Toon posts:

Netwerk login

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb net win 2k prf geïnstalleerd en heb nog een win98 op het netwerk aangesloten d.m.v. een switch als ik op my network places klik en dan op het icoontje van je werkgroup duurt het heel lang voordat hij de computer ziet op de win2k systeem bij win 98 gaat het een beetje sneller.
Hoe kan ik dit oplossen?? Heb de seach al gebruikt maar krijg alleen als resultaat met bestanden overdracht.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Je kan \\computernaam doen of \\ip-adres en je kan ook een netwerk drive aanmaken, dan is het altijd snel :)

Alle proemn in n drek

• narotic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-11-2021
Inderdaad, die networkdrive lijkt me de beste optie. Ikzelf heb dit probleem ook al heel vaak gehad, lijkt wel alsof het met windows niet anders gaat. Momenteel heb ik er geen last van (3x XP Clients en 1x Win 2K AS).
Als je een network drive eenmaal aangesloten hebt laad ie voor de rest van de tijd dat je aangesloten bent snel.

- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 00:21 schreef Bierkameel het volgende:
Je kan \\computernaam doen of \\ip-adres en je kan ook een netwerk drive aanmaken, dan is het altijd snel :)
Ik heb het gedaan, maar het werkt niet. Het duurt nog steeds lang voordat win 2k systeem win98 ziet andersom gaat het wel snel ziet win98 , win2k wel

Verwijderd

zelf een lmhost file maken, zoek eens in de kb van ms daarvoor