Toon posts:

Unlocken: xp 1700+ wil niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb tevergeefs tot 3 maal mijn xp 1700 geunlocked. De eerste keer deed ie het een paar keer op 11,5. Daarna was het weer mis. Nu heb ik hem voor mijn gevoel perfect geunlocked, maar hij blijft rotsvast op 11 keer staan. Ik heb een asus a7v266ex mobo. Kan het zijn dat er iets binnen de athlon kapot is waardoor ie niet meer te unlocken is? Hij werkt dus gewoon op 11 keer. Voordat ik de boel weer demonteer wil ik even weten of dit nog wel de moeite waard is.

Verwijderd

Misschien kan je mobo niet zulke hoge clock snelheden aan....

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

is het een groene Athlon?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Het schijnt zo dat sommige asus mobos problemen hebben om de mp te veranderen in de bios maar het wel goed willen doen in jumper mode :? vreemd ja ik weet et :P

Turn it off and on again.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een gewone "bruine" athlon met die bekende meest voorkomende core agk..zoiets. Mijn mobo is vrij nieuw, met cpu overheating protection, en heeft geen dipswithes meer om de mp in te stellen. Alleen nog een paar fsb standen zijn via de dips in te stellen. Ik vraag me af of er nog meer a7v266 EX bezitters zijn die dit zijn tegengekomen. Toch zal het wel de athlon zijn denk ik. Alleen vraag ik me dus af of er niet iets in de Athlon stuk is zodat opnieuw unlocken geen zin meer heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, voor de vierde keer mijn xp geunlocked en ja hoor hij doet het! Heb ff geschuurd en toen opnieuw met de bison zilverlijm. Maar ja, nu draai ik op 1600 Mhz (145 x 11 op 1,775 V) Als ik nu 11,5 x 141 of hoger ga krijg ik dat mijn computer spontaan reboot, terwijl ik het voltage (in het bios) op 1,85 heb staan. Mijn gehoopte 145 x 11,5 lukt al helemaal niet. Ik moet nog wel iets hoger kunnen toch. Iemand nog tips voor de a7v266ex???
Pagina: 1