Toon posts:

Hoe heet deze game, deel honderdduizend en zoveel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok gamers... ik probeer een arcade game te identificeren, maar het wil niet echt lukken.

Ik heb het jaren geleden gespeeld in een speelhal op de kermis, het was een Final Fight kloon, je moest er keihard in knokken en 1 van de vechters was een lekker vrouwtje die 'HAI' riep als ze een schop uitdeelde aan een vijand. Ook kan ik me nog herinneren dat je kon spelen met een ventje die als special move (je weet wel: waar je alle vijanden in de buurt mee uit de weg ruimt, ten koste van een klein stukje van je kracht) een handvol met kleine bommetjes onder zichzelf gooide terwijl hij zelf de lucht in sprong, waardoor er explosies ontstonden die de vijanden aan de kant veegde.

Ik heb de titel van het spel destijds gememoriseerd, en ik dacht toch echt dat het 'Pioneers' was. Ik kan dit spel echter niet terug vinden met deze titel..... en dat terwijl ik het zo graag nog een keer op Mame zou willen spelen.

Weet iemand welk spel ik bedoel, en of het al beschikbaar is voor Mame ?

Elke andere titel van vechtspellen die je kan noemen a la Final Fight zijn ook welkom overigens.

Verwijderd

art of fighting
final fight maybe

Verwijderd

Over ouwe games gesproken..ik zoek al heel lang een ouwe DOS based game waarin jij een gescifte Taxi chaufeur was..je kon poen verdienen..in de stad rondrijden en alles en iedereen platschieten seq platrijden.

bijzonderheden: de taxi's hadden geen wielen maar Ski's
en je kon een bumper met spikes kopen waarop te lijken bleven hangen totdat je ze eraf schoot...ik meot deze game weer hebben!!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
World heroes ?

samurai showdown was altijd vet op de neo geo :9

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Op zondag 24 maart 2002 22:30 schreef ICBM het volgende:
Over ouwe games gesproken..ik zoek al heel lang een ouwe DOS based game waarin jij een gescifte Taxi chaufeur was..je kon poen verdienen..in de stad rondrijden en alles en iedereen platschieten seq platrijden.

en je kon een bumper met spikes kopen waarop te lijken bleven hangen totdat je ze eraf schoot...ik meot deze game weer hebben!!
Quarantine misschien?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 22:30 schreef ICBM het volgende:

Quarantine? (of zoiets)

Was wel een tof spel toen die tijd

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Op zondag 24 maart 2002 22:39 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Quarantine misschien?
Op zondag 24 maart 2002 22:42 schreef Miklo1980 het volgende:

[..]

Quarantine? (of zoiets)

Was wel een tof spel toen die tijd
Quarantine idd

Oh en voor de topicstarter: Ik heb geen flauw idee over welk spel je het hebt

Ik, geheel anders

Verwijderd

OMFG!!! Het IS Quarantine!!
[springt GolbeZeromus om de nek] ff voor de info..download dit stuk geschiedenis asap...de eerste mega controversiele game van die tijd... (groffer/bloederig/sadistischer dan GTA!)

Download die game (de demo natuurlijk *D )

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:17
Quarantine was zooooo wreed :) ik weet nog dat ik me serieus af vroeg of zoveel geweld wel legaal was toen ik het voor het eerst speelde...ah toen ik nog jong en onverdorven was :z

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
ik heb em zojuist ook es opgezocht,
en dit spel is echt wreed >:)

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

Op zaterdag 23 maart 2002 23:53 schreef Codin het volgende:
Ok gamers... ik probeer een arcade game te identificeren, maar het wil niet echt lukken.

Ik heb het jaren geleden gespeeld in een speelhal op de kermis, het was een Final Fight kloon, je moest er keihard in knokken en 1 van de vechters was een lekker vrouwtje die 'HAI' riep als ze een schop uitdeelde aan een vijand. Ook kan ik me nog herinneren dat je kon spelen met een ventje die als special move (je weet wel: waar je alle vijanden in de buurt mee uit de weg ruimt, ten koste van een klein stukje van je kracht) een handvol met kleine bommetjes onder zichzelf gooide terwijl hij zelf de lucht in sprong, waardoor er explosies ontstonden die de vijanden aan de kant veegde.

Ik heb de titel van het spel destijds gememoriseerd, en ik dacht toch echt dat het 'Pioneers' was. Ik kan dit spel echter niet terug vinden met deze titel..... en dat terwijl ik het zo graag nog een keer op Mame zou willen spelen.

Weet iemand welk spel ik bedoel, en of het al beschikbaar is voor Mame ?

Elke andere titel van vechtspellen die je kan noemen a la Final Fight zijn ook welkom overigens.
pfffff dr zijn zooo veel Final Fight clones in arcade geweest.. maar misschien Undercover Cops
Afbeeldingslocatie: http://roms2.mame.dk/png/uccops.png

zo niet: in welk jaar was dat spel ongeveer in de speelhal? dat zoekt makkelijker..

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Misschien Streets of Rage...Het is idd veel te vaag :)

Verwijderd

ARgl! Xp troubles met quarantine...na een paar seconden vliegt tie eruit + het geluid doet het niet.....heeft iemand hem ana de praat gekregen op XP? (heb comp. modes al geprobeerd)

• KaMiKaZe
Fatal fury ?

• KaMiKaZe
Op maandag 25 maart 2002 20:13 schreef ICBM het volgende:
ARgl! Xp troubles met quarantine...na een paar seconden vliegt tie eruit + het geluid doet het niet.....heeft iemand hem ana de praat gekregen op XP? (heb comp. modes al geprobeerd)
het is een DOS spel dude, kan goed zijn dat dat ding niet goed werkt onder XP, ik zou eerst in DOS compatible modus draaien en zorgen dat je een dos driver hebt voor je geluidskaart, maar ik betwijfel of dat werkt

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Hier een lijst met streetfight kloon namen:
Category: Street Fighter

Recommended Games:
Knuckle Joe
My Hero
Trojan
PlayChoice-10: Trojan
Renegade
Double Dragon
Double Dragon II
Double Dragon 3
PlayChoice-10: Double Dragon
Avengers
Ginga NinkyouDen
Kyros
Shinobi
Bad Dudes vs. Dragonninja
Ninja Gaiden
PlayChoice-10: Ninja Gaiden
PlayChoice-10: Ninja Gaiden 2
PlayChoice-10: Ninja Gaiden 3
Vigilante
Crime Fighters
Crude Buster
DownTown
Final Fight
Gang Wars
Shadow Dancer
Tough Turf
The Combatribes
Growl
Mug Smashers
Ninja Kids
64th. Street
Brute Force
Captain Commando
Karate Blazers
Riot City
Vendetta
Silent Dragon
Undercover Cops
Cadillacs and Dinosaurs
Knuckle Bash
Ninja Baseball Batman
The Punisher

Veel succes

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Ter info: Abandonware levert in principe geen (O)W op ;) Maar(!) *kan* het wel worden bij overmatig herhalen. Men staat genoteerd :P
Pagina: 1