm fan aan de zijkant. Die is echter maar 12 volt. En die maakt ook veel lawaai, maar dat ding van jou, daar word je helemaal compleet gestoord van. En mijn temp ligt op 38 idle 42 stressed, dus zoveel verschil is het niet met wat jij bereikt. Mijn case temp is idle 27.
Wat is de temp op je kamer waar al die temps op slaan?

• F0kke
Op dinsdag 26 maart 2002 16:35 schreef ThaNetRunner het volgende:
Woeeeeeeeeeeeeeeeee een stofzuiger :)

hehe vraag me af hoe vaak je die aan hebt???

maar zoals ik eerder zei hij ziet er mooi uit :)
Het is nu nog erger, er zit nu nog een 80mm Papst (230 Volt) bovenop mun case, pics volgens vanavond!

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 16:39 schreef Fokkie het volgende:

[..]

Het is nu nog erger, er zit nu nog een 80mm Papst (230 Volt) bovenop mun case, pics volgens vanavond!
Super stoer !

Ik zeg het maar alvast : www.endoria.net/upload/

• F0kke
Op dinsdag 26 maart 2002 16:35 schreef Lomu het volgende:
Ziet er mooi uit, maar ff een vraagje, waar hebben jullie die spiral wraps gekocht?
heeft mijn pa ooit eens ergens gekocht, ik zal het even vragen. dan post ik het vanavond, ik moet nog wat tentames leren :(

• F0kke
Op dinsdag 26 maart 2002 16:40 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]

Super stoer !

Ik zeg het maar alvast : www.endoria.net/upload/
Ik zet het lekker toch op mun chello ftp :P

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 16:41 schreef Fokkie het volgende:

[..]

Ik zet het lekker toch op mun chello ftp :P
Okee. Tweakerboy vroeg al of ik webspace had, Dus heb hem die link maar gegeven :)

He, Succes verder met je modden. En hoop gauw weer wat van je te zien ! Tweakerboy houd me wel op de hoogte !

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 16:40 schreef Fokkie het volgende:

[..]

heeft mijn pa ooit eens ergens gekocht, ik zal het even vragen. dan post ik het vanavond, ik moet nog wat tentames leren :(
hé wat toevallig, ik ook :+
maar toch stiekum met een schuin ook GoT lezen :P

Verwijderd

damn me pa was de digicam vergeten |:( (en hij heeft het geweten >:) , nee grapje :+ )

pics komen morgen dus

ik heb wel wat pics van me niet nieuwe Werk(GoT)omgeving *D

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1776113518
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2664944355
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2845393564
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1194136635
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1597158369
als je goed kijkt kun je op de zijplaat van de case al nieuwe potlood lijntjes zien zitten, donderdag gaat daar de decoupeerzaag in :9

tja weer met webcam en dan is het nog een beetje schemerig hier....

kicks Afbeeldingslocatie: http://www.verstappen.nl/test/smileys/showass.gif :+

• F0kke
Oke, eindelijk, mijn outtake fan ook geregeld. Ik heb nu achterin mijn kast 3 outtake 80mm fans (12V) waarvan één in mijn voeding. Voor onderin zit een 80mm fan (12V) die koude lucht door een buis naar mijn Geforce blaast. Aan de zijkant van mun case een 230 Volt 120mm fan (Jullie hebben hem al kunnen horen:P ) En nu klap op de vuurpijl een 230Volt 80mm Papst fan aan de bovenkant. (Outtake) Ik krijg het nu voor elkaar om de temperatuur in mijn kast gelijk te krijgen aan de omgevings temperatuur.

Bij een kamer temperatuur van 18,0 graden heb ik de volgende meting gedaan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
--------------------------------------
Alle fans aan:
Case Temperature: 18,2 (Graden Celcius)
CPU Idle Temp.: 33
CPU Stressed Temp.: 38
Alle fans uit:
Case Temperature: 26,3 (Graden Celcius)
CPU Idle Temp.: 41
CPU Stressed Temp.: 45

Ik moet zeggen dat ik redelijk tevreden bven met dit resultaat. :) Hieronder volgen nog enkele pics, waarop dus alleen de extra 230V Papst Fan zichtbaar is aan de bovenkant van mijn case. Ik heb maar meteen weer zo'n luchtuitlaat genomen bij de bouwmarkt en deze zwart gespoten :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/final1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/final2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.lingeman/fokke/casemod/final3.jpg

Verwijderd

Ik kan alleen maar zeggen: "SUPERMOD!" ... ik ben er gewoon stil van geworden :9~

Verwijderd

zekers mooi geworden

mensen mijn pics komen vanavond nog

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
morgen dus ? :P

• D-Devil
  • Laatst online: 05-12-2022
Op donderdag 28 maart 2002 22:34 schreef Nork het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen: "SUPERMOD!" ... ik ben er gewoon stil van geworden :9~
Maar zijn Fan absoluut niet !! ering man die Wav file is Knoerhard, zelfs mijn buren klopten of het rustiger kon...

