Toon posts:

Keuze tussen A7V en KT7-RAID

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag reacties van tweakers die een van deze borden bezitten en wat zijn hun ervaringen. Van Asus weet ik dat ze stabiliteit garanderen en van Abit heb niets te klagen tot nu toe met een bx6-2.
Maar de laatstse review van tomshardware gaf aan dat de kT7, irq problemen geeft als alle pci sloten in gebruik zijn en ik heb inderdaad 6 pci kaarten + 1 agp.
Wie o wie kan mij overhalen om toch de abit te kopen????

Alvast bedankt

Verwijderd

Het is gewoon het bord! Tweakbaar als geen ander.

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 20:38
dan koop je toch een asus? wie probeer je nou over te halen? bij de asus moet je wel heel secuur steeds switches omzetten enzo, bij de abit gewoon in het bios aangeven welke mp je wil..

die pci-problemen ontstaan pas wanneer je een kaartje in #5 stopt die zn irq niet kan delen. ook pci#1 heeft daar last van, die deelt hem met het agp slot, maar ja das bij alle borden zo.
dus alleen pci#5 heeft dat probleem. Abit heeft ook nog een isa erop zitten, de asus niet. ik weet niet of dat nog wat uitmaakt voor je?

Verwijderd

ik heb zelf de abit & mijn zusje een asus
maar de abit is gewoon het beste (voor overclockers)

Verwijderd

Abit heeft wel meer irq probs gehad.

Das ook de reden waarom ik eerst mijn be6 snel weer heb om geruild voor mijne ouwe p2b.

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Ik had wat probs met het bios van abit, maar nu dat verholpen is, moet ik zeggen: geweldige plank is dit!

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

Vergeet even niet dat de asus a7v maar 5 PCI-sloten heeft?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-09 12:36
zelf heb ik een asus a7v omdat de kt7 uitverkocht was. mooi bord met veel toeters en bellen zoals 5x usb en een u-ata 100 controller extra. voor de rest zijn ze een beetje hetzelfde. als je persee 6 pci sloten nodig heb moet je de abit nemen anders haalt het niet veel uit. alleen ffe opletten als je 3 dimm's erin gaat zetten, op m'n asus word het 3e dim slot geblokkeerd door een plastickie van m'n cooler. misschien dat dit bij de abit niet zo is?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 22:56 schreef Naplion het volgende:
Vergeet even niet dat de asus a7v maar 5 PCI-sloten heeft?[/quote]Maar daar tegenover staat wel een grotere stabiliteit, en dat is voor sommige mensen belangrijker dan een 6de PCI slot.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1