Freelance tweaker

Verwijderd

OK hier zijn ze dan

Pics zijn gemaakt met een Sony DSC-S50

Basz19 bedankt voor het hosten :)

CASEMOD PROJECT TWEAKERBOY1986 FINISHED (voor nu dan :P )

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~wilke138/cmmichiel1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~wilke138/cmmichiel2.JPG
je ziet al potlood lijntjes op de case lopen, ik denk dat ik hier de zaag nog eens in ga zetten, maar ik weet het nog nie zeker
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~wilke138/cmmichiel3.JPG
mijn mooie maar simpele fanbus :)

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~wilke138/cmmichiel4.JPG
mijn kast by night

ik heb geen goed licht hier om ook nog een mooie pic te posten bij daglicht dus die hou je nog tegoed

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ja ziet er stoer uit jullie cases....
Als ik alles zo zie heb ik ook zin om te gaan modden!
Maar ziet er goed uit!!

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Als je gewoon op de rand van de cirkel die je uitgetekend had een boor had gezet ( bij op het randje dan ) dan kan je zo met decouperzaag een perfect rondje zagen.....voor de volgende keer

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 00:32 schreef RawPeanut het volgende:
Als je gewoon op de rand van de cirkel die je uitgetekend had een boor had gezet ( bij op het randje dan ) dan kan je zo met decouperzaag een perfect rondje zagen.....voor de volgende keer
ja zo hadden we het de vorige x ook gedaan, alleen die lijntjes heb ik er pas 2 dagen geleden op getekent...

maar het lijkt me deste mooier zon L vormn er boven :D

• RawPeanut

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Op vrijdag 29 maart 2002 00:33 schreef Tweakerboy1986 het volgende:

[..]

ja zo hadden we het de vorige x ook gedaan, alleen die lijntjes heb ik er pas 2 dagen geleden op getekent...

maar het lijkt me deste mooier zon L vormn er boven :D
ach zo......

Canon Digital Ixus V3

• RawPeanut

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Als je trouwens zo'n fan ( of stuk of wat ) in combinatie met een zalman koeler (zo'n waaier) dan denk dat je nogal een best resultaat krijgt

ik kan het weten 8-)

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

nijse mod!!

Verwijderd

je bedoelt zon grote 230 Volt fan?

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 00:04 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Maar zijn Fan absoluut niet !! ering man die Wav file is Knoerhard, zelfs mijn buren klopten of het rustiger kon...
LoL! Die .WAV geeft idd wel een goeie voorstelling :)

Verwijderd

/me heeft een paar draad potmeters bij conrad.nl vandaan om de fan's in z'n regelbaar te maken ( traploos). werkt perfect, heb zelfs M'n 80mm delta op de CPU regelbaar gemaakt, scheelt een bak herrie... temperatuur zweeft ergens tussen de 42 en 50 graden (1.4 T-bird @ 1547 Mhz) en stressed ( RC5), afhankelijk van de kamertemperatuur

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 11:40 schreef Bumpy het volgende:
/me heeft een paar draad potmeters bij conrad.nl vandaan om de fan's in z'n regelbaar te maken ( traploos). werkt perfect, heb zelfs M'n 80mm delta op de CPU regelbaar gemaakt, scheelt een bak herrie... temperatuur zweeft ergens tussen de 42 en 50 graden (1.4 T-bird @ 1547 Mhz) en stressed ( RC5), afhankelijk van de kamertemperatuur
pics?

Verwijderd

oeps verkeerd

• IkBenAlles
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Beste Fokkie en tweakerboy... Perfecte mods zeg. Maar hebben jullie nog verdere plannen. Stealth cd roms ofzo? hoewel dat hoeft al niet meer bij deze case... DEZE IS WAANZINNIG SUPER GROOVY FAT!

maar ik wil ook gaan modden en die winkel waar jullie ccfl vandaan komt daar wil ik is een kijkje nemen. Op de website kon ik echter niets vinden over ccfl. Hoe heet het bij hun op de website?
Het is me namelijk zo duur die ccfletjes. :)

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Duur, casemodden kost geld ja. Maar zo duur zijn CCFLtjes niet! Jij hebt ook een XP2000 met een TI500, dat is gewoon veel duurder en dan kijk jij naar € 20 voor een CCFL.

• IkBenAlles
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

ja maar die heb ik van mn ouders...

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Zou het wat zijn om die stofzuigerfan met dubbelzijdige tape op te plakken, scheelt een hoop resonantie. Een stuk schuim of rubber ertussen scheelt ook al een hoop.

Mooie mods! :)

Verwijderd

@ tweakerboy1986 : Afbeeldingslocatie: http://bumpy.hapklaar.com/casemods/105-0546_IMG.jpg

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:34

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

very nice jongens, ik denk dat ik ook ff boodschappen ga doen bij eijlander, ze hebben daar echt alles. heb daar paar maanden terug 12v 12cm fan gekocht voor weinig. die moet natuurlijk ook ingebouwd worden.
ff wat schakelaartjes en een gat in de zijkant, gaat helemaal goed komen.

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 23:43 schreef Bumpy het volgende:
@ tweakerboy1986 : [afbeelding]
als je denkt dat mijn fanbus er zo uit ziet dan heb je ut mis :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2366994138

dit is mijn fanbus

• Interstice
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Tweakerboy: Ubermod Jongens!

ZIet er wreed uit. Maar ik zie in je sigg dat je je case al verder gemod hebt?

Meer pics! en niet op dat endoria :P

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

meer pics? ik heb al 4 topics over mn case :P :

deel 1 [topic=448279/1/75]

deel 2 [topic=458026]

deel 3 [topic=461278]

deel 4 [topic=463332/1/75]
Pagina: 1 2 Laatste